Wish a Baby 63

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi [/quote]



Jännäyslista

Safiiri 18-19.5.
senora 18.5 (jos kierto 28, ovista ei bongattu, kylvöt myöhässä...)
Kukkis 21.5.
 
senora
Ihanata keskiviikkoa...

Tuuli: Ei auta jos itse nukkuu päikkärit, jos mies simahtaa puoli ysiltä ...

Safiirikin ruvennu pelaamaan venäläistä rulettia surffimalla töissä ... hih... toivottavasti et jää kii... Mulla on kans tuo toinen työpiste sellainen, että aina pitää muistaa tyhjentää sivuhistoria kun sieltä lähtee ... Oliko se Edenin vt hyvä? Kannattaisko siellä käydä? Vai olisiko Oulussa joku muu parempi??

 
Kukkis*
Hienon ketjun aloituksen on senora laittanut, hyvä hyvä hyvä ;)

Ikäviä uutisia olit Safiiri bongannut.. Kamalia noi km:t. Ja yllättävän usein (ja monelle) niitä tapahtuu, elämä on välillä niin epäreilua :(

Mä näin muuten unta, että meillä tärppäs ekasta inssistä, vaikka lääkäri sanoi että mahikset on aika olemattomat?! Toivottavasti toi "olemattomat mahikset" ei olis mikään enne... Ja mielellään ottaisin sen tärpinkin ennen inssejä! Mut mä alan olla aika varma, ettei meille luomuplussaa suoda tällä l-vaiheella ja limakalvolla :/ Sori, nyt alkaa menemään synkistelyksi nää jutut, taidan mennä hakemaan lisää kahvia..
 
senora
Aamulla tuli mieleen se juttu siitä laihialaisesta joka joka ilta lopetti iltarukouksensa. Hyvä Jumala, anna minun voittaa lotossa... Lopulta kuului taivaasta ääni: Hyvä ihminen, anna minulle mahdollisuus, lottoa....

Eli tarinan opetus, turha kai toivoa raskautuvansa ilman petihommia ...
 
Keiju80
Heippulis!

Sopii hyvin tuo Senoran tarinan opetus meikäläiseenkin.. :/ Yritin eilen vähän vongata miestä, mutta saatiin vain riita aikaan :( On tämä taas vaikeaa! Se ei ymmärrä mun stressiä tässä vauva-asiassa oikein vieläkään, vaikka itsekin myöntää aina pettävänsä kun sanon, että menkat alkoi. Mies on edelleen sillä asenteella, että tulee kun tulee, eikä ymmärrä, miksi mä en voi vain ottaa rennosti. Yritin selittää, että se on naisilla vähän eri asia, kun joutuu kokemaan tämän asian vähän fyysisemmin (lähestyvän tädin oireet yms), mutta ei se tajua. GRRR!! Tajusin nimittäin juuri, että me ei nykyään juurikaan puhuta koko vauva-asiasta! Siis korkeintaan joskus puuhailun jälkeen jotenkin sivutaan aihetta, ja sitten taas tädin tultua. Mutta jotenkin en ole voinut kunnolla puhua tästä ahdistuksesta miehelle aikoihin, kun hän aina kuittaa kaiken turhaksi stressaamiseksi. Onneksi olen voinut teille vähän purkaa mieltäni, kiitos taas siitä :) (ja tulipahan taas kunnon purkaus tähän alkuun... ;) )

Ihanaa, Senora oli tuonut plussajunan tähänkin ketjuun! =) =) Toivottavasti tois plussatuulia meille kaikille =) Mikäs sulla on ovistilanne, oisko kuitenkin vielä toivoa, jos saisit pian miehen kaadettua?

Kukkis, yksityiselläkö oot käynyt noissa seurantaultrissa? Minkä paksuinen sen limiksen pitäis olla, että se olis riittävä kiinnittymiseen? Luin nimittäin just äskettäin jostain toisesta ketjusta, että se saattaa kasvaa sitten "otollisina päivinä" yhtäkkiä monta milliä. Eikö sitä paksuuntumista voi tosiaan edesauttaa millään lääkkeillä? Entä eikö lääkäri ole ehdottanut mitään tuhdimpaa tavaraa l-vaiheen pidentämiseen kuin ne terot silloin clomien kanssa? Kun mulle se lapsettomuustutkimusten gyne sanoi, että jos keltarauhasarvoissa on oikeasti joku pielessä, niin pitää olla jotain vahvempaa kuin terot sen asian korjaamiseksi. Vai olikos sulla mitattu nämä hormonit jo verikokeilla? Ei taas muista kaikkea... Kamala kyselykausi iski muutenkin, anteeks :)

Safiirille ekrstapeukut, jospa limojen jatkuminen ja nippailut tosiaan merkkaiskin+++!! Never know... :)

Jokos Tikru on kotiutunut reissusta? Mitkä fiilikset? Mä vieläkin nimittäin mietin, että tuliko se täti tosiaan kunnolla...

Riikalla taitaa olla kiirettä häiden kanssa. Jokos ne oli tällä viikolla? Tsemppiä sinne! Ja sitä polttarikertomusta odotellessa... :)

Koska Tuuli ajattelit varata varhaisultraa? Ihanaa, vieläkin tulee hymy naamalle, kun ajattelen sun plussaa :)

Jaahas, pitäisi ehkä lähteä tästä pukeutumaan, kun vielä yöpaitasillani hillun täällä =) Kivaa tämä työttömän arki... ;) No, oon mä jo yhden työhakemuksenkin väsännyt tänä aamuna... Aurinkoista päivää!
 
riikkaa.
Päivää!

Onpa hieno plussajuna! Kiitos senoralle, meidän kuva- ja lihavointinerollemme! =) Noiden nallejen sekaan mahtuu vielä monta plussaajaa. Voisin minäkin oman paikkani varata...

Vai polttareista halusitte tietää. Oltiin koko päivä ulkona ja käytiin mm. kanoottisuunnistuksella, missä bongattiin majavan pesä ja pato. Sitten saunottiin, syötiin hyvin yms. tyttöjen juttuja. En nyt kamalasti uskalla paljastaa, vaikka epäilen että kukaan tuttu täällä taustailisi...

Häät on (onneksi) vasta viikon päästä lauantaina. Huomenna menen puvun sovitukseen. Ihan kiva päästä näkemään millainen tulikaan valittua silloin kuukausi sitten. Meinaa sekin nääs unohtua jo... (minäkö lahopää??) Tänään on vika ilmoittautumispäivä ja muutamaa soittoa odotetaan vielä. Ne ilmoittautumiset tosiaan tulee suoraan mulle, joten siksi olen ihmetellyt kun lahjalistaa ei kovin moni ole kysellyt. Noh, ne lahjat ei nyt tietenkään ole se tärkein juttu...

Tänään kp 29 ja jotain tuhruttelua on ollut nyt aamulla. Saa nähdä tuleeko tästä vielä kp1. No, viikon loppuun mennessä olisi tädin erittäin suotavaa tulla. Mokoma akka, missä se nyt kuppaa kun se kerrankin olisi erittäin tervetullut??? Mietin jo että jos olisi tilannut ovistestejä valmiiksi odottamaan (sitten täti ainakin pysyisi visusti poissa...). Toisaalta haluaisin ottaa rennosti tämän yrityksen kanssa. Mutta toisaalta mietin että miksei heti painaisi vaan täysillä tikkujen kanssa. :)

Keijulle tsemppiä vonkaamisen kanssa. :) Hyvä, ettei mies sentään myönnä ryntäävänsä vieraaseen petiin kun menkat alkaa... =D Miesten on varmaan vähän vaikea käsittää koko tätä vauvakuumetta ja sitä miksi nainen ei voi ottaa rennosti vaan.

Mukavaa päivää kaikille!

 
Kukkis*
Hih, Keiju, niin se mies vaan lähtee pettämään kun toisella alkaa menkat.. ;O No ei sentään.. nauratti vaan noin osuva näppäilyvirhe ;D

Julkisen puolella naisten polilla niissä ultrissa olen käynyt. 10mm olis vissiin ihanteellinen limis silloin just ennen ovista. Mäkin luin jostain ketjusta, että se limakalvo voi tosiaan kasvaa viimehetkillä nopeestikin, mut lääkäri ei sellasesta mitään sanonut. Totes vaan, että vähän liian ohut saattaa olla. Ilmeisesti sitä limakalvoa jollain sais kasvatettua, mutta sitä puolta avitetaan sitten vasta hedelmöityshoidoissa :/ Ja niitä lugeja olisin halunnut koittaa, mutta ei tämä gyne ainakaan reseptiä anna, kun oli sitä mieltä ettei niistä mitään hyötyä ole?!?!

Senoralla on sitten seuraavassa kierrossa tuplasti meininkiä vällyjen välissä, jos tässä kierrossa on vähän hiljaisempaa! ;) Paitsi eihän sitä vielä tiedä, jos oili onkin vasta tulon päällä ja saatkin miehen kellistettyä jossain välissä ja tuliskin positiivinen lopputulos... :)
 
senora
Meillä on vähä sama tilanne Keijun kans... Mies nokkaantuu toisinaan jostain sivulaiseestakin... Ja kun se vaan katsoo tölsyä ja mä saan tuijotella sen selkää. Toki ymmärrän että sillä on aikainen herätys, mutta kun se kerkiää nukkua päikkäritkin... grrrrrrrr. sori tää vuodatus, mutta kun tosiaan ottaa joskus pattiin tää tilanne. Tai sit pitää toivoo että olis ollu extra hyviä uimareita ja oili olis tosiaan ollu jo viime viikolla, sitten ehkä... Mutta kyllä mä alan pian ennemmin uskoa lottovoittoon kuin raskautumiseen. tai meillä pitäis jonku pyhänhengen vierailla.
kävin kerran tuolla lapsettomuus-puolella taustailemassa ja sielllä oli puhetta baby-aspiriinista, että se jotenki paksuntais limiksiä... Täytynee käydä uudemman kerran.

Jotenkin tuo Tuulin onnistuminen luo uskoa, että kyllä meilläkin voisi onnistua...

joo Kukkis, oliskin tuplatoiminnat ... taitaa meijän iässä olla nukkuminen touhuilemistä tärkeempää...


ja tuli taas nii omaa napaa, että tekis melkein mieli deletoida koko juttu, mutta painankin tota vastaa nappia...
 
Omppu75.
Hih, mäkin nauroin tolle Keijun näppäilyvirheelle :). Muuten ei sit sun juttu naurattanutkaan.. kurjaa, jos otitte yhteen. Kuulostaa kyllä ihan tutulta, noin se meilläkin meni yrityksen aikaan..Ja nythän on sitte ollu todella hiljaista sillä alueella..noh, perjantaina lähetään risteilemään, että jospa sitä sitten yrittäis vähän korjailla tilannetta ;).

Hei, tässä puhuu yksi lyhyestä luteaalivaiheesta huolimatta raskaaksi tullut. Muistakaa tämä, että kaikki on mahdollista!! Vaikka en itsekään uskonut silloin tippaakaan mahdollisuuksiin, niin näin kävi. Älkää menettäkö toivoanne rakkaat!! Niin kauan, kunnes jollain tapaa toisin todistetaan, teillä on täysi mahdollisuus tulla äideiksi. Ja te tulette, kun sen aika on! Piste.

Riikalle peukkuja, että täti tulis ja vieläpä ennen häitä bd! Mä olen muuten kerran ollut ortodoksihäissä. Meinas taju lähteä, kun joutui seisomaan koko toimituksen ajan ;).

Eka neuvola takana, ei mikään valaiseva käynti, mutta mukava. Ainoo vaan, että verinäytteen ottaja oli vähän huolimaton ja seurauksena käsi ihan sairaan kipee, turvoksissa ja mustelmilla :(.

Kaipauksella,
Omppu
 
Annukka76
Pakko pikaiseen kommentoida senoran ja keiju kirjoituksia. Ei se meilläkkään makuukammarissa mitään pupuihin verrattavaa ole. Voisi sanoa, että yhden käden sormilla on laskettavissa kerrat kuukaudessa...Ja usein jää siitäkin vajaaksi, että onko tuo nyt oikeastaan niin suuri ihme ettei sitä raskaudu...
Täytyy todeta, että tämä nykyinen mies ei ole koskaan ollut mikään "seksihirmu" mutta muuten täysin miun maun mukkaan. Nuorempana sitä touhuiltiin silloisen kanssa useampaan otteeseen päivässä...Huh huh.. taisi olla ainut asia mikä siinä suhteessa toimi ja nuorenahan sitä jaksaakin toisella tavalla...

Annukka
 
Hilma77
Ymmärrän hyvin Keiju, että on vaikeaa olla "turhaan stressaamatta" raskautumisesta. Miesten on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että nainen tuntee kehossaa kaikki oviksesta tädin tuloon. Eikä niitä tuntemuksia oikein voi olla huomioimattakaan!

Joo, eipä meilläkään liian aktiivista ole kammarin puolella. Ja asiaa ei ollenkaan helpota se, että mulla nousi halut eksponenttiin pillereiden lopetuksen takia. Mutta valitettavasti vain mulla. Ja siihen päälle vielä se, että tod.näk. bongaan oman ovikseni, joten silloin haluaisin vielä hiukan enemmmän. Mutta ei sitä haukkumalla pystyyn saa ;) Tosin en ole kokeillut, koska asia on aika arka miehellekin. Mutta hyvin rakas hän kuitenkin on ja osaa auttaa, kun maailma kaatuu päälle.
 
riikkaa.
Hip hei, kp1 ! =D

No ei meilläkään kovin usein kammarissa kohdata. Keskimäärin ehkä se kerta tai kaksi viikossa. Meillä se enemmän halukas osapuoli on tosiaan aina ollut mies ja joskus saan kuulla "hienovaraista vihjailua" miten munat surkastuu tai palleja pakottaa... =D Noh, sellaistahan se on, ja vissiin aika harvalla parilla ne halut kohtaa täydellisesti.

Ompullakin jo eka neuvola käyty. Kylläpä aika menee nopsaan! Mulla muuten tulee aina verikokeista hirveät mustelmat ja koko taive tosi kipeäksi, vaikka olisi kuka pistämässä. Kiva esim. kesällä kulkea lyhythihasissa paidoissa kun mustelmat loistaa kilsan päähän... Onneksi nuo km:n kokeiden jäljet on jo häipyneet.

Raotan polttareiden salaista arkkua vielä vähän. Siinä kanoottisuunnistuksessa oli yksi tehtävä, missä piti hukuttaa pahat henget tms. (teemana oli siis inkkarit). Pahat asiat kirjoitettiin ylös ja paperi sidottiin narulla kiveen, joka heitettiin järveen. Kirjoitin siihen lappuun vaan km ja viskasin oikein olan takaa. Tuntui yllättävän helpottavalta. =)
 
riikkaa.
Ai niin. Ihanan romanttinen toi Ompun "kaipauksella". Melkein kuin rakkauskirjeestä... ;) No, on meilläkin ikävä sua. Vaikka tuolla odottajissa on jonkin verran tuttuja ihmisiä (jotka toki toivottavat sydämellisesti tervetulleiksi ja ottavat mukaan porukkaan), ei heidän kuulumisistaan ole kuitenkaan oikein ajan tasalla. Pitää ikään kuin tutustua uudestaan. Tai siis siltä musta tuntui kun kävin siellä piipahtamassa.

Jaaha. Se on menox sano Annie Lennox...
 
Keiju80
Huh, taitaa olla taas rauha maassa tässä valtakunnassa :) Mies tuli töistä jo ihan leppyneenä. Lähti sitten melkein saman tien pelaamaan, mutta jospa sitä illalla sais vähän vongattua ;) Mä oon kyllä kauhee... Alkukierrossa vonkaan minä, ja loppukierrossa mies! =D "munien surkastumisesta ja pallien pakottamisesta" täälläkin saa välillä kuulla (siis kun tärppipäivät on ohi ;) ). Hih, kiitos vaan Riikka, sain taas päivän naurut =D

Riikalle myös onnittelut tädin saapumisesta!! Niin harvoin kun siitä voi onnitella =) Taisi kierto pysyä sitten aika normaalina ja täti ehtii häipyä ennen hääjuhlallisuuksia? Hauska toi polttaritehtävä! Tai no, hauska ja hauska, mutta hyvä jos sekin helpotti mieltä =) Ehdittekö muuten monelle kertoa jo raskaudesta/ km:sta? Anteeksi taas utelu...

Hilma, mullakin vaikutti pillerit haluihin samalla tavalla aluksi :) Nyt on jo "tasaantunut", mutta edelleen paremmat kuin pilleriaikaan :) Siinä kyllä yksi syy, miksi en ihan heti pillereitä uudelleen aloittaisi...

Terkut Ompullekin! *heiluttaa käsiä vimmatusti* Meillä on tosiaan ikävä sua täällä, mutta toivottavasti pian "tavataan" taas odottajissa! Ja saahan täällä käydä edelleen.. :) Kiva kun pääsit jo neuvolaan, vaikka siellä ei mitään uutta ja ihmeellistä ollutkaan :) Varmaan silti jotenkin konkretisoi tuota odotusta. Ja hei, sähän alat olla rv:n suhteen pian jo "turvallisilla vesillä", ihanaa! :) Hauskaa risteilyä vaan! Toivotaan, ettei kovasti keinuta merellä, vaan saatte nauttia täysillä toisistanne!!

Ihme gynejä tuolla julkisen puolella kyllä on! Varmaan tuo Kukkiksen gynekin kirjoittaisi luge-reseptin yksityisvastaanotolla ihan mielellään, mutta miksi julkisen lekureilta saa yleensä anella lääkkeitä?!? Kasvaako se limis muuten vielä oviksesta menkkoihin asti? Tuntuu vaan ihan hurjalta tuo 10 mm jo siinä vaiheessa! Mulla oli muistaakseni joskus just ennen menkkoja mitattuna tuo 10 mm, ja lääkärin mukaan ihan kierron vaihetta vastaava.

Senoralle vielä tsemppihalit, kun siellä tuntuu vastustavan oikein kunnolla tässä kierrossa! On se niin väärin, kun miestä tarvisi saada vain muutama kerta otollisina aikoina, niin silloin aina väsyttää ties mitä. Pöh!

Tekaisin tuossa ovistestin, kun iltapäivällä ilmaantui lupaavia nipistelyjä masuun ja jotain limaakin bongailin. Mutta pelkkää kontrolliviivaa näytti. Pöh ja pah sillekin! No, voipahan vongata sitten ilman taka-ajatuksia ja stressiä ;D Ja vasta kp 9 menossa, joten mikäs kiire tässä.

Menee nyt niin levottomiksi jutut, että parempi vissiin lopetella. Mutta koittakaas nyt naiset kaataa ne seksihirmunne sänkyyn, niin saadaan paaaljon plussauutisia vielä tälle kuulle!! Moiks!
 
Safiiri,
Senora, ei muuta ku rohkeasti vaan vyöhykkeeseen! Hienosti muuten sait tuon junan tuohon. Hauskan näkönen ketjunaloitus. Ja toivottavasti tehokas...

Riikalla on häät ihan samana viikonloppuna ku meillä viis vuotta sitte. Kauhistus, onko siitä jo viis vuotta?? Pikkusen aika kiitää. Hyvin teit siinä pahan jutun poisheittämisessä. Varmasti parempi mieli.

Voi vitsit. Nyt en kerkeäkään muuta. Tultiin just päivystyksestä. 2-vuotias neitisemme jätti iltapäivällä päiväkodin ulko-oven väliin peukalonsa ja nyt äsken kävimme sen kuvauttamassa. On sen verran turvonnut ja kipeä. Ei onneksi oo murtunut.

Eli tämä rientää taas. Oon tiiviimmin koneella perjantaina ku mies on illassa ;)
 
riikkaa.
Tuosta limiksestä sen verran, että mulla sen paksuus km:n kontrollissa oli muutamassa kohdassa noin 1 cm, eli lekurin mukaan sen paksuinen kuin ihan vähän ennen kuukautisia. Joten kuulostaa vähän oudolta että 10 mm oviksen aikoihin olisi liian vähän? Noh, tässä taas nähdään että yksi lääkäri sanoo yhtä ja toinen toista. Yritä siinä sitten päätellä kuka puhuu totta...

Raskaudesta ei ehditty kertoa kenellekään. Kerroin sitten ystävilleni km:n jälkeen koko tarinan kerralla. Omalle äidilleni en ole kertonut mitään. On meillä ihan hyvät välit, mutta jostain syystä äidille kertominen ei vaan tuntunut luontevalta.

Tästä kierrosta tuli tosiaan oppikirjojen mukainen 28 päivää. Ja ovislimojakin tuli ihan aikataulussa kp 14. Pelkäsin kyllä että nyt heittää kierrot häränpyllyä ja/tai joudun odottamaan tätiä ikuisuuden.

Ompulle mukavaa risteilyä! Ja Safiirin peukalopotilaalle pikaista paranemista! :)
 
senora
Ihanaista sateista torstaiaamua ketjuun..

Kiitokset vaan tsempityksestä... mutta tämä kierto taitaa olla yhtä tyhjän kanssa. Eli tätönen pyyhältää ensi viikon viikonloppuna. kiitos vaan ihanalle miehelleni.

Safiiri... tiijätkö onko moderni vyöhyketerapeutti se oikea? Vai minkä tyylin vyöhyketerapia tepsii?? Auts, neitillä on varmaan peukku kipeänä. Toivottavasti ei lähde kynsi... se vasta kipeä onkin. Jos kynnen alle kertyy verta (mustuu) niin se on kynnen menoa se.

Riikalle onnittelut koopee ykkösestä. Saat lusittua menkat ennen häitä ja jospa se papin aamen toisi sitten plussatuuria. Vai ette kovin usein makkarissa, vain kerran pari viikossa... huh... Mitenkähän meijän miehen sais tuohon tahtiin?? Teillä oli varmaan kivat polttarit. Ei mitään pusujen myyntiä porkkanapuvussa torilla... vaan rehtiä toimintaa luonnon parissa. Toivottavasti sait tosiaan km-möykyn upotettua. Mulla kans tulee helposti mustelmia, verikokeista ja muutenkin. Joskus kävelee liian läheltä pöydänkulmaa ja siitäkös nousee sitten iso mustelma reiteen... ;)

josta tuli muuten mieleen että positiivareiden sivuilla on huolten hukkaputki tai mikä se nyt olikaan. Mieltä painavat asiat saa kirjoittaa 'paperille' eli ruudulle ja painaa nappulaa, ja huolet deletoituu... sinne mä kävin upottamassa oman kooämmäni.

Kiva kun omppukin käy moikkailemassa ja tsemppaamassa meitä. Mukavaa risteilyä, vaikkei risteilyä nyt voi ihan perinteiseen tyyliin viettääkää. Toivottavasti vieras ympäristö inspiroi romantisoimaan.
 
Tuuli!
Huomenet! Kerrankin se täti tuli oikeaan aikaan oikeaan osoitteeseen eli onnittelut Riikalle kp ykkösestä! Hyvin näyttää sulla kierto heti tasaantuvan. Ja mukavalta kuulosti sun polttarit ja kohta pääsette sitten häitä tanssimaan :) Vai miten se oli, tansittiinko teidän häissä?

Senora se oli taiteillut hienon ketjualoituksen. Niin eikös se ole tässäkin ketjussa osoitettu, että se yksi kerta voi riittää siihen tärppiin. Tietty sitten se, että jättää koko homman ihan pyhänhengen varaan voi olla hieman arveluttavaa - historia, kun taitaa tuntea vain yhden vastaavan tapauksen :)

Mukavaa, että Keijun kotona on taas rauha maassa. Onnistuko iltavonkaukset? Meillä mies koki jonkun ihme "herätyksen" sen km:n jälkeen; kai, kun tajusi, että kaikki ei ole ihan niin yksinkertaista kuin miehen putkiaivoilla voisi kuvitella. Mutta ei hänkään samanlaista stressiä asiasta osannut ottaa kuin minä ja aina välillä siitä syntyi sanaharkkaa, kun hän ei jaksanut kuunnella. Varsinkin tämä alkuvuosi oli aika vaikea. Keskenmenosta oli jo siinä vaiheessa aikaa ja uusi raskaus ei alkanut ja minun kiertoni olivat, mitä sattuivat ja lisäksi menkat oli todella kivuliaat ja runsaat. Minulla oli töissä tylsää ja ison osan aikaa mietin vain sitä, että jos se eka raskaus olisi kestänyt, olisin päässyt alkuvuodesta äitiyslomalle.

No erotuksena edelliseen raskauteen, nyt en aio miettiä mitään äitiyslomia enkä halua tietää laskettua aikaa ennen kuin on varmaa, että siellä joku on. Joku varmasti pitää tätä kummallisena, mutta se on minun keinoni suojautua. Viime raskaudessa jätin alkuraskauden ultran väliin, kun oltiin juuri lomilla ja se on totisesti harmittanut enemmän kuin mikään muu. Minulla alkio/sikiö oli kuollut joskus viikoilla 6-7 ja se tosiaan huomattiin vasta, kun viikkoja oli kasassa jo yli 10. No joo eli nyt yritän ottaa päivän kerrallaan ja olla liikaa miettimättä keskenmenoja. Mutta siis varhaisultraan olen tällä kertaa menossa ja aikaa voisi alkaa varailemaan. Parin viikon päästäköhän sitä voisi mennä?

Terkkuja kaikillen ja mukavaa lähestyvää viikonloppua! Ja Ompulle mukavaa risteilyä!

Tuuli
 
Nuppu80
Tuulille suuronnittelut! ymmärrettävästi ei vielä uskalla hihkua onnesta mutta ihan hyvä ettei liikaa pohdi tuota keskenmenoakaan... Iloista mieltä ja onnea odotukseen!

Vyöhykkeestä sen verran että kaverini siellä käy ja sen puheiden mukaan aikamoisia selvännäkijöitä ne vyöhyketerapeutit, nehän näkee kaiken ihmisen kropasta!! pitäis varmaan munkin kokeilla :D se varmaan heti sanois että "hei älä stressaa paksuksi tulemista" :D:D

Jaa kammariaktiivisuudesta täällä on jutskailtu :D Meillä ollaan aktiivisia puolin ja toisin... mutta oviksen aikaan välillä varmaan turhan aktiivisiakin :D
Hilmalle sen verran kommentoin että mulla on kanssa hormonaalisen ehkäisyn poisjäännin vuoksi ollut halut ihan toista luokkaa ku ehkäisyn kanssa:D syksyllä jätettiin pois ja tuntu että jo heti seuraavana päivänä että oli "halukkaampi" olo, ehkä jotenkin myös psykologinen vaikutus tuolla, koska todennäköisesti hormonia oli vielä muutama kuukausi jälkeenkin..

Ihana tuo Riikan polttari-pahojenhenkien-poistamis-juttu. Toivotaan tosiaan että papin aamenen jälkeen saatte avio-onnen lisäksi plussaonnea! (ja lähetätte vähän sitä meille muillekin ;)hih

Mutta mukavaa torstaita kaikille, se ois sitte huomenna taas perjantai ja viikonloppu pian!!

 
senora
Tuuli... ymmärrän hyvin kyllä tuon sun asenteen. itellä olis ihan sama ettei mitään kalenterimerkintöjä viikkokaupalla eteenpäin.. viikko ja päivä kerrallaan. Tilaile aika varhaisultraan ja tuu kertoon kuulumisia.. Millainen olo? Äklöttääkö, väsyttääkö, janottaako?? Oireita kehiin, pliiiiisssssssss........ Mä oon kans käyny taustailemassa noita kesäkuulaisia. Kovasti ovat jäämässä äippälomille näihin aikoihin. Mutta kovasti onnea sinulle mukaan...

Nuppu... ei kai ne vyöhyketerapeutit koko kroppaa tutki, jalkapohjia vaan?? Mut mä oon kans kuullu, että kovasti ne osaaavat salaisuuksia kysellä... Vielä en oo uskaltanu soittaa. pitää nyt varalta tää kierto katsoo, jos vaikka se pyhä henki ois käyny toisen kerran... (ja sille ekalle tapaukselle kävi kyl huonosti, mut tulihan siitä aikas kuuluisa...)




 
Kukkis*
Senora, mun vt tekee modernia vyöhyketerapiaa eli käsittelee koko kropan ja mun mielestä se on kivempaa/parempaa/tehokkaampaa, kuin pelkkä jalkapohjien painelu. Eli suosittelen modernia vt:aa! Kannattaa jo aikaa varatessa mainita näistä raskautumistoiveista.

Kiva kuulla että Ompulla on kaikki hyvin. Mukavaa ja romanttista risteilyä! :)

 
senora
Kukkis, paljonko sun vt maksaa?? Täällä olis tarjolla 50 min 51 egee...
Millaiset vaatteet päälle vt:hen? Siis ihan uuno taas kyselee...
Ja mun tuurilla tuo vt on lopettanu vastaanottonsa kun alan sitä kyseleen...
 
Kukkis*
Mulla oli eka käynti 2h/55e. Sillon se vt kyseli kaikkee meijän tilanteesta yms yli tunnin ja lopuks käsitteli jalanpohjat. Muut käynnit ollu 1,5h/45e tai 1h/35e ja niissä on tosiaan käsitelty koko kroppa. Eli ihan pikkuhousut+rintsikat päällä vaan. Tietty siinä on peitto päällä mitä sit "raotellaan" aina sitä mukaa mistä käsitellään. Tämä mun vt tekee myös psykologista vt:aa ja on myös koulutettu hieroja eli siellä saa ihan kokonaisvaltasen hoidon! :)

Mutta jos on sellanen vt, mikä käsittelee vaan jalanpohjat, niin verkkarit on ihan hyvä asu.
 

Yhteistyössä