Wish A Baby 92

  • Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti
Mari_
Wish A Baby 92

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
 
Mari_
Heti piti hiukka muokkailla omalta kohdalta ;D

Wish A Baby 92

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen haaveissa (WABpoika,11/06), pohjois-pohjanmaa Y 8/07
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
 
Hilma77
Huisaa, Safiiri, että tjottailua teilläkin :) Itse aion pitää listalla tiukasti tuon TJOT-merkin, kun nuo täsmä"iskut" on aika harvassa.

Jee, jee perjantai ja kaunis keli! Itsekin aion viikonloppuna kuopsutella pihaa, kun siellä jo kasvun merkkejä alkaa näkyä. Mulla on myös aikamoinen ötökkä kammo, mutta yllättävän hyvin olen pärjännyt, vaikka okt tontilla kaikenlaista mönkijää tuleekin vastaan (mä joko huudan miehen apuun, juoken karkuun tai hypin päällä ;)).

Plussaista viikonloppua!
 
Piitu 1
Safiiri tjottailee Vilkusta ;) Kun minäkin tuon hoksasin vihdoin... Minäkin haaveilen ainakin kolmesta lapsesta, mutta mielessäni liikkuu vain kysymys että miten sitä selviää taloudellisesti yms. Oletko Safiiri ollut töissä lasten välillä lainkaan vai ihan kotiäitinäkö olet ollut? Sori tungetteleva kysymys mutta pähkäilen omia mietteitäni...

Me ollaan fiksailtu leikkimökkiä koko viikko, uusittiin terassi kokonaan kun oli niin laho.. Edessä olisi maalaus niin sisältä kuin ulkoakin ja verhot yms teko.. Laittaako kukaan pojille leikkimökkiä vai onko sillä väliä teidän mielestä leikkiikö pojat leikkimökissä?

Huomenna sitten mönkkärillä ajelemaan!
 
safiiri,
Wish A Baby 92

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen haaveissa (WABpoika,11/06), pohjois-pohjanmaa Y 8/07
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
 
safiiri,
Piitu, mua nauratti sillon tuolla toisella puolella ku sää päivää ennen nelkun käynnistystä hoksasit mistä tulee tuo nelkku-nimi :-D Oon mää ollu välissä aina töissä. Ja aion mennä nytki jossain vaiheessa ku sitä ei tosiaan tiiä millon se tärppi sitte tulee. Jos tulee ikinä...

Vaan nyt mennään taas. Terkkuja ja niitä plussauksia sitte kaikille. Metsästin muuten sitä Senoran plussajunaa tuohon listan alkuun ja löysinki, mutta tää meiän kone ei jostain syystä näytä kuvaa vaan pelkän rastin. Täytyy jossain vaiheessa paneutua koneen päivityksiin. Ja laitetaakos taas ne jännäyspäivät näkyviin?
 
Piitu 1
Mä tosiaan luulin että kyseessä on joku Klonkku tms :D Ja se hokaus tuli tosiaan just sopivasti päivää ennen syntymää... Parempi myöhään kui ei milloinkaan..

Katsotaan milloin meidän Projekti-3 käynnistyy...
 
Sonia...
Jeee, saatiin uusi vanha haaveilija!!!

Miten Hilmalla, onko mitään tuntemuksia, että täti olis lähestymässä tai plussa pärähtämässä tikkuun? Kohtahan se selviää...

Kaikille terkkuja ja lämpimiä keväisiä plussatuulia *puuh*
 
senora
Täällähän se Sonia.... Ollaan huolissaan, että missä sä oot!! Mars ilmoittautumaan odotuspuolelle ex-kermeihin???

Vai ei Safiirilla onnannu junan liittäminen... Kantsii käyttää sitä Meiramin plussajunaa... siinä on taikaa...

plussatuulia ja oviksen metsästysonnea!!

senora 39+4
 
safiiri,
Mää en eilen viittiny ees yrittää liittää junaa ku näky vaan se rasti. Löysin vanhan ketjun jossa se ois ollu. Muistaakseni wab 63.

Outoa jännätä itteä ku tätösestä ei oo minkään valtakunnan havaintoa. Eli ei mitään hajua millon vois ootella oilia. Ei varmaan vielä pariin kuukauteen... Viimeksi kolmonen synty kesäkuun alussa ja täti hyökkäs lokakuun puolessa välissä just ku oltiin miehen kanssa menossa mökkeilemään kahestaan pitkästä aikaa.
 
Illusia77
Saako tunkeutua joukkon?

Uusi haaveilija Pohjanmaalta ilmottautuu...

Eli meillä alkaa nyt yritys heti kun saan luvan, mennään lekurille kertomaan terveiset keskiviikkona, ja katotaan mitä se siihen sitten kommentoi.

Itellä on ollut vauvakuume jo pitemmän aikaa, mutta kun tässä suunnitellaan talonrakennusta ja uuden työpaikan hankkimistakin samalla, niin ollaan vähän jarruteltu, ja varsinkin mies, mutta aamulla oli hänelläkin ensimmäisenä mielessä vauva kun herättiin, ja sitten jotenkin kolahti molemmilla että no niin, tästä se nyt sitten lähtee. Toivottavasti :)

Peukkuja pidellään kaikille!
 
Hilma77
Hienoa ja aurinkoista viikonalkua kaikille!

Tervetuloa, Illusia, joukkoomme! Lisää ihmeessä itsesi listaan :)

).( Tuntemukset on vähintäänkin sekavia. Tätiä ei vieläkään ole tullut (10 viikkoa jo mennyt!!). Testejä kuluu, kun noin viikon välein pitää tarkistaa tilanne. Pitäisi jaksaa mennä gynelle, kun tuo viime viikkoinen lääkäri käynti meni muiden asioiden pähkäilyyn. Ei vaan millään jaksaisi..

Viikonloppuna tuli pihaa nypittyä; kovasti on uutta tulossa! Ja tällä lämpöaallolla, mitä on luvattu, kasvu kiihtyy.
 
senora
Koitahan Hilma saada aika gynelle... toi ei oo enää oikeaa... *halaa kamua*

Hyvä kai teijän etelän ihmisten on nyppiä pihamaata... Meillä on vielä hanget korkeat nietokset. tai noi piha-alueet mitä on talvella aurattu, ovat melkein sulana. Ja järvet on jäässä ja pilkillä vielä pysyy kulkemaan...

Tänään ois sit 40 viikkoa kasassa... huh... Saas nähdä milloin tää meijän Ihime päättää ulkoistaa itsensä. Huomenna ois Oysissa käynti kun ne verenpaineet oli kaksi viikkoo sitte koholla.

Safiiri on nyt sitten virallisesti listautunut operaatio viitosen kanssa.. Huisia!

Illusialle tervetulotoivotukset ketjuun mukaan... Toivotaan että tuot tuurit mukanasi ja pääsette kaikki täältä pian tuonne odotuspuolelle...

Tsempitykset kaikille tasapuolisesti.
 
Illusia77
Wish A Baby 92

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen haaveissa (WABpoika,11/06), pohjois-pohjanmaa Y 8/07
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa

Kiitoksia kaikille, nyt sitten vaan onnea toivomaan...menee tosiaan keskiviikolle ennenkuin saamme aamenen lekurilta, katsotaan nyt sitten :)

Voi Hilma, toivottavasti tärppää puolin tai toisin nyt...10 viikkoa, en tiedä kuinka sulla kestää hermot olla menemättä sinne lekurille, ainakin tietäisit tilanteen silloin? Vaikka hyvä minäkin olen puhumaan kun viimeiseen asti vitkuttelen aina noita lääkärikäyntejä...mikähän niissäkin on.

Asiasta moottorisahaan, onko kukaan huomannut tulevansa pahoinvoivaksi valkoviinistä? Join lasin eilen, ja yö meni aivan puuroksi kun mahassa kiersi niin ettei nukuttua saanut. Mies sitten aamulla hoksasi todeta ettei ollut ensimmäinen kerta...itsellä ei edes juolahtanut mieleen. Kyllä minä viiniä ennenkin olen kestänyt...vanhuuden oireita? :)
 
Hilma77
Wish A Baby 92

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen haaveissa (WABpoika,11/06), pohjois-pohjanmaa Y 8/07
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Pientä muokkausta..

Outoa tuo viinin sieto, Illusia. Saattaa olla, että punaviinistä ei kyseistä vaivaa sulle tulisi. Vai tuleeko? Itse juon vain punaista ja jos erehdyn juomaan enemmän kuin kaksi lasia, niin yöunet menee. Ei sen takia, että mahassa kiertäisi, vaan koska uni on jotenkin kevyttä ja rikkonaista.

Soitin sitten kuitenkin gyne aikaa, mutta kovin pitkälle menisi. Ja inhottavaa pompottelua neuvolasta lääkärille ja takaisin. Ehkä maksan "hieman" enemmän ja menen yksityiselle. Saisi varmaan sopivamman ajan...
 
Illusia77
Jep, punaviini onnistuu vallan mainiosti, valkkarikin tuntuu käyvän jos syön jotakin, mutta esim seurustelujuomaksi saan kyllä ilmeisesti valita punaista tästä lähtien.

Outoa.

No joo, toivotaan että kohta jätetään kaikki pois sekä punaiset, valkoiset että siltä väliltä olevat väkevämmät ja saadan tilalle pieniä nyyttejä :)
 
Mari_
Hilma, kyllä sulla on kestämistä ton tädin kanssa.. Ehkä se vois olla hyvä idea että varaisit sen gyneajan sinne yksityiselle, niin saisitte varmuuden siitä missä menette.

Ikusialla mielenkiintoinen reaktio valkkariin. Sehän voi kyllä hyvinkin johtua siitä valkkarista se mahassa kierto, ku kyllähän siihen kuiteskin käytetään eri rypäleitä yms kuin punaviiniin.. Itse oti tossa lauantai-iltana hiukkasen alkoa, oikeestaan litkin 4 tunnin aikan ainoastaan yhden siiderin ja pari kulausta drinkkiä, ja yöllä oli maha ihan sekaisin, eli se siitä mun vähäisestäkin alkon otosta.. ;DSiinä olet oikeassa että kyllä saisi kaikilla käydä sellainen tuuri että ei tarvisi miettiä minkä värisiä juomia voi juoda =)

Oi kun senoralla on jänskät ajat! Millä hetkellä hyvänsä voi teille olla pikkuinen tulossa. Tiedä vaikka jäisit Oys:n ja lähtisit siltä nyytti mukana =) Meillä muuten on aikas hyvin piha alkanu sulamaan, mutta mistään uusien kasvujen ihastelusta meillä saa vain haaveilla :p

Tänne ei kuulu kummempia, ei ole hajuakaan että onko ovis tulossa vai jo mennyt. kp10 tienoilla näytti jo limat siltä että olisi jo ovis, mutta tänäänkin sitten limaili.. Tiedä sitten. Kyllä sitä jopa tänään onnistuttiin heiluteleen peittoja, pitää koittaa jatkaa nyt joka toinen päivä tonne loppuviikkoon, ja sit saa olla taas tämä meikätytön tän kierron ressaus siinä..
 
Keiju80.
Moi tällekin puolelle!

Semmoista vaan, että meillä kokeillaan nyt sitten inssiä jo tähän kiertoon! Eli kävin tänään siellä gynellä, joka sanoi, et vois tehdä sen heti, kun kesä-heinäkuun ovat sitten kiinni ja seuraava mahdollisuus olis vasta elokuussa. Joten totta kai suostuin ehdotukseen :) Ihan pölähtänyt olo, kun näin yhtäkkiä alkoi asiat etenemään. En nyt kauheasti uskalla herätellä toiveita, mutta onhan se kiva, että jotain edes tapahtuu.

Illusialle teretulemast vaan ketjuun! Kiva saada tänne uutta verta, ettei hyvä ketju pääse kuihtumaan :) Itse kirjoittelen nykyään enemmän tuolla lapsettomuuspuolella. Onnea teille yritykseen!

Safiirille myös tervetuloa takasin!

Aika rassaava tuo Hilman tilanne! Sinuna varmaan varaisin ajan yksityiselle, vaikka se vähän maksaakin, mutta siellä saa yleensä asioihin vauhtia. Ja ehkäpä käykin vanhanaikaisesti ja tilanne ratkeaa, kun saat ajan varattua!

Marille hauskoja oviksenhyödyntelyhetkiä ;)

Missäs Tikru piileskelee?
 
Sonia...
Tervetuloa Illusia! Kiva kun saadaan uutta porukkaa :)
Meinaa välillä olla ihan kunnolla hiljaista...

Hilma saa yhä odotella :/
Jokos siitä edellisestä gynekäynnistä nyt tulee 2 viikkoa? Eikä ratkaisua suuntaan tai toiseen oo näkyvissä... Toivottavasti tää uus käynti tois jonkinlaista apua tilanteeseen.

Keijulle lujasti peukut pystyssä bdbdbdbd!!! Ehkä se joskus on parempikin, että tilanne tulee yllättäen eteen, ei ainakaan ehdi kovin kauaa hermoilla :)
Milloin tämä h-hetki sitten olis? Pidä meidät ajan tasalla :)

Marille bdbdbd, että ovis tulis nyt kunnolla hyväksikäytettyä :) Ei taida enää teillä olla ongelmia miehen läsnäolon suhteen ;)

Missä kaikki muut on?
 
Illusia77
No niin, perhesuunnittelun täti oli nyt sitten niin positiivisellä mielellä, että antoi luvan aloitella vaikka heti, tosin suositteli ettei ihan heti kuitenkaan ettei mene meidän kauan suunniteltu matka sitten pahoinvoinnin kourissa jos sattuisikin tärppäämään heti.

Peruspessimisti kun olen, luulen kuitenkin ettei ihan heti onnistu, olen kuitenkin niin onnellinen pillerien eroonpääsystä ettei edes menkat varjosta asiaa. :) Onhan niistä ennenkin selvitty. Nautin enemmän omasta itsestäni ihan luonnollisesti kuin pilleripöllyssä jossa tähän mennessä olen lillunut.

Nyt sitten vaan sorvin ääreen... :)
 

Yhteistyössä