Hae Anna.fi-sivustolta

www.kreikka.net?

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä ÄWPK, 11.02.2008.

1. lomailija123 Vierailija

Krekunetti lomailee... mykonoksellako vai missä???

2. hmu Vierailija

Onko tosiaan Kreikkafoorumi lopetettu? En löydä sitä enää. Miksi?

3. ...tänne höpisemään, ressukat. Aamulla kellonikaa ja lämpöasteita, sitten nettilehtien uutisten kommentointia. Varsinaintia neropatteja, Tästähän ne oikein innosttuu ja pääsevät vauhtiin, kun joku jaksaa jopa kommentoida,. Jatkakaa ressukat valitsemallanne uralla,

4. varmaan lopetettu Vierailija

Kukaan ei sponssaa enää, rahat loppu siis.

5. MÄÄÄÄ Vierailija

Kreikka.nyt TÄYSIN PASKA PAIKKA. ÄLKÄÄ KUKAAN LIITTYKÖ JOKA HIEMANKIN ARVOSTI KREIKKA.NETTIÄ.

6. väärää tietoa.. Vierailija

sivuja Kreikka.nyt ei olemassakaan....

7. Ei pidä luottaa näiden yhdenasian hölöttäjien antamaan netti-informaatioon. Ei vaan kreikkalaiset, vaan heidän perässäkonttaajatkin "pissattavat" meitä suomalaisia! Väärää infoa riittää nettikeskusteluissa.

8. Naapurimaassa Vierailija

Siitä on hauskempi lukea tuota naapurimaan keskustelupalstaa, että siellä kirjoitellaan sivistyneesti, asiallisesti, enkä ole itse ainakaan koskaan nähnyt sellaisia hävyttömyyksiä ja alatyyliä mitä suomalaisissa palstoissa aina vaan on - ehkä nämä suomalaiset ovat alaikäisiä, todellakin siis joko oikeasti tai sitten iäti henkisesti. On suuri ero tässäkin Suomen ja Ruotsin kesken - mistäköhän kertoo?

9. käyttäjä myös Vierailija

Samaa mieltä kanssasi... vaikka ovat Kreikan ystäviä, ovat sivistyneitä.... itse olen mukana tuolla toisessa myös, ei krekunetissä....joka on nyt hävinnyt ties minne.

10. vierailija Vierailija

Taitaa olla rahat loppu eli kukaan ei sponsoroi ...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri