x-adventure

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on X-Adventure Twincot ja äärettömän tyytyväinen oon (vaikkakin rumat on :snotty: ) Siis se keveys työntää ja kääntää on mahtavaa! Ja kasattunakin pienet ja helposti käsiteltävät.
Me tilattiin suoraan maahantuojalta ja hinta kaikkineen suojineen kotiinkuljetettuna oli 380euroa! Nyt kuulemma maahantuoja on lopettanut toiminnan mut saa suoraan tilattua Hollannista babyjungle muistaakseni se sivu. Tuolla lastentarvike osiossa on pitkä keskustelu näistä vaunuista ja siellä on myös ne sivut ja tilausohjeet jos kiinnostaa!
Suosittelen kyllä kovasti!!!!!

Meillä x-adventuret (quick-silver) ja ollaan äärettömän tyytyväisiä! Rattaat on kätevät, näppärät -ja meistä myös sporttisen ja kivan näköiset. Parasta on (makuuasennon) väliseinä "loossien" välissä, saa naapuri mm. nukahtaa rauhassa :) . Hintaa en nyt tarkasti muista, mutta oli välillä 250- 290e. Suisittelen lämpimästi siis ainakin quick-silvereitä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 18:21 Muikki kirjoitti:
Miten mä muistelisin et niissä on ollut jotain ongelmia osien kestävyyden kanssa?? Korjatkaa jos olen väärässä.

Joo, niistä tuppasi irtoamaan se kääntyvä etupyörä :o
Ongelma kuulemma korjattu ja nykyisin myynnissä olevissa
ei vikoja...

Mulla ei omakohtaisia kokemuksia. Piti ostaa twincot, mutta
tuntuivat niin matkarattailta, että hankittiinkin sitten Hartanin tuplat. Kaverilla oli twincot sisaruksilla ja hyvät ja näppärät olivat.

Hei,
Me ostimme twincot viime talvena ja myyjä sanoi, että niihin on korjattu tuo etupyörä joten ei pitäisi olla ongelma. Katsoimme ensin Emlajungan rattaita mutta ne olivat kaamean painavat ja isot (ei olisi mahtunut asioimaan kaupassa jne.) Minä olen tykännyt kovasti. Ovat sporttiset ja erottuvat. Iso etu on myös että on erillinen väli lapsille.

Ainut mitä toivoisin olisi kääntöaisa ja että makuuasennon pääty olisi kiinni vatketjulla tai neppareilla (nyt tarroilla). Meillä maksoi 429 (sis. sadesuojan ja jalkapeiteen). Hirveitä hintaeroja on. Meidän kotikaupungin liike pyytää yli 600!

Mutta näillä mahtuu menemään hisseistä kassajonoista yms. Suosittelen.

http://www.littlepurpleonion.com/xadventure_05/tuplarattaat/twinswivel.html

Nää on ihan hyvät!

Mikä malli muuten toi quick-silver on, en ole löytänyt sellaisia...? Olisko joku linkki niihin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:

Nää on ihan hyvät!

Mikä malli muuten toi quick-silver on, en ole löytänyt sellaisia...? Olisko joku linkki niihin?

Meillä ainakin Twincojen kankaissa lukee x-adventuren alla tuo quick-silver. Et ei kai se mikään malli mun tietääkseen oo...

Löysinpä sittenki tuon quick-silverin... ne on yhistemärattaat siis yksösmalli sellaiset...<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:23 Kränä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:

Nää on ihan hyvät!

Meillä ainakin Twincojen kankaissa lukee x-adventuren alla tuo quick-silver. Et ei kai se mikään malli mun tietääkseen oo...

Löysinpä sittenki tuon quick-silverin... ne on yhistemärattaat siis yksösmalli sellaiset...

Okei kiitti, mä jo ihmettelin kun en ole nähnyt sellaisia kaksosrattaita... =)

Yhteistyössä