xtravaganza (Joensuu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihtua pitää n.20kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihtua pitää n.20kg

Vieras
Oon menossa xtravaganza ilmaiseen tapaamiseen, joka ei sido mihinkään. Mietin vaan, että miten hitossa esim. 2kk pystyy syömään vain niitä ateriankorvikkeita ja miten jaksaa liikkua niiden litkujen voimalla...? Kokemuksia kaipailen yleensä xtravaganzasta ja Joensuun ryhmästä. kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja laihtua pitää n.20kg;22058007:
Oon menossa xtravaganza ilmaiseen tapaamiseen, joka ei sido mihinkään. Mietin vaan, että miten hitossa esim. 2kk pystyy syömään vain niitä ateriankorvikkeita ja miten jaksaa liikkua niiden litkujen voimalla...? Kokemuksia kaipailen yleensä xtravaganzasta ja Joensuun ryhmästä. kiitos!

Heps!

xtraa en ole kokeillut mutta vastaavaa kyllä, en niinkään laihdutuksen vuoksi, vaan sen takia, että olen liikunnanohjaaja ja halusin kokeilla, jotta voin kertoa asiakkaille miltä se tuntuu. Nälkähän siinä on, ainakin ekat päivät, mutta sen jälkeen helpottaa ja jaksaa kyllä tehdä ihan mitä vaan! Tämä johtuu siitä, että elimistö menee ketoosiin, jolloin se alkaa polttaa kehon omaa rasvaa, joka on todella energiapitoista ja yleensä laihduttajilla sitä riittää pitkäksi aikaa :) Et silleen...

cambridge ois halvempi.

Eikä tarvinnut olla pelkillä pussikeitoilla/pirtelöillä,paino tippui yhdistetyllä kuurilla hurjaa vauhtia.
2kk ja painoa tippui yli 20kg.

[QUOTE="vieras";22058225]cambridge ois halvempi.

Eikä tarvinnut olla pelkillä pussikeitoilla/pirtelöillä,paino tippui yhdistetyllä kuurilla hurjaa vauhtia.
2kk ja painoa tippui yli 20kg.[/QUOTE]

mistähän tuosta sais tietoa?

Yhteistyössä