Wish A Baby 92

  • Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti
Sars76 (kirjautumatta)
Illusia77, lounas miehen kanssa - ihan mahtavaa. Voi kun oma miekkonenkin joskus pystyis moiseen; me vaan molemmat ollaan olevinamme niiiiin kiireisiä koko ajan, ettei keritä...

Mä kävin äsken apteekissa. Tarkoituksena oli ostaa testi. Mutta...mukaan päätyi vain asperiinia (kato, jos pää tulee kipeeks), maitohappobakteereja (vois auttaa vatsavaivoihin) ja dödöä (kato, ettei hikoiluta sit olleskaan). Mutta ei testiä. En jotenkaan uskaltanut ostaa sitä - kelasin vaan, et mitä noi apteekintyypit oikein ajattelee, jos mä ostan tän...
Mä oon sekaisin :)
 
Hilma77
c¨,)~,pahoittelut negasta. Iso hali ja jaksamista!

Ja pahoittelut Illusialle tädistä. Mä jo ehdin ajatella, että kun olen lopultakin saanut tädin itselleni kylään, niin olisi tajunnut jättää teidät muut rauhaan.

Annukka, meillä alkaa näköjään samaan aikaan loma! Onnea miehen kellistykseen ;)

Sars edelleen pakoilee tätiä onnistuneesti! Osta nyt vaan se testi!!!

Täällä mennään kp 2:sta. On se vaan aika mukava, kun voi taas laskea kiertopäiviä!
 
Mari_
c¨,)~ lohtuhali negasta! Itsekkin tiedän miten pahalta se tuntuu, vaikka olisi itsekkin jo asennoitunut siihen että nega on, niin siltikin se jotenkin aina niin repii, ja pahasti. Voimia!

Illusialle pahoittelut tädin saapumisesta, olisihan se saanut teille tulla kun niin kipeenäkin olit, niin olisitte saaneet ihaniakin uutisia testeissä. Uutta kiertoa kohti! ;)

Annukka, kivalta kuulostaa tuo teidän loma. Mullahan tässä on ollu pari vuotta "lomaa", kun ensin olin vanhempainvapaalla ja sitten olen ollut työttömänä ja eipä noista töistä näytä olevan tietoakaan. Meikäläinen on niin punkkikammoinen immeinen etten ihan heti Ahvenanmaalle uskaltais lähtä ;D Mut mä oonki tämmönen epämääräinen neurootikko ;D Kaunis paikka se varmasti on.

Sars:ille bdbdbdb että täti ei tulisikaan, vaan saistte sen plussan testiin ;D Nyt vaan testiä ostamaan! Käsky kävi, liikkeelle nainen ;D

Mä taidan nyt rohkaistua ja poistaa itteni listalta, mutta roikun täällä kyllä teidän kiusananne. ;D
 
Illusia77
Ei hemmetti.

Tein oikein emämunauksen kun googletin terot tarkistaakseni muitten kokemuksia niistä. Ja nyt on sitten pääkoppa totaalisesti sekaisin, ja päätin samalta istumalta että pillerit jää nyt just pois. Luomulla mennään, ja sillä sipuli. Useammalla naisella kun oli niin kummallisia kokemuksia että ihan nousi hiki pintaan.

Kuulun ryhmään "ihmiset jotka tarkistavat asioita aivan liikaa ja miettivät samoja asioita päänsä halki", ja se ei tähän mennessä ole ollut hyväksi kenellekään.

Tämäkin kirjoitus kuuluu kategoriaan "höpinöitä yössä..."
 
Mari_
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
c¨,)~, vm-81, ensmäistä yritetään, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
 
Sars76 (kirjautumatta)
Lisään viel itteni tohon Marin listaan:

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Illusia, vm-77 esikoinen haaveissa, Pohjanmaa
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Safiiri, vm-72, Operaatio Viitonen käynnissä, y 4/08, Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
c¨,)~, vm-81, ensmäistä yritetään, y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Sars76, vm-76, esikoinen haaveissa, y 08/07, Helsinki
 
Sars76 (kirjautumatta)
Ja Hilman ja Marin patistuksesta johtuen, meen ja ostan tänään sen testin. Mutta teen vasta huomenna tai maanantaina (jos täti ei saavu). Sovittu? :)

Hippailtiin eilen tyttökavereiden kanssa ja oli hirveen vaikeeta coolisti ja vailla mitään epäilyksiä siemailla vichyä. Sallin itelleni kuitenkin kaks pulloo olutta :)
Nyt sitten väsyttää eikä siivoaminen huvittais ollenkaan.

Ihanaa lauantaita kaikille.
 
c¨,)~ kirjautumatta
Heissan!

Kiitokset kaikille lohdutuksista. Eipä ole tätiä näkyny vieläkään. Nooh, jospa se sieltä, ei jaksa ressata enää. Meillä oli pikku bileet kaveriporukalla perjantaina.. Tuli sitten tuuletuttua ihan kunnolla.. :) Saipa kuitenki ajatukset pariksi päiväksi pois siitä pettymyksestä.

Joko Sars testasi???? Heti kertomaan sitten tulos!
 
Sars76 (kirjautumatta)
c¨,)~, en oo viel testannu - tänää olis pitänyt alkaa menkat, mut ei näy. Ja olo ei oo yhtään menkkamainen.
Päätinkin, et haen testin joko tänä iltana ja teen sen huomen aamuna (eli maanantaina) tai sit huomen aamul ja teen ti aamuna. Good plan?

Onneks pikku-sisko kavereineen on yökylässä - on pakko ajatella jotain muutakin ko näit omii juttui :) Lisäks me eli minä ja mies ollaan kavereiden kaaso ja bestman (juuri pyydettiin); siinäkin on ajateltavaa ja hoidettavaa. Mitä mieltä muuten ootte: jos nyt testaan plussaa, olisko hirveetä sanoo ystävälle, että en ehkä haluis olla kaasona? Häät on siinä loka-marraskuun vaihteessa (ihan tarkkaa päivää ei oo viel päätetty), enkä haluais stressata yhtään enempää ko tarvis...Vai onko tää todella itsekkäästi ajateltu?

Mut hyvää sunnuntaita kaikille!
 
Illusia77
Onnea kehiin Sars:ille!!!!! Kyllä se plussa sieltä tulee!

Menkat loppui eilen kun seinään, ja minä ihan ällikällä. Kuka mitä häh??? Ja kesken grillijuhlien tänään alkoi taas uusi kierros. Tämähän tästä vielä puuttui, alkaa kärsivällisyys loppua.

Laskin äsken että 9-15 päivä puputellaan oikein olan takaa, olen päättänyt että se tulee nyt. Taitaa olla aika uhoava päätös, mutta en vaan kestä miehen pettynyttä ilmettä enää...

Nyt pelataan täysillä!!!

(PS. Olen ilmeisesti helpoisti vaikutteita ottava kun kielenkäyttö on samaa luokkaa Hells Kitchenin kanssa :))
 
Hilma77
Aurinkoista maanantaita!

Illusia, äläpäs hätäile! Kaikki mitä netissä lukee ei välttämättä ole totta. Toki jotkut saavat teroista outoja oireita, mutta todella montaa ne myös auttavat! Ja koskapa niitä hyviä asioita kirjoitellaan... Ja mulla on muuten (ilman e-pillereitä) samanlaiset menkat; eli kolme päivää vuotoa, yksi vähäisempi/vuodoton päivä ja sitten vielä päivä vuotoa. Ja tuo siis myös ilman terojen vaikutusta.

Sarsille kovasti peukkuja!!! Pidät meitä kyllä tooo-osi pahasti jännityksessä :) bd bd bd bd

Jee, jee, eikun töitä painamaan...
 
Illusia77
Hilma: Joo, taidan kyllä olla vähän äkkipikainen, mutta olen vain kyllästynyt olemaan yllättynyt joka kuukausi kroppani uusista käänteistä. Lopetin pillerit samasta syystä, ja tein nyt periaatepäätöksen että yritämme vauvaa ihan perusmenetelmällä.

Menen takaisin lääkärille tänään, kun sairaslomaa pitäisi pidentää. En ole vieläkään 100 % kunnossa, ja lääkäri jonka luona olen käynyt käski hakea sitä lisää tänään, mutta joudun menemään terkkarille kun kyseinen lääkäri tietysti lähti lomalle eikä voinut etukäteen sitä kirjoittaa...aah näitä byrokraattisia ihanuuksia.

Sars: tulepa kertomaan kuulumisia mahdollisimman nopeasti!!! Täälläkin jännitetään puolestasi!
 
Sars76 (kirjautumatta)
Kiitos kaikille peukuista. Mä päästän teidät pälkähästä huomenna. Jos ruutu on täynnä erinäköisiä kiro-merkkejä, tiedätte sit mitä tarkoittaa...
Mä en uskalla vielä riekkua ja kirmailla ja iloita - pelkään sitä pettymystä niiiiin kovin.

Tänään aktiviteetteihin kuuluu ystävän hääpuvun metsästys - vintagea sen olla pitää. Eli kaupungilla juostaan hullun lailla. Tosin en valita, koska se saa ajatukset hetkeksi taas johonkin muualle...
Mitä mieltä muuten ootte: voinko "luopua" kaason roolista jos nyt on plussannut? Itsekästä? Jotenkin haluaisin vain ja ainoastaan keskittyä itseeni (heheh, hyvä minä, itsekäs luopio) ja mahdollisesti tulevaan lapseen...Ehkä pitää miettiä sitä, kun tilanne on varmistunut. Heh.

Illusia77, kuinka kauan ootte yrittänyt lasta? Tai siis me tehtiin miekkosen kanssa päätös mun ison ison myoomaleikkauksen jälkeen, että (vaikka lääkärit kehoittivat hoitoihin hakeutumista puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja myöskin kertoivat, että mulla on noin 2 vuotta aikaa hankkia lapsia, koska kohtu on täynnä pieniä myoomia...Ja nehän tunnetusti aiheuttaa lapsettomuutta) yritetään ihan normisti. Mä halusin kokea olevani ihan normaali nainen, joka voi ja pystyy tulemaan raskaaksi ihan "luomuna".
Pointtini tässä kaiketi on se, että lääketiede voi ja pystyy auttamaan, mutta tärkeintä on mennä oman fiiliksen mukaan. Jos tuntuu siltä, että nyt yritetään perusmeiningillä, niin sitten täytyy tehdä niin. Ja voihan sitä aina sitten palata tohtorien pakeille :)
Mutta lannistua ei saa.

Joo. Nyt on pakko hakea työkavereille lomakakku. Palataan.
 
Aurora Vee
Huomenta!

Sarsille lähtee täältäkin peukutukset! Siitä kaasohommasta, milloin häät ovat? Se miten suoriudut tehtäväsi JOS olet raskaana riippuu niin paljosta: miten raskautesi sujuu, miten pitkällä olet häiden aikaan, miten paljon töitä morsian odottaa sinun tekevän jne.

Esikoistaan odottavalla tuppaa olemaan taipumusta olla Raskaana kaikilla kehonsa soluillaan ja ajatukset pyörivät lapsessa jatkuvasti. Näin kävi itsellenikin. :) On hyvä yrittää pitää mielessä että maailma jatkaa pyörimistään vatsan kasvusta huolimatta, ja hyvin etenevän raskauden lomassa ehtii olla vaikkapa kaasona jos morsiamella ei ole älyttömiä vaatimuksia. ;-)

Toisaalta morsiamenkin on ymmärrettävä jos kaason voimat eivät riitä tehtävään vaikkapa väsymyksen tai pahoinvoinnin takia.

Teepä ensin se testi...! :-DD
 
ei sairaus
Raskaus ei (normaalisti sujuessaan) ole sairaus eikä este normaaliin elämiseen. Ja onhan se mielellekin virkistävää ajatella muutakin, kuin sitä omaa napaa. Jos mun ystävä kieltäytyisi kaason tehtävästä raskauden takia, niin kyllä mä loukkaantuisin. Jos siis kyseessä olisi ns. normaali raskaus ilman mitään suunnattomia pahoinvointeja/kipuja tms. Eli kyllä suosittelen, että otat kaason tehtävän vastaan, koska onhan se sentään kunniatehtävä ja varmasti ikimuistoinen. Tietysti, jos olisit raskaana ja erittäin huonovointinen tms. niin eiköhän ystäväsi ymmärtäisi, jos perääntyisit raskaimmista tehtävistä.

Sori, että tulin täältä taustalta kommentoimaan, mutta asia on itsellekin ajankohtainen niin oli pakko heittää oma mielipide ;)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Joo, ootte "ei sairaus" ja Aurora Vee oikeassa - ei pitäisi hätiköidä. Ainoa ongelma on se, että pariskunta haluaisi pitää häät nyt syys/lokakuun vaihteessa ja morsian on uskomattoman pikkutarkka kaikesta...Teemana on EI Stressata, mutta morsmaikku ainakin jo nyt stressaa.
Mutta hiljaa hyvä tulee.
Eikä mikään oo vielä kirkossa kuulutettu - hih.

Mutta palataan.
 
Illusia77
No niin, kaksi viikkoa lisää sairaslomaa ja pienimmästäkin muutoksesta huonompaan saan lähteä heti päivystykseen, kun eivät vieläkään tiedä mikä minua vaivaa. Käyhän tämäkin lomasta.

Sars: Minä ottaisin ainakin sen kaason tehtävän vastaan, vaikka olisin missä kunnossa. Jos selität ystävällesi huolesi, tulette varmaan hyvin yhteisymmärrykseen tehtävien suhteen. Ei kai kukaan hyvä ystävä toisen raskaudesta voi pillastua! Taitaa tuo morsiamen stressaus kuulua ihan normaaliin häävalmisteluihin vaikka kuinka yritetään olla rauhallisia :) Me ollaan päätetty että mitään häitä ei järjestetä, käydään maistraatissa ja soitetaan sitten vanhemmille että laittavat kahvit kiehumaan. Hyväksytty suunnitelma kaikin puolin. Järjestämme sitten talon valmistuttua juhlat erikseen suvuille ja kavereille, ja pidetään tuparit samanaikaisesti.

Olemme yrittäneet vauvaa 3 kuukautta nyt, eli ei kauan aikaa vielä, mutta sain minäkin käskyn tulla takaisin gynen vastaanotolle ellei kesän aikana tapahdu mitään, kun tämä endometrioosi voi sekoittaa asioita aika hyvin. Mutta pidän toivoa yllä ettei tarvitse mennä muualle kuin suoraan neuvolaan seuraavaksi.

Ja lisää peukkuja sinne!
 
yksi morsmaikku
Alkuperäinen kirjoittaja Sars76 (kirjautumatta):
morsian on uskomattoman pikkutarkka kaikesta...Teemana on EI Stressata, mutta morsmaikku ainakin jo nyt stressaa.
Näyttäkää mulle morsian joka ei stressaa, niin mä näytän teille heteron Sillanpään ;)
Ja kyllä minäkin loukkaantuisin pahasti, jos kaaso keskeyttäisi tehtävänsä plussattuaan. Eri asia tietysti jos olisi komplikaatioita raskaudessa.
Kaason merkitys mulle on se minun vankkumaton tuki ja turva, se henkilö joka pitää mut järjissään, jalat maassa ja lupaa että hyvin se menee, kun itsestä tuntuu ettei mikään onnistu.
 

Yhteistyössä