Wish A Baby 79

  • Viestiketjun aloittaja MinttuO
  • Ensimmäinen viesti
MinttuO
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Haittaako jos aloitan (aikani kuluksi uuden ketjun)?
Sara, jos halusit aloittaa niin hylkää tämä ja aloita vaan!!!
En tarkoittanut astua kenenkään varpaille...
 
MinttuO
JÄNNÄYSLISTA

Päivitystä...

Thelma 26.9.
Hilma 29.9.
Katzu 5.10. (noin suunnilleen)
MinttuO 5.10 (viimeistään)
Kukkis 6.10.
Keiju 7.10.
Mi-iu 9.10 (luulisin, jos kierto pysyy sen 37)
Aurea n 10.10
 
Thelma82 ejk
Kiva uusi ketju! Kiitos Mintulle aloittamisesta. Et sä kenenkää varpaille ainakaan mun mielestä astu, vaikka ketjun aloititkin:) 82 ketjun saa mun puolesta aloittaa kuka tahansa sit kun se tulee, lupaan jo:)

Keiju, jos huomenna tulee nega niin sitten lopetan kyllä luget siihen. Jos nyt jollain kummalla ilveellä voisi tulla plussa (edelleen oon tooooosi skeptinen, niin skeptinen et miehellä joka on optimisti menee hermo;)) niin luulen että ainakin nuo nykyiset luget käytetään loppuun. Soitan joka tapauksessa sinne klinikalle, tuli plussa tai nega et saan ohjeet miten tehää. Edelleen uskon negaan juuri sen lämpöjen laskun vuoksi.Tai sen kuuma/hikikohtauksen jonka uskon olevan lämpöjen laskua.

Kiva kun Senoralla on jo paree olo! Kyllä se pahoinvointi varmasti siitä pikkuhiljaa helpottaa!

Arvatkaas ravaanko vessas tsiikaas onko tuhruja. On varmaan pian värkki verillä siitä pyyhkimisestä! (anteeksi suora ilmaisu)

Miten Hilman ja muitte jännäilijöide oireet? Onkos minkälaista?
 
mi-iu
trervehdys!

Tällä ei ole ollut pitkään aikaan mitn sanottavaa niin on pitänyt suunsa supussa vaikka onkin käynyt useita kertoja päivässä lukemassa teitä..

Thelmalle tosiaan peukutuksia :))

Omaan napaan ei mitään ihmeitä... ovislimoja en oo tunnistanu ja toivonkin että se on nyt mennyt tai sitten olisi heti pian.. viimepäivät on kyllä pupuiltu joka päivä ja sitä edelliset joka toinen pv... et luulis riittävän jos sitä nyt ovulois joskus edes..

Rupee ärsyttää ku kierto on niin pitkä... tai no katotaan nyt minkä pitunen kierto tästä tulee.. en kyllä montaa kuukautta jaksa et kierto näin pitkä... (vaikka aikasemmin sanoinkin jaksavani kunhan ovuloisin... näin se mieli muuttuu..) mut jos vaikka sais sit jotai clomeja tai jotain jonka sivuvaikutuksena voiskin saada kaksoset ;) se olis ihanaa!! :D
 
Katzu
Mites Thelma meinaa saada nukuttua ensi yönä ;)

Mulla on tänään alkanut lämmöt olemaan 37 asteen hujakoilla. Olo alkoi töissä tuntumaan sellaiselta ja sit kun mittasin oli 37.1. Nyt tässä illalla on oikealla alamahassa ollut tosi kovaa pakotusta. Puoli tuntia melkein vihloi yhtäkyytiä.
Muuten sit ihan normaali olo. Eiköhän terot nuokin oireet aiheuta?????

Kävelylle olisi pitänyt mennä,mutta en taaskaan saanut itsestäni irti. Viikon kesti se minun terveysviikko ja taas olen syönyt mitä sattuu. Maha näin illalla etenkin todella turvoksissa. Millä hitolla saisin itseäni niskasta kiinni ja alkaisin liikkumaan vähän enemmän. Kuntosali ja lenkkeily tekisi poikaa näille löllöille. Vaakaa en ole taas kahteen viikkoon uskaltanut lähestyä.....
Toisaalta varmaan tämä tilanne ehkä aavistuksen "masentaa" ja sit jää tönöttämään tuonne sohvan nurkkaan ja syö kaikkea epäsopivaa.
Nytkin kun istun ihan rennosti, niin tunnen kuinka maha nahka on pinkeänä tästä turvotuksesta. Mietin, että pitäiskö piruuttaan ottaa kuva ja laittaa näkyville. :) No joo en todellakaan kehtaa

Kai se täytyy siirtyä takasin sohvalle :)
 
Thelma82 ejk
Katzu, sun lämmöthän vaikuttaa lupaavilta! Toivotaan, et siellä nyt hormonit tekevät työtään ja täss kierrossa pärahtää plussa bd bd Mun mielestä on kuitenkin parempi et ees yrittää elää terveellisesti ku se et syö surutta aivan kaikkee, eikä ees mieti liikkumista:)

Ite ostin uuden lenkki/ulkoiluasun (ei tee mieli käyttää sanaa tuulipuku);) ja täytyy sanoa et kun on kunnon kamppeet millä ulkoilla tekee ihan erilailla mieli lähteekin ulos. Mulla kun ei oo ollut ees kunnollista ulkoilutakkia.

Menin sitten ja tyhmyyksissäni pittäsin lämmöt, ensiksi eilen illalla 37,1 ja tänään aamulla 36,9 ja nyt mua vasta jäönnittääkin. Ei oo normaalisti tässä vaiheessa noin korkeella. Pitäis olla jo 36,5 tai alle. Noh, iltapäivään kun ootan ni sitte tietää kuinka tässä käy. Tuhruakaan ei tule ja nyt kp 28 et luget kyllä tepsii:)))

Nyt plussatsempit kaikille! Täytyy kaivaa plussajuna esiin....
 
Thelma82 ejk
`` ´`
________ _________ _______ _______í__
-I_o___o_I-I_o___o_I-I_o___o_I-I_o___o_II

Hypätkää kyytiin!

Meirami, jos taustailet ja pahastut ku sun junaa käytetää niin tuu vaan sanoo! Se vaan on ollut niin tehokas:)
 
senora
Katzun turvotus kuulostaa lupaavalta... Ja Thelmalla lämmöt koholla ... huh... nyt kyllä jänskättää ...
Tsempitykset Mi-iulle... kyllä sä kuitenkin ovuloit... jospa se huippu on niin lyhyt, ettet sitä tikkuun kerkiä saaha...
Peukutukset kaikille... Toi Meiramin plussajuna on kyllä tehokas.... db bd !!
 
Katzu
Huomenta aamun virkut :)

Thelmalle kyllä nyt jätti suuret peukutukset!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä mulla on ihan kunnolliset ulkoiluvehkeet :) Sekään ei estä......
Tänään mulla ei ole mitään ohjelmaa töiden jälkeen, joten lupasin itselleni, että menen ulos kunhan nyt ensin pääsen kotiin.
Mulla kanssa aamulämpö ennen ylösnousua 36.9. Ja mahan vihlonta jatkuu.

Kävikö Senora tänään halaamassa vessan pönttöä? Toivottavasti pahaolo alkaa oikeasti helpottamaan :)
 
MinttuO (ejk)
Pikaisesti täällä kun piti käydä koneella.

Thelmalle isot peukut!!! jännäpäivä!

Täällä hikoilu jatkuu...ihan älyttömiä hikoilu kohtauksia tulee...nytkin tuntuu kun olisi jotain suurempaakin käyny tekemässä. =( taitaa täti tehdä tuloa...

Mutta plussatuulia kaikille jospa nyt edes osa pääsisi tuon junan kyytiin (kun itse en taida olla tulossa...) =)
 
Annukka76
Hyvää huomenta

Thelmalle pitelen peukkuja ja tietysti kaikille muillekin. Kovasti on taas lähiakoina jännättäviä ja toivottavasti yhtä monta plussaajaa...

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä tässä vaiheessa kiertoa. Ensi viikolla oviksen metsästykseen. Ollaan ti-to risteilyllä kavereiden kanssa mutta meillä oma hytti eli romantisoinnitkin onnistuis, jos vaan halua onpi... Ovista en varmaan viitsi siellä tikutella, vaikka onnistuishan se varmaankin... Reissun takia piti nyt siirtää sitä gyneaikaa. Seuraava vapaa oli 17.10.. Toisaalta ihan kiva lähteä taas syysreissulle, kun ei me muulloin voida lähteä yhdessä. Tänä vuonna vain piipahdetaan Ahvenanmaalla, useana vuonna oltu siellä jokunen päivä. Ehkä taas ensi vuonna. Mulla on lomaa ke-pe. Meinasin sitten reissun jälkeen torstai-iltana tai perjantaiaamuna repiä tapetit alas makuuhuoneesta ja maalata sen.

Töissä vielä kaikki hommat auki. Kovasti on kuitenkin tekemistä ja siksi en ole ehtinyt tännekään. Joka vuosi sama juttu, että syys-tammikuu on ne pahimmat kuukaudet.

Pakko se on taas jatkaa, että tulee edes joskus valmista... Aurinkoista syyspäivää kaikille.
 
Hilma77
Huisin jännää Thelmalla! Kyllä nyt merkit taitavat olla suotuisia!! Jännitän täällä niin, että oma jännäys unohtuu ;) bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Miu-ulle tsemppiä ja lehmänhermoja!

Hienoa, että Senoralla olo paranee! Ja kiva, kun jaksat täällä kannustaa!

Ja Katzulle myös kovasti bd! Noinniinku kuntoilu vinkkinä; jos tykkäät inhorealismista, niin ota itsestäsi oikein kunnon turvotus kuva ja laita jääkaapin oveen. Saattaapi auttaa!

).( Eilen iski raateleva päänsärky ja kamala nälkä - ensin tosin nälkä. Söin päivälliseksi tupla annoksen normaaliin verrattuna! Eikä tuntunut missään! Tänään ei ainakaan aamusta mitään ihmeellistä.

Missä Annukka on?!?!
 
senora
katzu... pitäiskö meijän perustaa kävelykerho... joka päivä töitten jälkeen puolen tunnin lenkki... hitsit... heti tänään pitää laistaa... meillä on töissä palaveri ja pitää sit keretä lämmittää saunakin... vartin lenkin ehkä ennättäis heittää... ja se toinen vartti tulee kun seilaan talon ja saunan sekä liiterin ja saunan väliä...
 
Keiju80
Uutta ketjua taas mennään :) Kiva, Minttu, kun aloitit! Tuskin kenenkään varpaille astut, ja Sarakin käy täällä niin harvoin, että ei välttämättä ehdi ketjujen aloituksiin. Oli vaan mun mielestä hauska idea (kuka sen sitten aloittikaan?), että aloitetaan syntymävuoden mukaan, kun näissä luvuissa nyt mennään!

Ja Thelmaa jännätään edelleen! Ainakin lämmöt tuntuis olevan hyvällä tasolla, ja jos ei tuhrujakaan oo näkynyt niin.... Saataispa tänään plussauutisia! Onko sulla muuten ennemmin tullut tuhruja lugeista huolimatta? Tai no, yhdessä kierrossa oot tainnut niitä ennen tätä syödä, mutta silloin siis :) Peuuukkuuujaaaa!!

Katzullakin lämmöt hyvässä nousussa! Ei mulla ainakaan tullut teroista mitään ihmeellisiä vihlaisuja, joten voisko sullakin olla kyse jostain muusta! Toivotaan niin :) Ehkä sä voisit ottaa nyt sen masukuvan, niin olis sitten lähtötilanne selvillä, jos vaikka tästä kierrosta nyt alkais se masun kasvattaminen! :D

Annukalla työkiireitä.. plääh.. mutta kiva jos risteilemäänkin välillä ehtii!

Hikioireita Mintullakin, toivottavasti on hyvä merkki!

Ja plussajunakin on ketjussa, niin täytyyhän sinne jonkun päästä kyytiin! =)

Näin muuten viime yönä sellaista unta, että tein positiivisen raskaustestin :) Sitten tuntui, että pöksyihin valui jotain, ja ajattelin sen olevan vain lugemömmöjä, mut housut olikin ihan veressä. Jotenkin en silti huolestunut siitä unessa, vaan olin hirveän onnellinen. Ja voi argh sitä tunnetta, kun herätyskello soi, ja tajusin, että ei tässä mitään plussatestiä oikeesti olekaan tehty.. Mutta unessa oli ihana olo :)

Mutta ei kai tässä taas muu auta kun ryhtyä päivän hommiin!
 
Omppu75.
Hih, nyt jännittää Thelman ja Katzun puolesta! (tietty muidenkin!!) Peukkuja pystyssä niin että riittää bd bd bd! Hilmallakin kova nälkä ollut eilen, hmmm!

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille,
Omppu

 
Keiju80
Niin, tosta unesta vielä, että se raskaustesti oli siinä semmoinen, kun kaupoissa ne liuskat, mihin saa suihkuttaa hajuvesiä testattavaksi :D Siinä sitten ajattelin, että tää täytyy tarkistaa vielä Clear Bluella...
 
Kukkis*
Ja edelleen jännätään Thelman tuloksia... Jos et ennen neljää pääse tänne kertomaan, niin määhän joudun olemaan jännityksessä huomiseen saakka! ;) Töitten jälkeen kun en konetta viitsi/ehdi avata. Jaiks, menee jännäksi.. Mutta hirmupeukutukset on menossa edelleen!! :)

Katzulla ja Hilmallakin oli lupaavia oireita löytynyt.. peukkuja sinnekin!

Omasta navasta ei juurikaan kerrottavaa.. lugemömmöä valuttelee (yöks) ja tissit on edelleen arat. Pissalla joutuu ramppaamaan jatkuvasti, johtuukohan se lugeista?? Mua on kyllä muutaman kerran ennenkin pissattanut loppukierrossa enemmän eli ehkä se vaan johtuu mun hormooneista tai jotain!?
 
safiiri,
Pikaisesti kirjastosta tulin Thelman kuulumisia kurkkimaan. Senora, laita viestiä heti ku tiiät...En pääse vähään aikaan koneelle, kun jäin saikulle suppareiden takia ens viikoksi.

Haleja kaikille!

Safiiri
 

Yhteistyössä