Wish a Baby 27

  • Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti
Syysmarja
Tyrni 31 vuotta ei lapsia, yritystä 12/2005
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa, yritystä 12/2005
Kk vm -84, toinen lapsi, yritystä 2/2006
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -82, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Outi vm-80, toinen haaveissa
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Omppu vm -75, toinen haaveissa
Syysmarja vm -80 esikoinen haaveissa (km 6/06) , yritystä 6/2006
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa
 
Syysmarja
Tsori likat, en nyt jaksanut kirjautua...

Eli Peppi80, totta hitossa saa tulla ja "pitääkin"!!!! Eli teretulemast joukkoon vaan! Laitahan itsestäsi jotain infoa meille muille, kiitti!
 
Peppi80
Kiitoksia =) En oikein tiedä näitä systeemejä, kun koko palsta on minulle ihan uusi... En vaan jaksa enää yksin näitä asioita märehtiä. Ehkäisy meillä jätettiin pois jo maaliskuussa, mutta mitään ei ole kuulunut. Sinänsähän ei olla vielä pitkään yritetty, mutta tuttavapiirissä yksi toisensa jälkeen ilmoittaa iloisesti olevansa raskaana ja sitä myötä minun epätoivoni siis kasvaa =(

Meidän yrittämisestä ei tiedä kukaan ja olen vannottanut miestäni olemaan hiljaa asiasta, jotta minun niskaani ei kasautuisi enempää paineita. Naimisiin kun mentiin hiljan, niin ihmiset kyllä ottavat silloin tällöin asian puheeksi ja sellaisiin puheisiin totean vain väkinäisesti naurahtaen, että ei ole vielä lapsia suunnitelmissa, mikäs kiire tässä... Eilen illalla ihan itketti, kun ei olla vielä onnistuttu.

Silloin alkuun ajattelin, että eihän tässä mitään hätää ole, katsellaan vaan rauhassa, tulee jos on tullakseen jne. Ja gynekin sanoi, että vuoden verran saa ihan rauhassa yrittää. Rauhallisuudesta vaan ei enää puolen vuoden jälkeen ole tietoakaan. Grrr.

Pahoittelen tätä masennuksen aallonpohjasta kummunnutta viestiä, mutta kun en viitsisi mieheenkään purkaa tätä alakuloa... Itseni tuntien olen kohta taas paremmissa tunnelmissa, mutta tämä nyt on niin tätä =(

Oletteko te muut oikein yrittämällä yrittäneet vai eläneet vain normaalisti, mutta ilman ehkäisyä? Jospa minun pitäisi oikein alkaa testailemaan ovulointia ja aikatauluttamaan yritysajankohtia... Ja esikoista meillä siis yritetään.
 
Syysmarja
Jaahas, sitten vähän tarinointia...

juuh, eli lomalta palattu.....*huoh* ja työt painaa päälle, nytkin tarvis olla jossain ihan muualla kuin täällä, mutta kun ei kiinnosta!!!!

Ompulla ja Viivilläkö se oli miesten kanssa ollut onkelmia, varsinkin ovulaation aikaan?? Sympatiat lähtee täältä, samoin meillä kävi, kun kierto noin puolessa välissä (kp oli vissiin 15), niin ei mitään toimintaa, 'mä en nyt jaksa. ei huvita' -kommenttia vain tuli mieheltä... mutta sitten taas kp 16 oli toimintaa, joten ajattelin "naisen logiikalla", että josko se ovis vielä olis "hengissä" ;)

ON: kp nyt 19/30?, joten lakanoita on pöllytelty enempi vähempi, viimeksi tosiaan siis kp 16.... sitä ennen sitten lähes joka päivä...josko tänään sitten taasen tuon miehen kellistäisi ?!?! =) Limoja tuli taasen tänä aamuna, muuten ollut sillä saralla hiljaista.

Outi: ethän kokonaan meitä jätä!!! Olet minulle vähän ollut sellainen kohtalotoveri, kun samaa ikäluokkaa ollaan ja molemmat km kesän alkumetreillä koettiin.....
Masennus sen asian suhteen muuten vähän jo hellittää, mutta mielelläni en raskaana olevan naisen lähellä ole/asiasta keskustele.... kesän aikana oli kolmet (!!!!) sukujuhlat, ja jokaisessa kyseltiin jo jälkikasvun perään...arvatkaapa tekikö mieli ruveta huutaan että olihan sellainen jo tulollaan, mutta pirulainen kun meni kesken!!!!! Ähhh kun mua taas vaan raivostuttaa ja vituttaa tämäkin asia...sorppa siis vaan! Ehkä se on tämä lomaltapaluu, mikä mua vituttaa kaikkein eniten, ja nyt sitten vauva-asiat mietityttää entistä enemmän....koittakaa kestää!

Hei, missäs te kaikki oikein olette????? Lomilta pitäisi olla jo palattu pikkuhiljaa, sanon minä!!!! *heristää nyrkkiä ja kuikuilee joka suuntaan, josko tuttuja näkyisi*

Vielä kerran onnittelut Mintulle ja Henalle plussasta!
 
Omppu75 (joka ei vieläkään muista tunnuksiaan, ett
Täällähän sitä, siistissä sisätyössä..hiki virtaa.

Kp 27 / 29(34) muuttumassa pikku hiljaa kp ykköseksi... :(. Aamulla tuli pari ruokalusikallista IHAN punasta vuotoa (sori suora kertomus!) ja äsken sitten ruskeempaa limaa. Mutta eiköhän se ollut sitte siinä..meinaan toiveet.. Ja ovulaatiohan oli siis kp 18, että taas jäi lyhyeksi tämä loppupää.. no, pari kuukautta on vielä kärvisteltävä ja sitten "saan" varata uutta aikaa gynelle. No, toisaalta tämä ei NIIIN paljoo haittaa (eipä..) kun ollaan viikonlopuksi lähdössä Eurooppaan, saapahan siellä sitten maistella paikallisia juomia. Aika laiha lohtu ja mieluumminhan sitä valitsis raskauden kuin alkoholin, jos sais valita! No, reilut pari viikkoa ja mies ei saa kyllä multa rauhaa :) -tosin, näillä ongelmilla ei taida auttaa vaikka sais kolmesti päivässä.

Voi Syysmarja, tsemppiä vaan ja onneksi itsekin sanoit, että masennus alkaa helpottaa. Ja peukut pystyyn, että pian kaikki iloksi muuttuisi! Kyllä tässä alkaa itsekin vähitellen lamaantumaan, kun kuukaudet vierii. Tosin, eihän me kyllä olla varsinaisesti yritetty kuin vasta huhtikuun loppupuolelta, mutta jotenkin sitä oli monien muiden tavoin kuvitellut, että eihän tähän nyt kauaa mene!

Peppi80, tervetuloa minunkin puolestani! Itse en aina kauhean aktiivisesti pääse tänne kirjoittelemaan, mutta luen kyllä jutut ja olen hengessä mukana.


 
Helmiina
Paikalla ollaan, kiirettä pitää...

Minttu, täällä valitettavasti pyörii vaikka minkälaisia häiriköitä. Valvonta on aivan surkeaa. Eipä tuo rekisteröityminenkään ole paljon tuonut apua... Ja muilla Soneraplazan keskustelusivustoilla on vieläkin törkeämpää. Tykkäsin käydä lueskelemassa tuota Matkalaukkua, kun matkustelusta pidän. Nykyään ei paljon kiinnosta. Ihmiset haukkuu toisiaan ja v*****lee vain toisilleen. Aivan kauheata! Täälläkin vauvapalstoilla aina silloin tällöin joku häirikkö, pääasiassa yöaikaan, vierailee. Ja joskus aivan pahaa tekee jotkut kommentit... :( Sitten jos (ja kun) plussaan, niin siirryn kokonaan sellaiselle palstalle kirjoittelemaan, jossa on kunnon rekisteröityminen ja tarkat moderaattorit. Suosittelen sullekin Minttu, jos haluat fiksua kirjottelua ilman mielen pahoittamista, käymään katsomassa tällaisia palstoja. Oma suosikkini on www.kotipiha.net. Ja miten ihanan niminen huhtimammojen ketju sieltä löytyy! Käypä huvikseen vilkaisemassa... ;) Tämä meidän ketju on ainoa syy, miksi roikun vielä tälläkin palstalla. Olette aivan huipputyyppejä!!

Hienoa Riina, että asiat menee eteenpäin!

Tsemppiä Sara! Epätoivon pilkahduksia tulee mullekin aika usein ja haluaisi heittää hanskat tiskiin.

Meiram, musta myös tuntuu, että mies kuumeilee minua kovemmin ja on paljon kärsimättömämpi. Joskus huomaan, että se on salaa lukenut jotain juttuja netistä, kun puhelee "eikös se ollutkin vain n. 25 % onnistuminen tärppiin per kierto" tms. Ja aina osaa sanoa sen jotenkin silleen ohimennen ja mua huvittaa... :)

Tervetuloa Kissimissi ja Peppi80! Ja Pepin kysymykseen: en oikein usko mihinkään yrittämällä yrittämiseen. Seksiä muutaman kerran viikossa koko kierron ajan on varmasti riittävä ja niin niitä lapsia on ennenkin tullut ilman ovistikkuja tai muita. Lämpöjä mittailin parin kierron ajan ihan vain todistusaineistoksi gyneä varten.

Tervetuloa lomalta takaisin Syysmarja! Vai pitäisikö pahoitella loman loppumista... Hyvä, että elämä alkaa voittamaan. Noi sukujuhlat on varmasti TOSI raivostuttavia. Ja meillä oikeastaan kaveripiirin juhlat ovat vielä pahempia. Onneksi en vielä kovin paljon ole joutunut noihin kyselyihin vastailemaan. Muutama kaveri saa kyllä tuntea nahoissaan kyselyt oikein kunnolla ja yhden pariskunnan tiedänkin jo yrittäneen melkein puolitoista vuotta. Mahtaa tuntua "kivalta"!! Mun ja miehen rauhaan jättäminen johtuu varmaan siitä, että se maaginen avioliitto puuttuu. Sitä varmaan ei monet pysty kuvittelemaankaan, että lapsia tulisi ilman papin aamenta.

Pahoittelut Ompulle (jos se täti nyt sitten vaanii nurkan takana...)!

Viimeisenä ).( kp 31/28-30. Kuudes terojen jälkeinen päivä. Viimeksi menkat alkoi viidennen päivän iltana. Lauantaina alkoi pienen pieni vaaleanpunainen/ruskea tuhru pyyhkiessä ja laitoinkin jo siteen paikoilleen ja otin särkylääkkeen. Ja itkeskelin tietenkin taas miehelle epäonnistunutta kiertoa ja sovittiin, että mies soittelee jatkotutkimuksiin pääsystä. No, sunnuntaina sama jatkui, mutta vieläkin vähäisempänä, ei oikeastaan edes pyyhkiessä mitään. Ja tänään ei oikeastaan enää mitään. Kertaakaan ei ole siteeseen asti mitään tullut. Mitään oireita ei oikeastaan ole. Nyt jännittää kuulkaa tytöt aika kovasti! Pari piinapäivää ajattelin odotella, kun en vielä noiden terokiertojen pituuksia tiedä, koska on vasta yksi takana... Mutta tuollaista ihmeellistä vuotoa ei ole ennen ollut!

No, tulipas tästä viestistä romaani. Huomaa, ettei työt oikein nappaa!
 
Omppu75
Helmiina hei, nyt muakin alkoi jännittämään sun puolesta!!
En mäkään siteeseen ole mitään saalistanut, mutta pyyhkiessä kyllä jotain.. ja se aamun veri tosiaan, ei liene merkki raskaudesta! Mutta kuten sanottu, uusi kierto ja uudet mahdollisuudet (?!!) edessäpäin.
 
Aurora rv 28 ja risat
Minttu,
kyselit missä ketjussa hengailen Odotuspuolella. Lokamammoissahan minä (l.a. 26.10), ja kirjoittelen myös WAB+-ketjuun kun ehdin. Tuntuu ettei noihin lokalaisiinkaan ehdi oikein pitää yhteyttä, varsinkaan nyt kun yritän polkea käyntiin graduni aineistonkeruuvaihdetta (sanahirviö). Mutta yleensä mun tapauksessa hiljaisuus tarkoittaa sitä että kaikki on hyvin - ongelmat toitotan heti koko maailmalle. =)

A.
 
Syysmarja
Huomenta naiset!

Kiva kuulla Aurorastakin, toivottavasti raskaus on sujunut hyvin eikä ole ollut ongelmia?

Juu, kyselyt on todella raivostuttavia, ja joskus täällä taisin tosiaan sanoakin, että itse aion ottaa sellaisen linjan etten keneltäkään kysele "koska, koska", kun tiedän niin monta -no, monta ja monta, mutta kuitenkin - tapausta, jossa yritys on palkittu "vasta" vuoden kahdenkin yrittämisen jälkeen... no joo, ehkä mä taasen lopetan tän saarnaamisen, niin päästään iloisempiinkin aiheisiin.

Helmiina, hyvältä kuulostaa!!! Nyt kun jaksat pari päivää vielä sinnitellä, niin sitten teet sen plussatestin!!! Peukut on tanassa sinne päin ;)

Minttu, tosiaan täällä on noita häiriköitä vaikka muille jakaa, ei niistä kannata välittää. Olen huomannut Helmiinan tavoin, että tämä keskustelupalsta on muuttunut yhä enemmän ja enemmän vit*ksi ja toisia herjaavaksi, ei niinkään enää 'kuuntelevaksi ja kannustavaksi' yhteisöksi.. mutta aina idiootteja mahtuu joukkoon, ja tosiaan, yöaikaanhan nuo pahimmat häiriköt taitavat kirjoitella. Tsemppiä ja häntä pystyyn, voihan olla niinkin, ettei koko kommentti koskenut sua ollenkaan :)

Peppi kyseli yrityksen yrityksestä: no, meillä ollaan kierron puolivälissä (kp 10-20 noin) vähän ahkerampia tuolla makkarin puolella, muuten pari kolme kertaa viikossa...kuulostipa hurjalta määrältä! Siis, kierron puolivälissä yritän kellistää miestä joka toinen päivä, muuten saattaa mennä neljäkin päivää, ettei tapahdu mitään. Ja sitten taas voidaan harrastaa joka päivä viikonkin ajan...no, ei me kuitenkaan kelloon katsota, mutta kiertoni tiedän tarkalleen, ja puolivälissä yritän miestäkin lämmitellä, vaihtelevalla menestyksellä ;)

Omppua ja Helmiinaa siis jännätään, laitetaas tytöt taasen niitä kp:tä näkyviin, että tiedetään missä mennään.

ON: kp nyt 20/30?, eilen tuli tosiaan mies kellistettyä ja jotenkin limat niinkuin loppui siihen paikkaan...kummallista! Muuten ei raportoitavaa, olo ok ei nippailua missään paikassa, tisut kunnossa jne...josko parin viikon päästä jo tietäisi missä mennään. Mulla ei toi kierron pituus ole ihan selvillä vielä, km :n jälkeinen kierto oli 38 päivää -laskettuna siis ensimmäisestä km-vuotopäivästä. Joten siksi tuo ? 30 perässä. Se 30 tulee aikaisemmista kierroista siis. No joo, tuskin tääkään teitä kiinnosti.

Nyt on pakko aloittaa työt :(
 
Peppi80
Kiitoksia vaan kaikille tervetulotoivotuksista. Tämä vaikuttaakin oikein hyväntahtoiselta yhteisöltä =) Minulla on jännät paikat vasta parin viikon päästä, mutta vähän tuntuu, että ovis taisi jäädä hyödyntämättä tässä kierrossa, kun oltiin väsyneitä ja paljon liikenteessä... Ollaan silti pyritty vähintään pari kertaa viikossa "pupuilemaan" (ihana sana, jonka olen täältä oppinut =D), ihan myös pitääksemme parisuhteen lämpimänä eikä pelkästään tärppiä ajatellen.

Jos ne siittiöt tosiaan pysyvät hengissä muutaman päivän, niin parikin kertaa viikossa pitäisi olla ihan riittävästi... Toisaalta tekisi jo mieli ottaa ne ovistikutkin avuksi ja mittailla lämpöjä siitäkin syystä, että jossei nyt vuoden yritys tuotakaan tulosta, niin olisi sitten jotain mitä näyttää gynelle...
 
Outi80
Heips leidit täältä pohjoisesta!

Isäni sai sydänkohtauksen perjantaina. pakkasin heti kamani, otin tytön kainaloon ja lähdin tänne pohjoisen junalla. Että tällaista täällä tapahtuu. Nyt isä voi jo paremmin, mutta on vielä sairaalassa. Jään tänne ainakin loppuviikkoon jos en pidemmäksi. Katsotaan miltä tilanna silloin näyttää. Meillä piti olla puuhamaa reissu lauantaina mutta se taitaa nyt siirtyä ensi vuoteen. Muumimaailmaan oli tarkoitus mennä viime sunnuntaina, mutta jäipähän sekin myöhempään. No, asiat tietenkin tärkeysjärjestykseen. Noihin paikkoihin voi mennä aina, mutta jos isälleni sattuu jotain on hirveetä jos en olisi täällä, kun kerta siihen mahdollisuus on.

Kuulupa tänne hyvääkin. Menkkoja ei vieläkään ole kuulunut ja teimpä sitten aamusta testin joka näytti plussaa :) Olen kyllä aivan ihmeissäni, vauva on made in germany. Olimme vain kaksi kertaa loman aikana miehen kanssa yhdynnässä (hyi hitto mikä sana!!), mutta on näköjään sitten ollut ihan ne oikeat päivät.

Nyt pelottaa hirmu paljon. Kukaan ei vielä tiedä tästä raskaudesta, paitsi mies ja isän vaimo. en ole kertonut edes äidilleni, joka saa tietää yleensä ensimäisenä. Pelottaa käydä vessassa kun aina kuvittelee, että vuoto alkaa. kai pitäisi vaan yrittää ottaa rennosti ja ajatella että jos kesken menee, niin ei sille sitten mitään voi. Ei se stressaaminenkaan hyvää sikiölle tee.

En siirry odottajiin, koska olen vielä vauvahaaveilija. Katsotaan sitten kun tuo 13vko tulee täyteen, josko sitä sitten uskaltaa jo ottaa rennommin.

Syysmarja: Tsemppiä sinne teille. En aio "jättää" teitä. Toivottavasti sait hiukan toivoa uudesta raskaudesta, eihän mullekkaan tullut nyt kun yhdet menkat km.n jälkeen. Toivotaan että teillä olisi yhtä paljon tuuria.

Nyt vaan peukut pystyyn että vauva pysyy sisällä ja että isukki saa vielä nähdä tuon uuden tulokkaan!!

Kaikille OIKEIN paljon plussaonnea!!

Outi
 
Peppi80
Oikein paljon onnea alkaneen raskauden johdosta Outi80! Suurin osahan niistä johtaa terveen lapsen synnyttämiseen, joten todennäköisyys on sinun puolellasi =) Toivottavasti isäsikin tervehtyy ja viettäkää nyt mukavia hetkiä siellä suvun kesken.
 
Syysmarja
Voi Outi minkä teit!!!!!!!! Ihanaa, kerta kaikkiaan ihanaa!!!!
Toivotaan, että meillekin onni potkaisisi ja jäisi mullakin nuo km:n jälkeiset menkat vain yhteen, vielä ei tiedä kun kierto puolivälin paremmalla puolella vasta....nyyh *itkee ilosta ja onnesta, vähän kateellisuudestakin...nyyh*
Ja vauva on sitten germany -valmisteinen, voih ja aih...!!!!
Ja samalla voimien toivotusta isän paranemiseksi ja kuntoutumiseksi!!!

Annat kyllä hirmuisen paljon tsemppitukea ja -vauhtia mullekin, josko meillekin sitten tulisi toinen loppuun asti menevä raskaus... *toivoo varpaat ja peukut ristissä ihmettä tapahtuvaksi...*

no niin, lisää näitä hyviä uutisia, kiitos!
 
Omppu75
Paljon onnea minultakin Outille!! Hieno homma! Ja voimia isän paranemisen odotteluun.

Mua ei sitten tarvi jännittää, kp 2 menossa, lyhyeksi jääneen (jälleen kerran) kierron jälkeen.
 
Minttu
Outi onnea paljon! Olen niin onnellinen puolestasi! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Voimia teille sinne pohjoiseen isän johdosta...

Helmiina! Niiiiiiiiiin jännitän sun puolesta! Koska oikein aiot testata? Täällä ollaan innolla mukana.

HENA!!! Soluttauduin teidän maaliskuun ketjuun uudella nimellä Vanilla. Kun en jaksa olla silmätikkuna ja halusin aloittaa puhtaalta pohjalta siellä odottajien sivuilla. Olin tänään ekan kerran neuvolassa ja siellä oli vähän elämään tympääntynyt nainen joka vähätteli sitä sairauttani ja valitti huonoja elämäntapoja (mulla on vähän ylipainoa samaisen sairauden takia, muttei liikaa!), vaikka myönsikin että sairaudella voi olla jotain tekemistä kohonneen painoindeksin kanssa. Tuli sellanen olo, että kylläpäs meiän vauva saa nyt huonon äidin.. Höh. Vähän masis fiilis. Ne mittas siis hemoglobiinin siellä ja ois ottanu pissatestin, mut olin just pissannu.. verenpaineenkin mittas ja anto kaiken maailman esitteitä.
Mutta tosiaan.. Olen siellä maalismammoissa nyt..
 
Helmiina
Onnea Outi!!! Ei oikein pysty neuvomaan, että ole ajattelematta asiaa. Ajatuksilleen ei varmasti mitään mahda. Mutta ainakin yritä ajatella positiivisesti! =) Kyllä se varmasti hyvin menee! Paljon tarrasukkia!

Täällä kp 32, viikko viimeisestä terosta. Ei tätiä eikä tuhruakaan enää. Viime yönä poltteli vatsaa ja alaselkää ja kävin kaksi kertaa yöllä vessassa ja juomassa. Aamulla tuntui vatsa turvonneelta. Nyt päivällä ei oikeastaan taas mitään oireita. Yritän malttaa viikonloppuun testaamisen, jos ei täti yllätä. Saapahan sitten rauhassa iloita tai surra.
 
*Hena*
Joo, tuolla maalismammoissa on joku sekopää mun nimimerkin kanssa liikkeellä! Tosi kivaa. Tule mukaan vaan. Kävinkin jo huhtikuisten puolella lukemassa sun kuulumisia. Mutta siis jos tulee ihme kommentteja mun nimimerkillä, niin se en sitten ole minä. Taidan rekisteröidä itselleni uuden nimimerkin. Kerron sitten kaikille mikä se on.
 
Tyrni1
Hei vain kaikille taas pitkästä aikaa. Ihan aluksi Outille iso hali ja Onnea! IHANAAAAA!!!!

Mulla on tänään ensimmäinen päivä töitä ja täytyy sanoa, että hivenen tämä työnteko tökkii. Odottelen lähetettä lääkärille sillä pääkopassa ei tällä hetkellä valmistu riittävästi estrogeenia ja siksi menkkani ovat niin niukat. Katsotaan saanko jotain lääkettä vai en. Hivenen kyllä masentaa, että jos tässä ei voi ns normaalisti saada lasta.

Talven matkoja on tullut katsottua, mutta sitten aina olen jättänyt varaamatta mitään kun mietin, että jos olenkin silloin jo raskaana. Luin eilen raskaana matkustamisesta ja joku siellä kertoi, että oli tullut keskenmeno. Ootteko te kuulleet juttuja tästä lentämisestä jne?

Miten teidän muitten lomat ovat sujuneet ja teittekö jotain speciaalia?

Tervetuloa kaikille uusillekkin kirjoittelijoille.

 
Aqua 14+?
Hejssan pitkästä aikaa! Poikkesinpa vaiheeksi lukemaan viestejänne, kun työhuoneessa ei ilmanvaihto pelaa ja ajatukset tökkii...

Onnea Outi plussasta! Hieno homma. Varaa nyt sinäkin, Tyrni, äkkiä matka itsellesi, tässä ketjussahan on jo useampi plussa tullut ulkomaan tuliaisina... Minun lisäkseni ainakin Mintulle ja nyt Outille =)

Tietääkseni lentäminen ei aiheuta keskenmenoja, mutta ihan loppumetreillä lentoyhtiöt vaativat lääkärintodistuksen ja jos pakkolasku joudutaan tekemään synnytyksen takia niin se pitää itse maksaa. Mutta tämä siis vasta ihan lähellä laskettua aikaa.

Hyvät jatkot kaikille teille!
 
Omppu75
Harmi, kun on vasta kp 2, ollaan perjantaina lähdössä ulkomaille.. :)

Helmiinalle peukut edelleen ylhäällä! Tyrnille tsemppiä, eiköhän homma lähde etenemään suotuisasti, kunhan pääset lääkärin juttusille. Kaipa se on itselläänkin tässä edessä, lääkärireissu syksyllä....
 
judy82
Heh, ja täällä jännäillään, et ois asukki made in Denmark :eek:D tulispa kansainvälisiä vauvoja tänne! Helmiinalle hurjasti ++++tsemppiä, ja myös muille!

Juoksen jatkuvasti vessassa sydän kurkussa kattomassa tilannetta, oon iha varma et "nyt alko" mut ei ainakaan vielä. kp 34/26-32 (ehkäsyn lopetuksen jälkee ollu kierrot noin) meneillään. Testasin 31 negan, eli toiveet ei kovin korkeella...
 

Yhteistyössä