Wish a Baby 21

  • Viestiketjun aloittaja Helmiina
  • Ensimmäinen viesti
Helmiina
Tyrni 31 vuotta ei lapsia
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa
Kk vm -84, toinen lapsi
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa
Lime vm -82, esikoinen haaveissa
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa


Laitetaanpas uutta ketjua...
 
gsjägasgä
Ompas tämä kaista tukossa, en pääse edes kirjautumaan :(.

Mitä kaikille kuuluu? Mulla maha ihan väännössä tädin takia, mut kyllä tää tästä. Pitää käydä pian ostamassa foolihappoa ja greippimehua ja jotain vitamiinia..

Minttu
 
gsjägasgä
Ompas tämä kaista tukossa, en pääse edes kirjautumaan :(.

Mitä kaikille kuuluu? Mulla maha ihan väännössä tädin takia, mut kyllä tää tästä. Pitää käydä pian ostamassa foolihappoa ja greippimehua ja jotain vitamiinia..

Minttu
 
Tyrni1
Moikka kaikille,

juhannus on nyt ohi ja koko se aika tuli huhkittua kun ovaritikussa oli ne viivat :). Mites muiden juhannus sujui? Mun housut kinnaa niin, että ne ei meinaa kiinni pysyä. Johtuiskohan makkarasta ja muista herkuista.

Mä ajattelin, että antaa tämän kesän mennä niin, että ei stressaa tällä vauva asialla mieltään, mutta kun nyt noi ovaritikut tuli hommattua, niin eihän siitä mitään tule. Yhdeksi kierroksi niitä on vielä jäljellä, mutta toivottavasti en enää tarvitsisi. Haamuviiva kyllä opetti tosi varovaiseksi, joten testaan vasta kaksi viikkoa sen jälkeen kun tädin pitäisi tulla käymään (jos ei tätiä näy).

Onko joku suunnitellut lähtevänsä reissuun ulkomaille kesällä? Mä haluaisin lähteä Barceloonaan, mutta taitaa jäädä vain haaveeksi.

Hauskaa päivää kaikille!



 
Minttu85
Selkeästi on kesäkärpäset tätä porukkaa purru, kun kukaan ei aio ottaa vauvasta nyt stressiä... Hyvä niin! Mulla kyllä on koko matka ja kuukausi tarkotus keskittyä meihin kahteen ja vauvantekoon. Yritän olla ottamatta paineita, ja luulen että lomailu Venetsiassa ja Pisassa vie ressin pois...

Tyrni, kylläpäs jaksat odottaa kauan ennen kun testaat.. Minä varmaan oon sellanen hätähousu et testaan heti seuraavana päivänä jos menkat ei oo alkanu...

Huhuu, missä kaikki on??? =)

Kuitenkin, tämä viikko vielä toimistossa -UGH! kai tämä tästä.
 
Sara
Onpas täällä hiljaista näin juhannuksen jälkeen...

Ihanan rentoutunut olo! En tehnyt juhannuksena mitään muuta kuin söin, saunoin, uin, grillasin, makasin ulkona lukemassa ja nukuin. Olin vähän flunssainen, joten ei jaksanut enempää riehua. Ilma oli mitä ihanin, aurinkoinen ja hiukka tuulinen, mikä piti itikat sopivasti loitolla.

Mua kai sitten jännäillään seuraavaksi, mutta en ole kovin toiveikas. Ei mitään oireita, olo on todella tavallinen. Kp 25/28, eli perjantaina pitäis alkaa menkat. Eilen illalla mua vähän itketti, että ei tää onnistunut taaskaan, nyt on olo jo parempi...

Enpä nyt sitten säälittele sua Minttu, kun kerran "kielsit", toivotan vaan onnea alkavaan kiertoon ja varsinaiseen yritykseen! Jospa lomalla tärppäisi!

Tosta kirjautumisesta muuten, käytättekö kaikki sitä? Mä vaan kirjotan suoraan tähän pikavastaus-ikkunaan. Ymmärsin, että kirjautumisesta on vain se hyöty, että saa "varattua" tietyn nimimerkin itselleen.
 
Helmiina
Jussista toivuttu. Mukavaa oli! Tuli syötyä, juotua ja saunottua... Ja talviturkinkin kävin heittämässä. Ihanan lämmintä vettä! En olisi ikinä uskonut. Yleensä mua ei saa millään Suomessa uimaan, mutta nyt kävin useamman kerran saunasta nautiskelemassa... Ovista varten myös varmuuden vuoksi harjoteltiin ;) Nappasin juhannusaattona ensimmäisen teron ja ovis ei siis ilmeisesti ehtinyt olla. Noi terothan on keltarauhashormonia, jota elimistö erittää oviksen jälkeen, joten nyt kroppa luulee, että ovis on jo tapahtunut... Eli välttämättä tässä kierrossa ei sitten ovista ole ollenkaan, tylsää! Limat ainakin loppu kuin seinään... Pitää itseään lohdutella sillä, että ensi kiertoon ne jo varmasti vaikuttavat. Ja saanpahan siellä Kreikan lämmössä nauttia muutakin kuin vettä... Joo, myönnän, huonoja selittelyjä... =)

Mintulle ei siis pahoitteluja, vain onnea yrityksen aloittamiseen!

Tuota kirjautumista käytän välillä. Uutta keskustelua ei näköjään ainakaan saa aloittaa, jos ei ole kirjautunut.
 
Syysmarja
Moi tytsyt!

Kiva, että joku sentään pääsee näille sivuille, mä en ole melkein viikkoon päässyt, aina kone jumittaa kun sen pitäisi nämä sivut avata.

No, mulla siis raskaus meni kesken rv 6+, joten uutta täytyy (!!!!) alkaa harjoittelemaan...Outille jo esitinkin tuolla toisella puolella kysymyksen, että mitäs se lääkäri sanoi yrityksen aloituksesta, mutta vastauksesi tuolta jo löysinkin. Meillehän tuo lekuri sano, että olis hyvä tulla yhdet mensut, mutta ei olisi maailmanloppu, jos vaikka hetikin jo tärppäisi...
en oikein jaksa ajatella mitään tällä hetkellä, joten syöksyt on sumpittu sisään asti ilman mitään keskeytyksiä tai kumiukkojakaan...eilenkin viimeksi ja koska mulla nyt on tämä kierto vähän sekaisin tuosta km:sta, niin en noita kp:tä pysty/voi/jne laskemaan, mutta jos lasken ihan normisti noista vuotopäivistä, niin nyt on kp 15 (tai vuodon alkupäivästä päivä 15....menee vähän vaikeaksi). No anyway, mä nyt roikun täällä teidän kanssanne ja lisään itseni tuohon listaan...kun kerta vauvaa tässä kuitenkin yritetään, takapakista huolimatta ;(

Nää sivut on muuten ihan persiistä!!!!!!! En muuten ajatellut itseäni mitenkään rekisteröidä, joten en varmastikaan siten pysty aloittamaan ketjuja jatkossa :) eli se sitten "jää" teidän muiden kontolle.

Mintulle "pahoittelut" menkoista...ja Saralla kuulostaa hyvältä, peukutukset sinne bdbdbdbd.

Ketäs muita me jännätään??


Lista:
Tyrni 31 vuotta ei lapsia
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa
Kk vm -84, toinen lapsi
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa
Lime vm -82, esikoinen haaveissa
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06)
 
Omppu75
Heippa vaan kaikille ja kiitoksia mukaantulotoivotuksista :)

Tämä viikko vielä pitäis töissä hikoilla, sitten lomalaitumille. Pinna on suhtkoht kireällä ja orastava ovulaatio, kp 19/29 noin. Keskiviikkona toinen verikoe (progesteroni, muistaakseni). Sen jälkeen sitten, reilun viikon päästä yhteys lääkäriin ja sitä kautta hommaa purkamaan. No, en tiedä viittikö sitä loma-aikana mennä tohtorin juttusille, vai (maltanko) odottaa elokuulle... En jotenkaan jaksa uskoa, että ilman troppeja lasta alulle saadaan, joten ei kauheita odotuksia lähipäivien mahdollisilta pariutumisyrityksiltä ole... :/ . Mutta, mutta, yrittänyttä ei laiteta...

Juhannus meni kuitenkin ihan kivasti, tuli uitua ja saunottua. Nyt tosiaan sitä lomaa odotellessa... ai niin, viimeksi, kolme vuotta sitten aika liki näinä päivinä, alkoi esikoisen odottaminen.. silloin meni kesäloma mielenkiintoisissa tunnelmissa!

Työniloa ja onnea kaikille yrityksiin!
 
riikka
Iltaa!

Täällä taas langoilla pitkästä aikaa. Nämä uudet sivut on kyllä aivan hanurista! Melko hankalat lukea ja käyttää.

Anteeksi, en jaksa muistaa mitä kenellekin teistä kuuluu. Mutta tsemppiä ja plussatuulia kaikille! Minä taidan olla ainoa, jolla on kumit edelleen käytössä. Tai enhän minä niitä käytä. =) Mutta kuitenkin. Ihan kateeksi käy Pp:tä!

En ole viime aikoina ehtinyt paljon vauva-asioita ajatella. Meillä on edessä paikkakunnan vaihto heinäkuussa, joten muuton ja uuden asunnon kanssa on ollut kaikenlaista järjestelemistä. Ja reissattukin on melko tavalla. Kp mulla taitaa olla 17. Viime kierron pituus oli 23 päivää, ehkä se tästä alkaa vähitellen säännöllistyä.

Mukavaa kesänjatkoa kaikille! ++++++
 
Viivi
Helouta kaikille. Mulla oli tässä nyt tämmöinen miniloma (5 pvää) varsinaista lomaa odotellessa. Enää tämä ja kaks viikkoa töitä! Jaksaajaksaa... (*tsemppaa itseään*)

Meillä juhannus meni mukavasti merillä tuttavapariskunnan kanssa. Opettelin ajamaan myös venettä, sain jopa laituriinkin parkkiin jo! :) Taikoja ei tullut tehtyä, mutta kokkoa kyllä poltettiin. (Pojat "vähän" innostuivat hakemaan metsästä polttopuita nuotioon...) Talviturkki on mulla vielä tallessa, riitti kun veneestä saareen rantautuessa piti kastautua polviin asti!
Tänään tuhlasin alennusmyynteihin enemmän kuin laki sallii... -kääk! ;c)

Kiva, kun Syysmarja olet taas mukana kuvioissa, vaikkakin mieluiten sinua olisi lueskellut toisella puolella. *Huokaus* Kaikella on kai tarkoituksensa. Ihailtava on tuota sinun (niinkuin Outinkin) jaksamista ja sisua!

Voi että mun käy kateeksi noita Minttua ja Helmiinaa, kun pääsevät reissuun!!
Tyrni1 haaveili Barcelonan visiitistä: Me oltiin siellä toissa keväänä, näkemisen ja kokemisen arvoinen paikka kyllä, vaikka keskusta olikin aikas kallis. Meidän hotelli oli ihan siinä Ramblasin varrella, aika meluista täytyy sanoa, vaikkei kovin aikaisin nukkumaan haluttukaan.
Hmmm... meillä menee ainakin osa lomarahoista auton korjaamiseen (tietysti sen piti hajota nyt, kun se on myynnissä!!!) mutta ehkä niistä riittäisi vähän johonkin ulkomaan visiittiinkin...

Saralle peukut pystyssä!!! bd bd bd bd Alkaisi olla jo korkea aika tippua plussaa meidänkin ketjuun!

 
Minttu85
Huomenta kaikille!

Rekisteröidyin tänne, en sen kummemmin miettinyt... Minttu vaan valitettavasti on suosittu nimi..

Mut juu, kiva kun kaikki on taas innolla kirjotellut tänne.
Paitsi Pp!!!??? Missä luuraat ja mitä kuuluu?
Syysmarja, mukava kuulla sinusta ja kiva kun tulet taas tähän meidän ketjuun, kun täällä on juuri sinun kokoinen aukko. Hienoa, että olet noin päättäväinen kaikesta huolimatta. Kyllä se vielä palkitaan! =)
Sara, Nyt sitten peukutan sulle täällä, älä luovuta! =)
Helmiina, hienoa että sait niitä teroja. Tällä kierrolla ei välttämättä tärppää, mutta sen jälkeen onkin jo hyvät mahikset...
Omppu, ainahan sitä voi vauvan tekoa harjoitella...;) Kesäaika kannattaa kuitenkin ottaa rennosti ja kerätä voimia talvelle, jos vain malttaa (se onkin sitten helpommin sanottu kuin tehty!)
Riikka, tsemppiä paikkakunnan vaihtoon ja vauva-projektiin, kyllä se siitä!
Viivi, pahoittelut auton temppuilusta, miten se aina meneekin noin? No eniveis, toivotaan että pääset sinäkin jonnekkin pikku matkalle kesän aikana...

ON: Mitä vitamiinivalmistetta mun kannattais raskautumisen toivossa alkaa syödä? Onko kellään ideoita? Foolihappoa haen tänään..
 
Syysmarja
Moikkelis moi!

Minä se täällä taas :)

Minttu: mä söin viime kierrossa (jossa siis myös plussa ja km) niin tuota Multivita 2+ Special -tabuja, jossa myös foolihappoa mukana ja ei A-vitamiinia, mitä ei suositella varsinkaan raskaana oleville. Ovat aika hintavia (oliskos ollu about 15 e/80 tab), mutta söin silti ja aion ensi kierrossa myös jatkaa niiden syömistä tai seur plussasta, siis jos tästä jo niin ihme kävisi, että plussa taasen pärähtäisi (mitä vähän epäilen).

Pitäisköhän sitä itsekin oikein rekisteröityä?

Missäs ihmeessä tosiaan se Pp luuraa? Entäs missä meidän kaikki "vanhat" jäsenet on.. Lumi, Tyrni, Viivi, Hena, Kk, Lilly....keitäs muita meitä täällä olikaan?? viivistä nyt on kuulunut, mutta muista ei niin kauheasti.

Juuh, loma lähenee, vielä olis about kaksi viikkoa ja sitten alkaa neljän viikon ihanuus!!!! Jihuu!! Joku olikin lähdössä reissuun, oi kuinka ihanaa :) Itselläni/meillä ei ole mitään kummempia suunnitelmia, terassi tarvis rakentaa ja siinä se...josko olis edes ihanat ilmat...

Jaahas, ketä me saadaan nyt sitten jännätä, Saran lisäksi?? Eli kp:t näkyviin taas naiset! =)
 
Minttu85
Ihanaa Syysmarja kun olet taas kuvioissa. Täällä on muuten niin hiljaista että kuolen tänne toimistooni! Mekin rakennettiin terassi ja kukkapenkki sen reunalle tänä kesänä.. Ihan mukavaa puuhaa ja siinä on kyllä ihana ottaa aurinkoa... =). Taidan ostaa foolikapselit erikseen ja sitten jonkun perus vitamiini purkin.. A-vitamiinia ei siis saa syödä? Multa on henk. koht. kielletty calsium ja rauta vielä, mut muuten kai sitten on ihan vapaavalintaista mitä sitä suuhunsa laittaa... =).
Olikos siihen greippimehun juontiin mitään aikaa, esim. pitää ottaa aamulla? Kun mulla on se lääkitys, minkä kanssa ei samaan aikaan saa greippimehua juoda...

Rekisteröidy ihmeessä, eikai siitä mitään haittaakaan ole? =)
 
Syysmarja
Minttu, rekisteröidyin heti viime viestin jälkeen :)

juu, terden rakentaminen on ihan jees, varsinkin kun mies on vielä rakennusalalla =) käy aika vikkelään ja helposti. Mutta kun hää on niiiin hemmetin "täydellisyydentavoittelija", että jokainen ruuvi on sitten varmana suorassa ja hyvin, ennenkuin meidän terassi valmis on!!! *huoh* Ja minä kun olen sellainen "mulle heti kaikki nyt" -tyyppiä ;-)

Juuh, A-vitamiinin yliannostus ei ole hyväksi sikiölle, aiheuttaa jotain "kromosomihäiriöitä ja kasvuhäiriöitä", en sen tarkemmin tiedä. Mutta jotain vitskua kun syö ja muuten elää normaalisti, esim mä syön paljon kasviksia ja hedelmiä muutenkin :)

Greippimehua pitäisi ottaa vissiin kierron alusta oviksen loppuun, mutta päivän ajasta ei varmastikaan ole väliä, aamuisin tietty on ns. luonnollisinta sitä ottaa, aamiaisen päälle. Mutta itse en sitä juo, musta se on tooooodella pahaa *mitä, minäkö muka lapsellinen, hih*

Yksi hyvä puoli tässä tosiaan (kuten oliko se Pp joka myös asiasta mainitsi) että tällä pikavastauksella vastattaessa myös näkyy vanhat viestit, ei tarvi sit niin yrittää muistella, mitä piti kommentoida =)

ON: hyvin olen km:sta toipunut, mieli vetää välillä matalaksi, mutta muuten ok fiilis. Aina kun käyn tuolla odottajien puolella, meinaa tippa tulla linssiin, mutta muuten ok. Toivottavasti olen sitten helmikuun alussa jo raskaana, muuten voi tehdä tiukkaa tuo lasketun ajan kohdalla, vaikka raskaus olikin niin alussa.

Sorppa muut jäsenet, skipatkaa seuraava jos ei kiinnosta/halua lukea km-asiasta:
Outi: pelottaako sua, että kroppa meni jotenkin sekaisin tuosta km:sta? Mua pelottaa ihan hirveästi, varsinkin kun mun on ollut niiin säännöllinen ja toimiva ;( Ja teille lekuri siis sanoi, että antaa mennä vaan? No, meille tosiaan sanottiin, että yhdet menkat olis hyvät, että kohtu "tervehtyisi ja palautuisi", mutta kuitenkin jätettiin takaporttikin auki uuteen mahdolliseen plussaukseen jo heti seuraavasta kierrosta. Itse en jotenkin millään usko, että tästä kierrosta edes "voisin" raskautua, voiko tuo naisen elimistö muka niin nopeasti palautua takaisin normaaliin ja että ovulaatiokin sitten jo tapahtuisi?!?! No joo, lastit on kuitenkin syöksynyt ihan loppuun asti eikä olla mitään varmisteltu, joten mahdollisuushan aina on olemassa, mutta silti kuitenkin. Nyt on km-vuodosta laskettuna kp 16 ja limoja ei ainakaan vielä näy.

No niin, se siitä aiheesta. Eihän täällä haaveilijoissa voi näin masentavista asioista keskustella, eihän?!?! =) Nyt jotain iloisempaa kehiin.

Niin, juhannuksesta en olekaan vielä mitään laittanut. Eli meillä oli varsin rauhallinen (johtuiko sitten juuri tuosta km-asiasta??), otin to-la välillä yhteensä 2 siideriä ja siinä se!!!! En muista, koska olisi viimeksi ollut noin vähäalkoholillinen (onko edes sana??) jussi. Mökillä oltiin pari yötä ja lauantaina tultiin sitten kotiin ja oltiin kahdestaan ja syötiin jäätelöä ;)

Musta ei varmastikaan paljoa kuulu sitten heinäkuun puolesta välistä elokuun alkupäiville, kesäloma kutsuu silloin ja tuskin kotona tulee avattua konetta muuta kuin laskuja maksettaessa :)

Kauhea nälkä, pakko mennä lunchille!! =)
 
Sara
Syysmarja, kiva kun jaksoit jo näin pian tulla taas mukaan ketjuun! Me ei oltukaan aikaisemmin yhtä aikaa haaveilemassa, mutta mä taustailin tätä ketjua vähän aikaa ennen kuin aloin kirjoitella, joten elin mukana sun vaiheet... Nyt vaan tuhannesti onnea uuteen yritykseen!!

Vitamiineista: mä syön Multivitaa. Siinä on folihapot ja muut tarpeelliset. Ostan aina isoimman purkin, niin tulee vähän halvemmaksi. Olen siis syönyt niitä jo vuosia, enkä vasta vauva mielessä...

Kiitos teille peukutuksista! Katsotaan nyt, miten tässä käy. Ei edelleenkään tuntemuksia suuntaan tai toiseen, rinnat vähän arat, mutta niin ne on normaalistikin ennen menkkoja...

Tuntuu, että pitäis keksiä vähän muuta ajateltavaa kuin vauva. Hiukka kateellisena lueskelen teidän ihanalta kuulostavia matkasuunnitelmia! Mullekin tekis hyvää päästä hetkeksi johonkin kauas! Mut ainoastaan kotimaanmatkailua tiedossa tälle kesälle. No onhan sekin mukavaa.

Luulenpa, että jotkut "vanhat" ketjulaisetkin, joita Syysmarja kaipaili, on vaan ottaneet hiukka etäisyyttä vauva-asiaan, ettei liikaa ala stressata. Hena ainakin taisi lähteä kesälaitumille ja kk otti vähän taukoa, jos oikein muistan. Mutta te ketjulaiset, jotka taustailette, laittakaahan itsestänne joku elonmerkki!
 
Syysmarja
Sara, eihän mullakaan ollut minkäänlaisia oireita ennen plussausta, paitsi juuri tuo mainitsemasi rintojen arkuus! joka jatkuikin sitten ihan loppuun asti ;( ei siis tietysti enää ole arat, hih! Mutta tosiaan, eihän se oireettomuus/oireellisuus aina tarkoita yhtään mitään, joten tsemppiä vaan! Peukut on pystyssä kyllä.... bdbdbdbd

Juu, näin luulen että osa porukasta on jo lähtenyt kesälaitumille, mutta että Kk:kin.....apuaaaaaa!!!!! Ilmoittelethan ainakin jotain itsestäsi, pliis!! :) Kyllä kait itsekin pitäisi ottaa ainakin tähän sivustoon jotain "hermolomaa" ettei mene koko kesä uutta plussaa odotellessa...mutta mites ihmeessä sekin onnistuisi?!?! No joo, tiedän kyllä että kun tuo kesis alkaa, niin musta ette kyllä kuule vähään aikaan :)

Juup, kiva katella ikkunasta ulos, kun vettä sataa sataa sataa sataa....ja koskaan ihminen ei ole tyytyväinen! No, mulle kelpaisi kyllä nuo lämpimät säät, ainut vaan etten oikein saa nukuttua silloin, on niin hemmetin kuuma ja ei auta vaikka on ikkunaräppänä auki *puhisee hikipäissään muistellessaan viime viikon helteitä* Mutta mutta, kait tässä tarvis töitäkin tehdä taas välillä ;)
 
Helmiina
Tervetuloa takaisin Syysmarja! Tai ei me sinua olisi tänne enää haluttu... Hyvä kuitenkin, että alat ainakin kuulostaa pirteämmältä! Ja täällä haaveilijoissakin saa ja pitää puhua myös masentavista asioista. Sellaista se elämä on... Ei pieni ihminen voi ymmärtää miksi kaikki tapahtuu...

Mä olen syönyt pelkästään foolihappoa, suhteellisen edullista. Ajattelin, että luultavasti muut vitamiinit saisin muutenkin. Tosta greippimehun ajankohdasta ei ole mitään tietoa, mutta tosissaan sillä on useiden lääkkeiden kanssa yhteisvaikutuksia...

Vielä pari päivää töitä jäljellä. Ajattelin jäädä torstaina lomalle, jos vain suinkin mahdollista. Sitten saattaa nämä käynnit täällä vähentyä, mutta eiköhän sitä jossain välissä ehdi piipahtaa... :) En kuitenkaan ajatellut vielä teitä jättää. Mulle on enemmänkin apua tästä kirjottelusta. Saapahan jollekin purkaa asioita. Niin ja minäkin muistelisin, että Kk halusi ottaa vähän etäisyyttä. Lilly ja Titi ovat hävinneet huomaamattomasti. Muista on tainnut kuulua ainakin välillä..?

Täällä kp siis 19, mutta mua ei tarvii tässä kuussa jännäillä. Seuraavan kerran siis elokuussa jännätään tarttuiko Kreikan tuliainen mukaan ;)
 
Syysmarja
Mitä oletko säkin lähdössä reissuun??? Voi eiiiiiiiii *tahtoo kanssa....alkaa jo laskeskelemaan kukkaron kolikoita, josko sittenkin....*

Mutta kait mä jään tänne Suomenmaalle kuitenkin, johonkin tarvis tuo kummipoika (7vee) viedä rilluttelemaan, mikäs olis sellainen hyvä huvipaikka? Mahtaako nuo Lintsi ja Särkkis olla vielä vähän rajuja?? Pituus varmastikin riittäisi, niihinhän vaaditaan joihinkin joku 140 cm, mutta sen verran poika taitaa jo ollakin...pitkä ja hontelo kun on =) toisin kuin kummitätinsä (pieni ja pyöreä, hih).

Joo, samoin mä tuossa ajattelin, että jos ensi kerralla ostais vaan sellaisen foolihappoa sisältävän tabupaketin, kun kerta syön aika monipuolisesti. Mutta toisaalta, ei se kyllä mun taloutta kuitenkaan kaada, vaikka sitten ostaisinkin taas tätä spessua...no, pitää miettiä. En siis tällä hetkellä syö niitä (on tainnut se kaksi viikkoa jo vierähtää, kun viimeksi sellaisen olen napannut), mutta voishan sitä vaikka huomisaamulla taas napata suuhun.

Helmiina, miksi sua ei tarvi täs kuussa jännäillä?? Toivottavasti harjoitus on ainakin ollut kova, että sitten elokuussa palkitaan odotus ja työnteko ;-)
 
Sara
Niin en mä tarkoittanut, että tästä kirjoittelusta haluaisin pitää taukoa. Mähän olen tästä ihan innoissani! Mutta noin muuten kaipaisin elämääni pientä vaihtelua ja muutakin ajateltavaa... Kuten jonkun ihanan matkan...

Mua auttaa kanssa kovasti, kun saa johonkin purkaa päässä pyöriviä asioita. En viitsi miestä koko aikaa kiusata! Se ei taida edes tajuta, kuinka paljon tämä vauva-asia mun päässä pyörii. Pidän osan ajatuksistani mielummin omana tietona, ettei meidän koko suhde ala pyöriä vauva-yrityksen ympärillä. Kun se raskautuminen nyt kuitenkin on asia, johon ei voi niin kamalasti VAIKUTTAA. Kunhan harrastetaan seksiä tarpeeksi säännöllisesti =) Nää muut jutut, vitamiinit ja greippimehut ja päivien laskeskelu ja oireiden kyttäys ja lämpöjen mittaus, on mun mielestä enemmän meidän naisten "hömpötystä". Luulen et mies alkais hermostua jos vaatisin sitä osallistumaan siihen kaikkeen! Mutta ihanaa, että sitä voi tehdä täällä, ja saada tukea ja muilta tietoja ja mielipiteitä!!!

Mites teillä muilla, jaatteko kaiken miestenne kanssa? Tää on varmaan myös persoonallisuuskysymys, oon muutenkin tällainen, etten asioitani kuuluttele ympäriinsä... Tietty kaikki tärkeät ja mieltä painavat asiat pitää jakaa rakkaan kanssa, mutta en mä sille kyllä kaikkea kerro, mitä päässä liikkuu :)
 
Syysmarja
Miehen kanssa jaan kyllä lähes kaiken, tästä kirjoittelusta en ole sille mitään sanonut, kun se muutenkin stressaa siitä kun mä stressaan ;) Mutta muuten kyllä jaan kaiken, samoin kuin se myös mun kanssa.
Ehkä pitäisi vähän vähemmän kertoa, mutta mä taas olen sitten sellainen, että tykkään "jakaa tietoja" hänen kanssaan :)

Raskautuminen on joillekin helppoa, joillekin todella vaikeaa...ja tuota keskenmenoa en toivoisi edes pahimmalle vihollisellenikaan, on se niin kamala asia, vaikka meillekin se sattui niin alussa, mutta kun siihen ajatukseen vauvasta oli jo tottunut ja kaikkea funtsinut, niin sen menettäminen kyllä tuntuu ja pahalta ;(

Kotisynnytyksestä olitte jossain vaiheessa puhelleet (ai miten niin minäkö vähän jälkijunassa?). Mulle ei kyllä käy, haluan ehdottomasti sairaalaan (vaikka niistä en välitäkään) ja että paikalla on kaikki asiantuntijat ja mahdolliset lääkkeet ja laitteet jos jotain sattuu... en varsinaisesti pelkää synnytystä, vaan sitä että lapsi saa sitten parasta mahdollista hoitoa ja lääkitystä tms. JOS jotain on sattuakseen. Ja itse tietty myös :) Mutta että lapsi olisi turvassa.
 
Minttu85
Ensimmäinen foolikapseli ostettu. Niitä oli paketissa 180 kpl ja 1 päivässä pitää ottaa, eli noin puoleksi vuodeksi riittää.. Hinta oli huikeat 6,80€ tai jotain sinne päin... Niin toivon että tulisin sitten heti raskaaksi. Olen jo ihan liian malttamaton...

Niin siitä minun ja mieheni suhteesta. Jaan kaiken. Siis ihan kaiken.. Ollaan kai sen luontosia. Mies tietää siis myös tästä palstasta ja mitä kullenkin kuuluu ja oli kanssa harmissaa Syysmarjan tilanteesta.
Kaikki greippimehut ja foolihapot ollaan yhdessä ostettu ja hän tietää myös millon on ovis ja millon menkkojen pitää alkaa. Mutta nämä on niin luonne asioita....
 

Yhteistyössä