Wish a Baby 22

  • Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti
Syysmarja
22.ketjukierros lähtee....NYT!!!! (kelpaako tämä listamuoto?)

Lista:
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 7/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa,yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram ?
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006

 
Syysmarja
Huomenta tytsyt!!

Nyt alkoi tällä tytöllä sitten viimenen viikko töitä ennen kesistä, jes!!! On sitä kyllä jo odoteltukin, huh! Ja töitä piisaa koko viikoksi, ei varmana tule "tylsää hetkeä" koko viikkona!

Oli muuten UPEAT ilmat viikonloppuna, hienoa!!!!!! Oltiin mökillä, grillailtiin, nukuttiin oman pihan nurtsilla päikkäreitä...ihana viikonloppu kertakaikkiaan! Pariin otteeseen lakanoitakin pöllyteltiin, toisella kerralla mies halusi kokeilla, miltä se kumin kanssa tuntuikaan...oli muuten viimeinen sitäkin laatua, joten nyt ne voidaan kokonaan unohtaa...

Mites muilla? En yhtään taaskaan muista, ketä kuuluu jännätä, mutta pidän peukkuja kaikille!! bdbd

Kp 22/?
 
Omppu75
Huomenta vaan minunkin puolestani. Viimeinen työpäivä meneillään, sitten lomille! Täytyy vähän tyhjennellä pöytää ja siivoilla muutenkin, että pääsee siivooja siivoomaan :)

Säät todellakin on suosineet, hyvä niin. Kunhan vain jatkuis tällaisena. Vaikka mulle periaatteessa on melko sama, minkälainen keli, jos vaan lomaa on!

Ei tarvine jännäillä, kp 26/29 ja ovulaatiohan mulla oli siis kp 20-21 (enhän mä enää tarkkaan muista..). Torstaina soittaa lääkäri niistä labratuloksista, ja määrääkö sitten jotain pillereitä, jää nähtäväksi. Mutta olen asennoitunut siihen, että ilman apua emme toista saa, enkä nyt jaksa näin kesähelteillä siitä kauheesti paineita ottaakaan. Varmaan sitte iltojen pimetessä voi mieli muuttua..

Näin täällä, plussaa toivottelen kaikille! Ja Syysmarja, koitahan jaksaa vielä tämä viikko painaa duunia!

 
Limee
Viikonloppu meni yksin kotona oleskellen. Mies oli lauantain korjaamassa jotain autoa ja sunnuntaina ne lähti poika porukalla tappamaan aikaa. Perjantaisesta parturissa kokemasta järkytyksestä olen selvinnyt ja hiuksetkin saa kutakuinkin niin, kuin niitä yleensä pidän.

Etupihan kukkapenkin sain viikonloppuna laitettua kuntoon. Kaivoin loman alkupuolella kaikki vanhat taimet siitä ylös ja vihdoin ja viimein sain inspiraation käydä ostamassa uudet tilalle. Kyllähän siitä hyvä tuli, kun viitsi vähän nähdä vaivaa.

Omppu, hauskaa lomaa!!! Jakselehan vielä tämä päivä ahertaa.

Kp 19/26
 
Riina1981
Heippa!

On ollut vähän hiljaiseloa kun viime viikon olin töissä... Viestit olen käynyt lukemassa mutta en ole jaksanut vastata...

Täällä kp26 ja menkkamaiset tuntemukset vallanneet vatsan :(

-Riina1981 yritys aloitettu 11/05-
 
-Sara-
Moi ja mukavaa viikon alkua kaikille!

Viikonloppu oli mukava, piknikillä käytiin kahdestaan miehen kanssa, sitten olin kaverin juhlissa ja vähän baarissakin tuli istuttua.

Kk! pahoittelut menkoista :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon! Ketjussa on tosiaan useampi puolisen vuotta yrittänyt, ei olla yksin maailmassa tän yrityksen kanssa.

Mä olen kans lukenut jonkun artikkelin tosta, että paradoksaalisesti "lapsettomuus" tai siis lapsensaamisvaikeudet onkin suurta niillä pareilla, joilla jo on yksi lapsi. Mutta koska se yksi lapsi kuitenkin jo on, ei ongelma tule välttämättä muiden tietoon, eivätkä tällaiset parit niin helposti lähde hakemaan apua lapsensaantiin. Mutta jos apua haluaa ja lähtee hakemaan, olen varma että sitä saa! Eihän se voi olla mikään peruste avun kieltämiselle, että "teillähän on jo yksi"!!

PP, mua alkoi oikein jännittää sun puolesta, että minkä ihanan yllärin sun mies on teille keksinyt! Meillä on kans kesällä vuosipäivä tulossa, pitääkin ruveta suunnittelemaan...

Ompulle kivaa lomaa ja Syysmarjalle energiaa vikaksi työviikoksi!

-Sara- kp 5/27-29
 
Syysmarja
Munkin piti tuolle Kk:lle vastata, että varmasti apua saatte, kun sitä haette! Eihän se mitään vaikuta, vaikka olisikin "jo yksi lapsi"!!!! Kyllä sitä apua voi ja pitääkin saada, ihan jokaisen! Ja jos tosiaan kukkaro antaa myöden, niin ainahan voi mennä yksityisellekin puolelle, mutta se sitten tosiaan vaatii sitä kukkaroa =O
Pp, samoin mua jännittää, että mitäs se miehesi on oikein keksinyt!!!! MItäs jos paukauttaakin, että aloitetaan vauvanteko??????!!!!! oliskos se vähän huippua?! Ja samoin tein sitten kihloihin, kun kerta sellaista oli udellut ;) hmmmm....muakin alkoi oikein hykerryttää. Sitten tulet kyllä meille HETI kertomaan, kun olet yllätyksen saanut/kuullut!!!!

Saran viikonloppu kuulosti myös ihanalta! Toivottavasti elämä jatkuisi näin ihanana kuin se nyt on! *huokaisee hiljaa onnesta*

Riina: ethän kuitenkaan luovu toivosta ennenkuin se täti sieltä porhaltaa Ferrarillaan kylään! Toivottavasti vatsasi juimeilee jonkin muun takia kuin mensujen ;) bd bd

Juuh, enköhän mä tän viikon jaksa, kohtahan jo on tämäkin työpäivä ohitse =) ja kun töitä kerran riittää -ehkä liikaakin viimeiselle työviikolle!!! -niin ei tule tuo aikakaan pitkäksi ;)

Tänään meinasin mennä aleostoksille!!!
 
-Viivi-
Maanantaita! Mulla on jo työpäivä ohi, taidan kyllä levätä hetken sohvan uumenissa ennenkuin jatkan ulkoilua ihanassa helteessä.

Saralle ja Kk!:lle pahoittelut tädistä. Eipä se nyt sitten millään ymmärrä pysyä poissa tästä porukasta!!!
Kk!: Meillä on saman verran tätä yritystä takana, joten ymmärrän kyllä sun mielialan. (Vaikka siis eihän mulla ole lasta ennestään, mut silti...) Mä olin varoitellut miestä, että yritykseen saattaa mennä aikaa, mutta en uskonut, että ihan näin kauan pitäisi odotella ja yrittää! Täytyy kyllä sanoa, että outoa olisi, jos te ette saisi apua sitten JOS yritys ei vuoden sisällä tuota tulosta! Häntä pystyyn, ystäväiseni! :)

Pp: koita pysyä nahoissasi vielä huomiseen asti! ;c) Mä olisin kyllä myös ihan tulisilla hiilillä tuollaisten mukavien yllärivinkkien jälkeen!! Täällä elän siis minäkin tunnelmissa mukana, enkä malttaisi odottaa, että ehdit meillekin kertomaan mikä se ylläri oli! :) Varmasti jotain tosi ihanaa! Te kuulostattekin niiiin rakastuneilta *huokaus*.

Meillä eiliset kiukuttelut meni loppujen lopuksi nopeasti ohi ja ennen nukkumaan menoa naureskeltiin jo mun "riehumiselle" imurin ja pyykkien ym. kanssa... Vähän toisaalta nolottaa, mutta se kyllä helpotti ja puhdisti ilmaa! :) -ja kotona on paljon siistimpää nyt! ;c)

G: tästä on kyllä jo aikaa kun siitä oli puhe, mutten ole muistanut vastailla: Siis meidän kummankaan vanhemmilla ei ole lapsenlapsia ennestään. Molemmilla on yksi pikkusisko, jotka ovat kumpikin sellaisessa elämäntilanteessa, ettei jälkikasvu ole lähitulevaisuuden suunnitelmissa. (Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan...) Vanhempien kunniaksi pitää sanoa, että kukaan ei ole kysellyt, painostanut tai mitään sellaista, että meiltä lapsia odotettaisi. Vaikka riemulla ne varmasti otettaisi vastaan. Mun äiti saattaa aavistaa että aihe on meillä mielessä, kun pari kertaa olen ehkä vähän liian innolla kysellyt jostain vauva- tai raskausjutuista... :)

Voi teitä onnellisia, joilla loma on jo ihan nurkan takana! Mulla on vielä 9 työaamua jäljellä. Hohhoijaa. Motivaatio on tainnut mennä jo lomille... ;c) Nauttikaa olostanne ja rentoutukaa oikein kunnolla! Minttu se siellä jo reissaa oman kullan kanssa kohti romanttista Italiaa!!

ON: Ei mitään raportoitavaa. Tässä kierrossa on ollut niin paljon kaikkea menoa ja meininkiä, että lakanat ei ole pöllynneet ihan niin paljon kuin olis toivottavaa... Eli toiveita ei oikeastaan ole. Ei myöskään mitään tavallisesta poikkeavia oireita. Mutta ei se mitään, minähän päätin, että nyt kesällä en stressaa aiheesta! *heristää itselleen sormea varoittavasti*

Heitin muuten talviturkin lauantaina!!! Eikä se nyt ihan niin kauhean kylmää kyllä ollut.

Kp 20/ 27-30

 
Hena
Heippa kaikille täältä taustalta. Paljon ootte jaksanu vielä näin kesähelteellä kirjoitella! Itse olen nauttinut lomapäivistä ulkona rannalla/kaupungilla.
Taitaa kaikki sentään ottaa "rennosti" vauvapuuhissa näin kesäkuumalla.. Meillä on kyllä lakanat pöllynneet edelleen tasaiseen tahtiin..
Kännykkään laitoin itselleni muistutuksen , milloin menkkojen pitäisi alkaa, että osaan varautua mahdolliseen hyökkäykseen. Muuten en ole kp:tä laskenut. Ihmeen hyvin olen muuten onnistunut unohtamaan nämä asiat!
No mutta, eipä muuta kun hyvää kesäillan jatkoa kaikille!!
Ja pakko vielä sanoa, miten ÄRSYTTÄVÄT nää uudet sivut on!
 
Helmiina
Täällä myös lomalaisena... Käyn aina välillä lukemassa, mutta kirjoittelu jää nyt vähemmälle.

kp25/28

Kiertopäivä pysyy mielessä vain terojen takia, eilen viimeinen napattu... Toivottavasti täti tulee ajallaan (kerrankin toivon sitä), niin pääsee uuteen toiveekkaaseen kiertoon. :)
 
Outi80
Hellou leidit täältä lomalaitumilta.

Olettepa te kirjoitelleet paljon ja puoliakaan en muista.

Pahoittelut niille joille ikävä täti taas tuli vierailulle.

Kk, mä luin vauvalehdestä artikkelin juuri tuosta, kun toista ei kuulu. Mä en nyt pysty millään muistamaan mikä lehti se oli, mutta kun pääsen kotiin voin yrittää löytää sen ja laittaa sulle tiedot siitä, eli mikä vuosi ja numero. Tais olla tän vuoden lehti. Muistan ainakin että siinä luki, kun on toista yrittänyt vuoden eikä ala raskastua on hyvä syy mennä lääkäriin, eli ei tarvii odottaa kun (?) vuosi.

Mä olen enne aina ajatellut, että kun eka niin nopeasti sai alkunsa, niin toista ei tarvitse odotella edes nin kaua.... no väärässä olin :(

Mulla siis tuli eilen kuukausi täyteen km.sta. Tänään kävin hakemassa raskaustesti ja aion tehdä se aamulla kun heräilen. En usko olevani raskaana mutta jos olen lähössä baariin, on parempi mieli kun on tehnyt testin ja tietää että voi juoda ihan huoletta.

Huomenna mennään balettiin ja mies on lapsen kanssa tällä "kotona". Baletin jälkeen katsomaan saksa-italia peliä. Mä en ole sillee mikään hirmu iso jalkkis fani, mutta nyt täytyy sanoa, että täällä tunnelma vetää mukaansa. On niin hauskaa kattoa matseja ison porukan kanssa.

Nyt pakko mennä nukkumaan. Huomenna näen mun siskon ja nautin että saan hänen kanssaan rauhassa viettää laatuaikaa ilman suurempia sählinkejä.

Kaikille plussatuulia täältä lämpimästä saksasta!!
 
Syysmarja
Huomenta!

Oih, Outi on meitiä muistanut ihan tuolta saksanmaalta asti. Kivaa ja kiitokset terveisistä ja tuulista sieltä! Hyvää lomanjatkoa sinulle! Ja Helmiinakin on lomalta kanssa viitsinyt meitäkin käydä moikkaamassa, tsau vaan itsellesi! :)

Oliko se Pp, joka kyseli tuosta penkkiurheilusta multa?? No, kuitenkin, en ole yhtään kiinnostunut jaliksesta, paria peliä olen miehen kanssa seuraillut (hän taas seurailisi kyllä enemmänkin...), mutta en jaksa olla innostunut. Ainut mikä siinä lajissa kiinnostaa on se, miten pelaajat saa niitä vapareita sillä filmaamisella ;) ja tietty ihan "ok"kropat niillä pelaajilla ;)
Muuten kyllä seurailen lähes kaikkea urheilua, mutta jalis, golf ja moottoriurheilu ei niin kovin kiinnosta (F1, rallit, muut GP:t...).

Mulla ei tällä hetkellä muuta, oli vaan pakko heti käydä täällä kun koneen auki sain =)

ON: kp nyt 23/?, eilisehtoolla vähän limoja havaittavissa, mutta ei muuta raportoitavaa...kroppa ei taida vielä olla kunnossa. Lakanoita ei viikonlopun jälkeen ole pöllytelty.
Onneksi kesälomaan enää 4 työpäivää!!!
 
-Sara-
Pitää kirjoittaa, vaikkei mitään asiaa olekaan, ettei tipahdeta etusivulta... Onneksi muissakin ketjuissa vaikuttaa aika hiljaiselta.

Hena, kiva kuulla että olet rennosti onnistunut unohtamaan päivien laskeskelun, ja vietät ilmeisen ihanaa lomaa! Pöllytelkää vaan lakanoita jatkossakin!

Helmiinalle ja Outille samoin kivoja lomapäiviä!

Lähtikö Viivin talviturkki mereen, järveen vai jokeen? Mulla on ollut aina kesäisin tavoitteena päästä uimaan kaikkiin kolmeen. Joki on tältä vuodelta vielä kokematta. Talviturkki lähti jo toukokuun alussa! Mä todella rakastan uimista, enkä erityisesti pelkää kylmääkään vettä. Eilen illalla käytiin taas läheisellä merenrannalla iltauinnilla, ihanaa! Tänään iltapäivällä pitäis mennä pesemään mattoja, minkä jälkeen taidan taas pulahtaa...

Aurinkoa kaikille!
 
Syysmarja
Uimisesta piti vähän kommentoida: olen ollut AINA kova uimaan, mutta pari viime kesää on mennyt kyllä niin kamalasti...en ole uskaltanut veteen muutakuin silloin kun mittari -vedessä siis -näyttää yli +20 astetta :/ ja tosiaan minäkin sitten sunnuntaina uskalsin talviturkkini nakata pois...olihan se ihan kivan lämmintä joo.

Voih Sara, meilläkin oli siipan kanssa pari kesää niin, että käytiin lähes joka ilta "läheisellä" merenrannalla iltauinnilla....ja vähän jotain muutakin sitten harrasteltiin, enempi tai vähempi. Herätit mun muistot asiasta mieleen, pitääkin varmaan miestä vähän "muistutella" tästä traditiosta... vaikka mä tuskin uskallan mennä veteen meressä vielä ;(

Ah, mä olen jo onneksi pessyt matot, ei tarvi sitä sit lomalla tehdä. Muitakin suunnitelmia ollaan jo alustavasti tehty ja taidankin nyt sitten viedä sen kummipojan sinne Puuhamaahan, se on kuitenkin aika normi paikka eikä ole mitään ihme härveleitä. Särkkis/Lintsi kun maksaa aika sikana (25-30 egee/nuppi), niin tonne ehkä vois mennä. Sekin oli 17e/kärsä, mutta ehkä sen sitten kärsii. Ja olen itse ainakin tykännyt ko. paikasta, joten mikä ettei :)

Olikos teillä muilla kummilapsia? Mulla siis kaksi poikaa, 7 vee ja 5 kk.
 
Rakastunut Piparminttu-Pipsa
Heipä hei leidit:)

Nyt selvis se miehen suuri yllätys....... Tultiin töistä kotiin ja mentiin suihkuun. Suihkussa mies sitten yhtäkkiä polvistui ja pyysi mua kanssaan kihloihin ja naimisiin!!!! :) :) :) Olin aivan puulla päähän lyöty, sillä en olis uskonu, et se vois tosiaan kosia. Melkein itkua tihrustin liikutuksesta ja vastailin myöntävästi:) Käytiin sit samantien varaamassa kihlat, jotka saadaan torstaina. Otettiin sellaiset ihanan perinteiset kultaiset puolipyöreät, mulla leveys 3mm ja miehellä 3,5mm. Sit käytiin syömässä ja äsken skoolattiin vielä kotona. Tää on kyllä aivan uskomatttoman ihana päivä.:) Oon taatusti maailman onnellisin tyttö:)

Oi, ei taida mun kirjoittamisesta tulla enää mitään tälle illalle, eli parempi jättää teidän viestien kommentointi huomiseen. Hyvää yötä ja kiitokset yllätyksen jännäilystä:)



 
Syysmarja
Huomenta!

Ihanaa Pp, ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!

Kyllä minäkin täällä tihrustan teidän onnellenne, oih ja voih! Millonkas sitä sitten häitä tanssitaan, vai pidättekö sen vielä salassa, vai päätettiinkö sitä edes vielä? Mites kauan te olittekaan olleet yhdessä?

Kiva lukea vaihteeksi iloisiakin uutisia, täällä kun ei ole noita plussiakaan näkynyt vähään aikaan, tädin kyläilyä vain.
Hei, siitä tulikin mieleeni, onkohan se Outi testaillut, ja mitä mahtoi tulla? Outi, nyt heti kertomaan tulos!! Eikös se Outi ollut, joka lupasi testailla?? Vai olenko mä taasen väärässä?

Ah, enää kaksi aamuherätystä ja sitten lomaaaaaaaahhhhh!!! Ainut että tänään pitkä päivä, plääh!

Kuulumisiin!
 
Limee
Kiirettä on pitänyt nyt, kun on pitänyt taas töihin. Eilenkään en kerinnyt ollenkaan lukemaan teidän viestejä. Nyt koitan pikaisesti raapustaa jotain.

Onnittelut Pp, aivan ihanaa!!!!!!

Meikäläinenkin heitti talviturkin maanantaina. En edes muista koska viimeksi olen uinut, moneen kesään nimittäin en ole uskaltautunut veteen.

Tänne ei kuulu mitään sen kummempia. Kp 21/26 eletään, mitään oireita ei oikeastaan ole. Rinnat on vähän arat, mutta ei oikastaan edes kipeät viime kiertoon verrrattuna. Nenä on tosi tukkoinen, muuten ei ole yhtään flunssainen ole, eikä nenä edes vuoda. Mielialat vaihtelee laidasta laitaan, tunteet on ihan sekaisin koko vauvayrityksenkin suhteen. Mutta eiköhän se taas tästä..
 
-Sara-
Voi PP, aivan mahtavaa! Hieno veto mun mielestä tuo suihkussa kosiminen =) Arkinen tilanne, jossa ei ikinä osaisi odottaa kosintaa, ja se tulee täytenä yllätyksenä just niinkuin kuuluukin! Onnea tosi paljon teille molemmille! En voi olla hymyilemättä täällä itsekseni.

Matot tuli pestyä ja kävin uimassakin. Ja taas on tällainen hellepäivä, eiköhän tänäänkin täydy jossain vaiheessa käydä vedessä.

G: ei ole kummilapsia mulla :( Kumpa olisikin, voisi niille ostella kaikkia ihania lastenvaatteita ja tavaroita, kun ei kehtaa "varastoon" itselle ostaa...

Limeelle tsemppiä myllertävien tunteiden kanssa (ja varovaiset peukutukset, eikös tukkoinen nenä ilman muita flunssan oireita ole toiveikas merkki?!+++)

-Sara- kp 7/27-29
 
Syysmarja
Piti jo aikaisemmin laittaa mutta unohtui :)

Hei, arvatkaapa miten mulla kävi kun tilasin kotitestit. com:sta raskaustestejä!!!???!!! No, tilasin siis paketin Acon 10 (pakkauksessa kaksi testiä). Maksoin tilauksen kiltisti, 5,50 e. No, parin päivän päästä postiluukusta tuli kuoressa neljä (!!!!) testiä. Okei, tämän ymmärrän, kun maksoin sp:n kautta ja heille pitää siitä erikseen ilmoittaa, kun se näkyy sitä kautta vasta sitä seur päivänä tai jotain.
Olin tietysti tyytyväinen, kun sain 4 testiä 2 hinnalla, jes!
No, ei siinä mitään. maanantaina kun menin töistä kotiin, otin postin ja taas oli samanlainen kuori odottamassa! Minä innokkaana sitä sitten tietysti avaamaan, ja siellä oli vielä 2 testiä!!!!! Eli yhteensä olen nyt saanut 6 (!!!!!) testiä 2 hinnalla ;D
En tiedä, mitä ne siellä ovat sekoilleet, mutta jos eivät ota sieltä mitään yhteyttä, niin annan asian olla. Mikäs siinä, muutama ilmainen testi kaupan päälle ;)

Limee: eikös tosiaan tuo nenän tukkoisuus ole yksi oireista -mahdollisista sellaisista??!!!?? Peukut on tanassa jälleen bd bd

Juuh, muutama tunti olis vielä kestettävänä :(
 
-Viivi-
HIHIIH!!! Ihanaa, Pp, että se sun miehen ylläri oli just se paras mahdollinen mitä vähän salaa toivoitkin!!! TOSITOSITOSITOSITOSI... PALJON ONNEA!!! =) =) =) =) =) =) =) Minuakin kiinnostaa, joko ehditte häistä puhua, vai nautitteko nyt ensin tästä etapista?

Meikkiksen lomalaskuri näyttää: 7 työaamua! Nyt on huippuaikaiset vuorot mun osalta kärsitty (jos nyt kukaan ei sairastu niin että joutuisi paikkaamaan).

G: Mulla on kaksi kummityttöä, 5,5v. ja melkein 3v. Molemmat aivan ihania, puheliaita ja hassuja tyyppejä. Vanhempi on entisen avomiehen veljen tyttö, häntä tulee nähtyä vähän harvemmin (asuu yli 100 km:n päässä), mutta toista näen melkeinpä kerran viikossa. Tytöille tosiaan tulee osteltua kaikkea ihanaa ja kivaa... Mä olen kyllä enemmän erikoistunut kirjoihin yms. kuin vaatteisiin, molemmilla kun on suvussa vähän vanhempia tyttöjä, joilta saavat aina kauheat kasat pieneksi jääneitä vaatteita.

Limeelle peukut pystyssä myös täällä! bd bd bd bd =) Tukkoinen nenä voi tosiaankin olla oire!!!

Syysmarja: Mä olen kuullut, että useammille muillekin on käynyt sama juttu niiden testien kanssa, mutta tuohan on ihan mieluinen vahinko! =)

Mulla on kurkku kipeä, eikä taida johtua siitepölyistä kun ei allergialääkket vie sitä pois... Kyllä ottaa päähän jos mulle tulee kuumetta viikonlopuksi kun tarkoitus olisi mennä hyvän ystävän kanssa mökille!! :/

ON: Ihmeellistä, runsasta kiiltävää limaa... Onkohan mun ovis sittenkin vasta nyt!?!? Pitäisi varmaan hommata tikkuja, kun en saa o-ajankohdasta selvyyttä... Mut sitten vasta syksyllä, ei näin kuumalla jaksa. Ai joo... maha pullottaa oudosti, ei saa edes sisään vetämällä piiloon... Mutta todennäköisesti johtuu vaan syödyistä jätskeistä ja grillin ahkerasta käytöstä.
Tiesittekö muuten, että isossa maissintähkässä on usean grillimakkaran verran energiaa!!!? -Ja minä kun luulin syöväni terveellisemmin kun en makkaroista juurikaan välitä... :-O

Kp 22/ 27-30
 
Piparminttu-Pipsa
Heippa kaikille:)

Ja kiitos ihanista onnitteluista! Tuntui tosi mukavalta tulla lukemaan teidän juttuja pitkän työpäivän jälkeen. Häistä puhuttiin jo sen verran, että mies sanoi vitsillä haluavansa mennä naimisiin myös 4.7. (nyt siis olemme alkaneet seurustelemaan ja menneet kihloihin 4.7.) No, katsoimme kalenteria ja seuraava lauantai 4.7. on vuonna 2009! Sovimme sitten, että viimeistään silloin tanssitaan häävalssi:) Mutta jo aiemminkin, jos tuntuu siltä. Olemme nyt seurustelleet vuoden, mies siis kosi vuosipäivän kunniaksi. Tuntuu vieläkin uskomattomalta. En edes saanut kerrottua kaikille töissäkään;)

Oi, täällähän on Limeellä pian jännät paikat edessä:) Minäkin muistelen kuulleeni, että nenän tukkoisuus voi olla raskausoire! Eli mistäs sitä Limee koskaan tietää? ;) Täälläkin on peukut kovasti pystyssä (bd bd bd)! Muistahan informoida meitä muistakin mahdollisista oireista, niin voidaan sit yhdessä analysoida niitä:)

G: Mulla on sama tilanne kuin Saralla, eli kummilapsia ei ole ainoatakaan. =( Yksi syy on varmaan se, että omat kaverit on vielä aika nuoria eikä kellään ole lapsia. Ja sukulaisetkin on sen verran kaukaisia. Tai sit olen vain niin epäpotentiaalinen kummiaines;) Ois tosiaan kiva, jos olis niitä pieniä, joille vois ostella kaikkia ihania vaatteita ja juttuja, kuten Sarakin sanoi. Nyt joudun hamstraamaan itelleni kaikkea, kuten esim. Mauri Kunnaksen kirjoja;)

Talviturkki lähti juhannuksen vaelluksella pohjoisen jokeen. Oli ihanan virkistävän kylmää vettä. Tänään olis tarkoitus piipahtaa miehen vanhempien mökillä uimassa. Tykkään uimisesta kans tosi paljo, mut se on jotenkin "vanhemmiten" jäänyt. Muutaman kerran kesässä tulee enää pulahdettua. Pitäis ottaa tavaksi käydä tossa läheisellä joella iltauinnilla, kun siihen on meiltä vaan kivenheitto. (Tai poronkusema, kuten täälläpäin voitais sanoa)

ON: Viivin kanssa mennään yhtämatkaa eli kp 22/27 ja olo tosi neutraali. En oo tuntenu tässä kierrossa mitään oviksen merkkejä, tiedä sitten johtuuko se omasta huomiokyvyn puutteesta vai siitä, että ovista ei olis ees tapahtunu. Sellaset ovistestit olis kyllä hyviä, tekis melkein mieli ostaa ja kokeilla vaikka ihan huvikseen, et millon on otolliset päivät. Tai no mun tapauksessa pitäis kai puhua epävarmoista päivistä...;)

Nyt syömään. Ihanaa illan jatkoa kaikille siskoille:)

 
Riina1981
PALJONPALJONPALJONPALJONPALJON ONNEA PP, IHANAA!!!

Limelle ja kaikille muillekin paljon peukkuja bdbdbdbdbdbdbdbd!!!!

ON Kp1. Soitin eilen yksityiseen lääkäriin missä kävin viimeksi gynellä. Gyne on tavattavissa seuraavan kerran 24.7. Ajattelin silloin soittaa hänelle ja kinua ne clomit.

G: Uimassa on tullu käytyä ja monet kerrat, taisi olla kesäkuun alkua kun ekaa kertaa tänä kesänä pulahdin. Nyt vaan vähän harmittaa kun tuo täti tuli ja viikonlopuksi on kuulemman luvattuhurjan lämmintä ja appivanhemmat menee mökille niin ajattelin itseni kutsua myös sinne mutta jos "perse vielä silloin veristää" niin ei kauheesti houkuttele uiminen :(

Onkos jotain hyviä lahjaideoita miehelle yksivuotishääpäiväksi??? Hommasin itse itselleni ihanan sormuksen minkä ajattelin pujottaa nimettömään kihla- javihkisormuksen jatkoksi(tai kuka sen sitten silloin pujottaakaan ;)). Sovittiin niin että mies vie sen kellosepälle ja kaiverruttaa siihen jotain "kivaa"... Ja hänet tuntien siin voi vaik lukee et: MUKAVAL OMAL ÄMMÄLLENI ;) Hehee!!! Niin, tatuointia olin ajatellut ja siitä on ollut joskus puhettakin että hänsellaisin haluaisi mutta täytyy nyt miettiä ja kuunnella teitäkin rakkaat siskot, kun teillä on aina aika mahtavia ideoita ;)
 
Syysmarja
Samoin mulla olis kyseltävää, mitä miehelle ostaisin synttärilahjaksi...??

Samoin meillä tulee syksyllä se kuuluisa maaginen 1 vuotishääpäivä, mitä ihmettä erikoista sinne keksis? Kun haluaisin vähän jotain erilaista..oliskos joku mökki kiva vuokrata jostain siksi viikonlopuksi ja sinne sitten skumppaa (tai jotain holitonta, jos olen paksuna silloin ;) ) ja hyvää syötävää?? Mutta kun ovat niin pirun kalliita :(

Että samoja ideoita täälläkin päässä kaivataan!!!

Onnittelut vielä kerran Pp:lle!! *voihkii romantiikan nälässään ja suunnittelee miehen kellistämistä illalla...*

Tää lähtee nyt kotiin!!
 
Syysmarja
Huomenta!

Missäs ihmeessä kaikki ovat?
Tai niin no joo, kesikset on alkanut, muutama on jättänyt vähä vähemmälle kesän ajaksi yms yms yms... mutta pidetään nyt ainakin tämä ketjumme ylhäällä, jos ei muuta.

ON:edelleen tulee limoja, pitäisköhän tässä oikeasti pöllytellä?? Ei siis edelleenkään ole kuhistu sitten viikonlopun...helteet tekee siinä asiassa tehtävänsä, kumpaakaan ei kiinnosta. Eilenkin uhosin miehen kellitseväni, mutta toisin kävi... no kait tän kesän vois ottaa ihan relax asian suhteen, sitten loman jälkeen taas tykittää kunnolla ;)
 

Yhteistyössä