Wish A baby 46

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Uusi aamu uudet kujeet olis tullu satanen täyteen ja eikös ketjun aloittajalla ole se etuoikeus raskautua..... :)
Tätiä kestitessä kului eilinenkin päivä..








JÄNNÄYSLISTA

Omppu n.30.1. (odottaa tuhruja jo 26.1...)
Riikka ~5.2. --> (jos nyt sinne asti päästään)
Keiju 9.2.
Sara n. 10.2. (samoissa mennään Keijun kanssa)
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
 
Omppu75
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, Y 1/07, km 11/06, Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme

Olikohan viimeisin..
 
Omppu75
Huomeneita vaan!
Eipä mittään uutta tämän auringon alla. Tai no, aamuyöllä heräsin kurkkukipuun (ja pojan maitotilaukseen..miten hitossa sekin on alkanut taas heräilemään kesken unien!!)

Juu juu, Senoran vuoro raskautua, tosin, taitaa ehtiä sata tulla täyteen, ennen kuin sun kierto on loppusuoralla.

Pakko kertoo vielä meidän pojasta yks juttu. Pakotin mieheni viikonloppuna virittelemään keittiöön uudet verhot, sellaset laskosverhot. Mies kiros, että ihan perseestä tälläset, anna olla viiminen kerta ku ostat näitä. Poika pyysi apua palapelin tekemisessä ja mies verhojen laitossa. Sanoin pojalle, että odota, isi tarvii apua, tulen sitten sua auttamaan sen jälkeen. Poika seuras keittiöön perässä ja sano, että "mäkin talviin pelsettä". Hiemanko revettiin, että kivasti yhdisteli sanoja. Pitäis ehkä vähän enempi miettiä, mitä suustaan päästää...

Hauskaa päivänjatkoa, toivottavasti ehditte mukaan keskusteluun :)
 
Lumi81
JÄNNÄYSLISTA

Omppu n.30.1. (odottaa tuhruja jo 26.1...)
Lumi81 2.2-6.2 ja oireita on ellen kuvittele vaan
Riikka ~5.2. --> (jos nyt sinne asti päästään)
Keiju 9.2.
Sara n. 10.2. (samoissa mennään Keijun kanssa)
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
 
Lumi81
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, Y 1/07, km 11/06, Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Lumi81, vm-81 TJOT 1/07, pikkukakkonen haaveissa, (miehelle esikoinen), pohjois-pohjanmaa
 
Omppu75
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toinen tilauksessa, poika 03/04, Y 1/07, km 11/06, Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Lumi81, vm-81 TJOT 1/07, pikkukakkonen haaveissa, (miehelle esikoinen), pohjois-pohjanmaa

Missähän vaiheessa mun tiedot on karsiutuneet...
 
riikkaa
Huomenta!

Uusi ketju korkattu! Juu, eiköhän raskauduta kaikki tämän ketjun aikana. =)

Lumillakin on jännäilypäivät ihan pian. bd bd Olet näköjään samoilta "nurkilta" Senoran kanssa, ties vaikka olette naapurit. ;) Minkä ikäinen teidän (sun) esikoinen muuten on?

Keiju ja Thelma, älkääpä vajotko sinne epätoivon suohon. Tai jos vajoattekin, niin me kyllä kiskotaan teidät ylös sieltä... Kuten Omppu viisaasti sanoi, mitään ei ole todistettu mahdottomaksi, eli toivoa on!

ON: Kp 18. Siemennyksiä ei ole taas pariin päivään tehty. En tosiaankaan tiedä voiko pelkkien limojen perusteella bongata ovista. Jostain luin, että jollain limoja oli tullut ties miten paljon aikaisemmin kuin ovistesti näytti plussaa. No joo, eihän näitä asioita pitäisi edes miettiä kun kerran tjottaillaan vaan. =D Mutta haluan sen plussan (ja toki vauvankin...) heti! Olen jo melkein tilannut ovistestejä, kaikki oli yhden klikkauksen päässä. Siitä se riemu vasta alkaisikin, kun yrittäisi tulkita niitä viivoja... En tiedä, jos nyt vielä toistaiseksi onnistuisi pidättäytymään tilaamasta.

Nuo lapset on kyllä ihania! Kaverilla on kolmivuotias tyttö, joka laukoo noita viisauksiaan aika usein. Siinä on kyllä välillä pokassa pitelemistä. =)

KKK eli kivaa keskiviikkoa kaikille!
 
Thelma82 ejk
Huomenia!
Ei jessus Ommpun pojan juttuja:D sai hyvät naurut kun luin sun tekstit! Lasten suusta voi kyllä tulla mitä vaan:)

Kyllä, kyllä senoran vuoro raskautua;) Ja kaikkien muittenkin. Olis aiheellista, et me kaikki plussattais nyt tässä parin kk sisällä ja siirrytään ryminällä odottajiin;) EIkö?

Oma (.) tai taitaa olla kp 15 eikä oviksesta tietookaa. No limat ny alko eile mut tikut ja lämmöt ei vielä näytä mitää, et toivotaan et se täs lähipäivinä tapahtuis. Aaaaargh, jos menee taas johonkin kp 23 paikkeille!

Ihanaaaaaaa, keskiviikko, nyt voi jo sanoo et enää kaks päivää vkoloppuun;)
 
Thelma82 ejk
Riikka kerkes väliin ku oon niin hidas:) Kiitos sulle tsempistä! kyllä tästä suosta vielä noustaan:))) Vai mitä keiju??

Niin joo peukutukset multakin jännääjille bd bd bd bd

Mä kans luin Riikka jostain, et tosiaa tikut näyttänyt ovista joku viikko limojen jälkeen, et en sit tie voiko niistä pelkästään päätellä. Pian teilläkin on yritystä, eikä tjottailua, jos jo ollu hilkulla tikujen tilaaminen;) Asiaa!!!

KKK
 
senora
huh olihan sähellystä tuo aloitus....... siis mikään ei menny oikein ... mutta jospa tämä olis sitten käänteispsykologiaa..
Riikalla mielenkiintoista tjottailua tosiaan, jos kerran tikutkin jo klikkauksen päässä...

 
Lumi81
Huomenta vaan kaikille! Mulla esikoistyttö täyttää kohta 5 vuotta.

Eihän sitä tosiaan tiiä vaikka senora ois mun naapurin täti!! hihhih!!

Nauroin kans tolle ompun pojan letkautukselle!! Pitäs melkeen kirjottaa johonki päiväkirjaan ylös kaikki hauskat jutut mitä lapsi sanoo..sais sitte myöhemmin lukea.
Meillä tyttö oli n.2v ku oltiin marketissa ja vastaan käveli semmonen tosi mustaihoinen afrikkalaismies, tyttö tuumasi isoon ääneen juuri ku tää mies oli kohdalla, että "kato äiti, tuon miehen naama on kyllä tosi likainen!!" pikkusen hävetti!! :)

Nyt sitte plussataan kaikki joohan!!! tsemppiä tsemppiä..
Onko teillä vielä oireita??? millaisia?

ON: Mekin muka vaan TJOTtaillaan...ei paljo siltä tunnu!! :) koko ajan pitää vahdata kiertopäiviä, lämpöjä ynnä muita. Mulla lämmöt nousi viikkoa oletetun oviksen jälkeen...että en sitte tiiä oisko se ollut viikkoa myöhemmin se ovis. No siemennettyä tuli kuitenkin. Oli miten oli. En jaksais millään oottaa tätä loppuaikaa...vaikka eihän tässä enää montaa päivää ole!
Oireena on alavatsan nipistely (varsinkin oikealta puolelta) aina kun tekee äkkinäisiä liikkeitä tai venyttelee. Rinnat on ehkä hieman turpeat ja kuvittelen että nännipihat ois laajentuneet?? Myöskin olen noin neljänä-viitenä aamuna joutunut aamuyöllä menemään pissalle. Lisäksi töissä ollessa pissattaa tunnin välein, tuntuu kuin joku painaisi rakkoa. Lisäksi kahtena päivänä töissä on kahvia juodessa ruvennut oikein urakalla etomaan.
MUTTA! oon niin tyhmä tyhmä tyhmä!!! Mulla on tänään vapaa päivä. Nyt ois niiku kp 26/35-39 ja kävin heti aamutuimaan apteekista hakemassa semmosen herkän raskaustestin joka näyttää plussan jo 10päivää hedelmöittymisestä, no äkkiä laskien tänään on kulunut 9 päivää, tein sen vitun (anteeks) testin ja nega tietenkin.
Nyt ihan epätoivon partaalla että en sit ookkaan..aika typerää, kun eka kierto menossa vasta... oottelen nyt sit sinne 6.2 asti ja jos ei menkat ala niin ehkä 8.2 testaan.

Sorry vaan tämmönen vuodatus tuli tästä :D

...ja sit se että miks sitä testiä ei voi heti sen 10min jälkeen nakata veks vaan sitä pitää vielä tunnin päästä katsella että näkyykö mitään.....heh!

 
Omppu75.
Ehkä Lumi testasit vaan liian aikaisin, toivotaan niin!! Tosta testin poisheittämättömyydestä.. kun plussasin siitä keskenmenneestä, niin tein 5 testiä. Ja säästin ne kaikki vessan kaapissa ja välillä piti käydä niitä kattomassa. Kyllä rintaa puristi, kun keskenmenon jälkeen hävitin ne...No, nyt siellä taitaa olla sen 20 ovistestiä lojumassa, käytettyä siis :). Ehkä vois singota ne roskikseen tänään.

Mulla ei ainakaan kummempia oireita, tosiaan ma ja ti kouri kohdusta ja nyt ollut vähän sellasta painontunnetta ja välillä ojentautuessa tuntuu jotain, pissalla saa myös ravata ja nälkä on, mutta.. ne luget, ne luget... *jäitä housuissa ja hatussa ja vaikka missä*

Vielä piinaan teitä yhdellä jutulla *toivottavasti lastensuojelu ei taas ole lukemassa näitä!* Eilen löysin kaapista joulupukkinaamarin. Vetäsin sen päähän ja hiippailin olohuoneeseen, poika istui siellä kaikessa rauhassa (selin). Menin pöydän taakse ja koputin. Poika käännähti, että kuka siellä ja hyppäsin esiin. Voi pikku reppanaa, olisitte nähneet sen ilmeen! Nopeesti pyöri pää, että missä äiti, apua, ja sit alko huutoo äitiiiiiii!! Hitto mul oli hauskaa! *hyi mua, olenpas huono äiti, hävettää* No, äkkiä se siitä toipu onneks. Hih, vieläki naurattaa. Toivottavasti ei jääny pienelle traumoja.
 
Omppu75.
Niin joo piti vielä mainita, että kyllä suklaakin on ihan kiitettävästi maistunut muutamana päivänä, että eiköhän tässä keskitytä sitä tanttaraa odottelemaan ihan täysin..
 
Lumi81
HEHHEHEHEHEH!!! Taas sai nauraa :D Toivotaan ettei traumoja jäänyt.. ens jouluna sitte saa jonku paniikkikohtauksen..

Semmonen oire multa jäi kirjaamatta, että olen nyt viikon ajan nähnyt tosi selviä ja eläviä unia..siis semmosia voimakkaita tunnelatauksia niihin sisältyy, itkua ja naurua jne.. Myös esikoista oottaessa näin alkuraskaudessa tosi villejä unia.
En kyllä millään käsitä, että miten raskaus muka uniin vaikuttaa...mutta kuitenkin.

Omppu sähän ootkin oikee keräilijä niitten testies kanssa. Mitä sä teet niillä 20:lla ovis testillä? Nakkaa menemään vaan. Saapa nähdä millon ite alkaa käyttään niitä ovistikkuja...siinäpä se vasta oliski tiiraileminen ku eikö niitä monena päivänä pidä tehdä? Joka aamu sais suurennuslasin kans kattoo että näkyykö, eikö näy... ... ...
Paljonko ne ovistestit maksaa? Miten ne toimii? Olen ymmärtänyt että vähän ennen ovulaatiota kantsii alkaa testaileen ja se viiva vissiin tummenee koko ajan?
Sit ku on tasavahvat viivat niin ovis tapahtuu siitä 24h kuluessa? vai? Eli heti ukko petiin ku viivat näkyvissä? Ja joka päivä tehään esim yks? päiväpissasta vai aamupissasta?

just, pitäs alkaa ompeleen keittiöön verho. Semmonen ihana turkoosi kappa. Tyttö haluais pelata jotain keilapeliä... ihanaa kun on vapaapäivä!!

niin pitäskö sulla omppu menkat alkaa viikon päästä? jännää!

 
senora
lumi, et taija ihan naapurista olla. Ei meijän kylällä oo ketään, jolla olis vaan yks tyttö.. Kaikilla on kaks. ja se yks jolla on yks nii se yks on poika ja se ei oo vaihtanu miestä ........ Tai jos on yks, niin on vanhempi ..... Taitaa tää meijän maakunta olla sen verran laaja, että ehkä emme tunne... vai onko sun tuttavapiirissä joku pariskunta joka häipyy tammikuulla viettämään pariviikkoisen loman etelään??

Omppu ... ootpas ollu häjynä. Säikytelly lapsen tolleen... Ei sit maininnu sulle että Joulupukki kävi??? Mä oon nakellu o-testit suoraan pesään kun oon ne tulokset lukenu. Mutta paljon muuta vähän käytettyä lojuu kyllä pitkin taloa.


jee - ruokatunti!
 
Thelma82 ejk
:D mä voin kuvitellä sen Ompun pojan ilmeen ja tilanteen kun äiti hyppää joulupukkina säikytteleen!! Nauroin itekseni tilanteelle, työkaverit soittaa varmaan pian valkotakkisest ku yksin täällä hekottelen!

Lumi, sullahan on vaikka mitä oireita!!! Ja toi unijuttu, jos sulla oli esikoisen aikaa samanlaista niin sehän on erittäin hyvä merkki:) Kait ne hormonit voi jotenki siihenki vaikuttaa:O)

Toisilla se testien viiva tummenee kokoajan ja käsittääkseni joillain vaan pamahtaa ruutuu vahva viiva. Lumi vähän ennen ovista alat testailee niin kauan et saat sen viiva ja mun omissa ainaki lukee et ei aamupissasta. Sitte vaa lorottelet johonki purkkii ja pidät tikkuu siinä 10sek ja sit 10 min jälkee tsiikaat tuloksen. Niis on aina selkeet ohjeet mukana. Olisko 20 testii advancen ollu jotain 25e. Joo ja sit ku viiva tullu ovis n. 24-36h kuluttua. Ei ku testailee vaan:)

Mullaki ruokis pian, jeeeee:)))) kuolen nälkään....
 
riikkaa ejk
Hyi sua Omppu, kun säikäytit toisen pahanpäiväisesti. Ensi jouluna sitten nähdään jäikö traumoja vai ei... =D No, oikeesti se oli kyllä tosi hauska juttu. Uskotaanko teillä muuten joulupukkiin (enää tämän tempauksen jälkeen.. =D)?

Lumi, ehkä teit vaan testin liian aikaisin! Sun oireet kuulostaa kyllä niin lupaavilta, että jännitys sen kun kohoaa vaan. bd bd

Heh, niistä käytetyistä testeistähän vois askarrella vaikka joulukuusenkoristeita. Tai jonkun ihanan oviseppeleen, jonka voi sitten antaa anopille lahjaksi... :) Kierrätys kunniaan!

Nyt syömään!
 
Lumi81
joo, semmosen himmelin askartelis iltapuhteina :)
Testasin ehkä joo liian aikaisin. Toivotaan parasta! Toisaalta tuntuis tyhmältä pamahtaa heti paksuksi kun tännekkin jo liityin jutteleen..te ootte täällä tahkonnu menemään vaan ja meitsi tulis että terve, liitynpä mukaan ja ohops oonpas raskaana ja heippa vaan. Tuntuis vähän epäreilultakin.
Mutta ihanaa että täällä pystyy yhdessä jännäämään, kaikki jännäyslistat ynnä muut kun on niin on kiva seurata muidenkin tilannetta. Taidan seuraavassa kierrossa alkaa popsimaan vitamiineja ja juomaan sitä greippimehua, ovistikkuihin en taida vielä koskea, tulee vaan stressiä turhaan..ainakin mulle.
Saa nähdä pettyykö mies jos menkat alkaakin. Viime sunnuntaina se ihan ite ehotti että "harjotellaanko taas sitä lapsen tekemistä?" :) ihanaa.
Poltatteko te muuten tupaklkaa? minä poltan ja lopetan heti ku kaks viivaa ilmestyy.

Ois yks ehdotus: laitetaanko aina viestin loppuun kiertopäivät niin pystyy samalla seuraan että mikä tilanne kaikilla on??

kp 26/35-39
 
Omppu75.
Mäkin muuten näin toissayönä unta, että tein vahvaakin vahvemman plussatestin..toivottavasti ei ollut mikään käänteinen enneuni.

Juu en tee sit niin yhtään mitään niillä vanhoilla testeillä, alkuun vaan tuli säästettyä,kun halusin kontrolloida, että vahvistuuko se viiva ja missä vaiheessa. Sit ne vaan jäi sinne hyllylle.. ja kaikki siis tästä kierrosta :)

Juu siis poikahan on pienen ikänsä pelännyt joulupukkia (miksköhän :) ) mutta en tiedä millä tavalla se siihen uskoo. Ollaan sanottu, että pukki tuo lahjat, mutta ystävät ja sukulaiset ostaa ne. Ja siis kyllähän sille valkeni sit eilen, että minähän se vaan olin sen naamarin takana. Pyysin kyllä anteeksi, että äiti oli vähän tuhma kun pelotteli..mut en vaan kertakaikkiaan voinut vastustaa kiusausta :). Mulla on vähän kiero huumori aina ollut, toivottavasti periytyy pojallemme.
 
Omppu75.
Kp 28/280 :)
Ei vaan, pitäis olla vähintään /34, että olis normaali luteaalivaihe. Niin, Lumille tiedoksi, että mulla ongelmana noin 9 päivän luteaalivaihe ja siks käytän lugeja, nyt ekaa kiertoa keskenmenon jälkeen. Viimeks tärppäs heti ekoista lugeista, nyt en uskalla toivoa vaan nöyrällä asenteella eteenpäin..
 
senora
Lumin (vai lumen...?? Apua missä äidinkielen ope?!?!?) tupakka-galluppiin. Mä en polta. Mies kyllä sitäkin enemmän. Kerran oon kokeillu ja se riitti...

Johan on taas jutut..... pian taitaa tulla valkotakkiset hakemaan mut parempaan talteen kun yksinäni täällä kikattelen... Ja mun piti tänään tyhjentää työpöytää... kaaokseksi on mennyt, koko ajan uutta paperia. Ja ihmisillä on ihmeellisiä kysymyksiä, joihin pitää vastailla ....

Joulupukista... kummityttö on nyt 2vee ja juoksee karkuun kun mainitseekaan joulupukin.. niinpä pukki kävi tänä jouluna vaan oven taakse heittämässä lahjat.
 
Keiju80.
Pikainen moi! En ehdi kirjottaan enempää ku oon töissä ja on taas kerran yks uus työläinen opetettavana. Pakko vaan heti tulla lukemaan teidän kuulumisia, kun toinen meni syömään... ;) Ja kiitos Omppu hyvistä nauruista kun kerroit poikasi tempauksista!! =D =D Ja Lumille myös! Mä täällä myös naureskelen asiakkaiden iloksi (ja firma saa hyvää mainetta kun on tämmönen sekopää töissä.. ;) ). Myöhemmin lisää...
Ihanaa päivänjatkoa!!
 
Thelma82 ejk
Ompun uni oli varmasti ennenuni:)))))bd bd bd bd Ei se sun poika voi enää tuon jälkee uskoo joulupukkiin;D

Tuo on hyvä idis et laitettais myös kp:t niin pysyy mukana eri vaiheissa:) Mä oon varmaan taas laskenut omani väärin mulla on nyt kp....laskee kalenterista.....16 eli 16/26-33. Niin ja mulla sama ongelma ku Ompulla mut ei mitä jeesiä sihen. Toivottavasti Omppu luget auttaa!!!!
 
Thelma82 ejk
Niin ja tupakkaG: mä oon ollut nyt 3viikkoa ja 3 päivää polttamatta, jee! Nyt ei kyllä tee ees mieli enään. Ja mä ajattelen se niinki et jos lopettaminen auttais plussaukseen:) Toki olisi heti lopettanut jos täs nyt kaks viivaa olis joskus testii tullu. Nytpähä o ainakin ajois lopetettu:)
 
riikkaa ejk
TupakkaGee: En polta. Kerran kokeilin ja se riitti. Mieskään ei polta, se ei ole edes kokeillut koskaan.

Niin, mitenkäs tuo Lumi taipuukaan? Taipuuko erisnimi jotenkin eri lailla kuin yleisnimi? Mitä sanoo meidän äidinkieleen erikoistunut Keiju-ope? Entä Lumi itse?

Riikka kp 18/22-29
 

Yhteistyössä