Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millä koululla opetat Sörhis?
Vähän meni aiheen vierestä...
Onnea Jyväskylään!!
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Voi hitsiOnkohan mun miestä näkyny?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:tää aloitus vaan hieroo suolaa haavoihin, jouduin yksin katsomaan pelin, ja yksin juhlin kotona voittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Voi hitsiOnkohan mun miestä näkyny?
![]()
![]()
Vieläkin siis hukkateillä, mut voin hyvin kuvitella että on tuolla menossa mukana, sen verran oli tosiaan porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Voi hitsiOnkohan mun miestä näkyny?
![]()
![]()
Vieläkin siis hukkateillä, mut voin hyvin kuvitella että on tuolla menossa mukana, sen verran oli tosiaan porukkaa.
jos sellaista pitkää ja komeaa miestä näkyy, niin kertoisitko hälle että rouva kaipailee kotiin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Voi hitsiOnkohan mun miestä näkyny?
![]()
![]()
jos sellaista pitkää ja komeaa miestä näkyy, niin kertoisitko hälle että rouva kaipailee kotiin :saint:
Juuh kerrotaan jos se tänne ilmaantuu, tosin meikkis on jo himpessä takas![]()