Hae Anna.fi-sivustolta

Xenical

Viestiketju osiossa 'Tsemppikerho' , käynnistäjänä satu, 07.12.2005.

1. satu Vierailija

Moikka vaan Teille kaikille
    Tulin juuri lääkäristä ja sain Xenical -reseptin painonpudotukseen. Onko teillä muilla siitä kokemuksia, ja millaisia ?
    Paljonkos sille tulee about hintaa, ja onkos paino sitten alkanut putoamaan ?
    Kaikki kiinnostaa....kiitos

2. zeni Vierailija

Moi!
    Mulla on kokemusta jonkin verran xenicalista ja reductilista. Kummatkin ovat toimineet minun kohdalla. Xenical opettaa kyllä millaisia ruokia tulee välttää, ellei halua ns, rasvaripulia. Näistä tuotteista löytyy kyllä apua painonpudotukseen, mutta kaikkein tärkein on kuitenkin oma motivaatio. Täytyy oppia tunnistamaan omat heikkoudet, mistä syystä painoa on päässyt kertymään. Redu auttaa jos on "" mielestäni"" ongelmana jatkuva napostelun halu, kun taas xenical toimii enemmän rasvan imeytymättömyyden kautta. Molemmat kyllä käyvät kukkaronpäälle. Xenicalin avulla pudotin -25 kg. Nyt tsemppaan jälleen tämän Redun avulla.

3. xenical120mg Vierailija

4. pinchisande3 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla aloitettiin xenical 120mg 2/kk sitten,jolloin painoni oli 135kg ja nyt painoni on 121kg xenicalin ja ruokavalion ansiosta. Liikuntaa en ole lisännyt yhtään, koska sydänsairauteni rajoittaa sitä vielä. Kallista se on vai onko? Tulokset huomioon ottaen ei mielestäni liian kova hinta hyvästä olosta ja siitä,että "vanhat" vaatteeni menevät ylleni nyt. Minä ainakin voin suositella. Tällaiset ohjeet ja lääke ainakin Kotkan TK:sta tuli ja onnistui laakista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri