WINX-nuket poistumassa(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummitustäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummitustäti

Vieras
Olen etsinyt kummitytölleni tiettyä Winxiä (Layla) ja eilen törmäsin sellaiseen seikkaan, ettei niitä oikein löydy kaupoista. Eikä siis pelkästään Laylaa, vaan Winxejä ylipäätään.

Kävin eilen Cittarissa (yksi Winx poistokorissa), Anttilassa (kymmenkunta samanlaista Bloomia hyllyssä), Tarjoustalossa sekä Euromarketissa (niissä ei lainkaan).

Tänään olen selannut nettilelukauppoja, sekä BR-lelun ja Toys'r'usin sivuja, ja vain yhdessä lelukaupassa oli niitä, mutta hintaan 22,90 (sama maksoi Anttilassa 17,90).

Onkohan Winxien tuotanto loppumassa, vai onko menekki vaan ollut niin kova ja uusia eriä odotellaan?

Tietääkö kukaan asiasta ja olisiko vinkkiä mistä voisin Winxin löytää?

Osa kaupoista lopettaa Winxien myynnin, koska menekki ei ole enää kummoinen. Tämä tuli kysyttyä, kun meidän Winx-fanille synttärilahjaa etsittiin.

Missä päin asut?

Täällä Oulun seudulla Winxejä löytyy ainakin Kodin Ykkösestä ja Kärkkäiseltä, Puuilosta myös joka on siis pienemmän ketjun tavaratalo.

Missäpäin asut? Olen törmännyt yhdessä ainoassa kaupassa niihin uusiin Winx-nukkeihin ja se oli Espoon Minimanin leluosastolla. Toinen mistä olen niitä ostanut joskus on huuto.net.

Yhteistyössä