YÄÄÄÄÄÄKKKK!!!! :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
hämähäkki :x :x :x :x :x

musta ällöttävä paskiainen vipelsi keittiön lattialla ja nyt mä nään hämähäkkejä muka kokoajan |O |O |O |O

MÄ VIHAANVIHAANVIHAANVIHAAN HÄMÄHÄKKEJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O

ne oksettaa ja kuvottaa ja ällöttää mua ja
Y-Ö-K :x :x :x

ei mulla muuta :kieh:

Melkein 3v sitten mein omakotitalossa oli keittiön kaapin ovessa ISO kirkkaan vihreä hämppäri. Se oli kaunis. Vein sen asumaan liiteriin :D
Ja ulkoseinässä ISO ja MUSTA ja karvanen, sellanen mikä ois peittänyt kämmenen :whistle: Joku hyppyhämppäri, kun loikkas ihan törkeeeeen piiitkälle!!

Pienempiä, paksuja ja litteitä vilisti yöllä sängyn päältä.

Sitten mulle riitti :laugh:

Mä kammosin ennen hämähäkkejä, mutta nykyään enemmän toukkia ja sen sellaisia kiemurtelijoita. Puunkuoren alla joskus on sellaisia valkeita....aaaaarrrrgggh!

mä kyl pelkään myös perhosia :ashamed:
ne kuvottaa mua kun ne tulee liian lähelle niiden karvaisten paksujen oksettavien kroppiensa kanssa *fläpätifläpätifläpätimätuunsunnaamallelenteleenfläpfläpvituttaakofkäpfläp* hyi yrkky :x :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
ne kuvottaa mua kun ne tulee liian lähelle niiden karvaisten paksujen oksettavien kroppiensa kanssa *fläpätifläpätifläpätimätuunsunnaamallelenteleenfläpfläpvituttaakofkäpfläp* hyi yrkky :x :snotty:

:laugh: :laugh:

Kammoja on myös jättisuuret mutanttikimalaiset!! ja ällökammottavat kamikaze sudenkorennot.

Mä taas inhoan hirvikärpäsiä! :x
images

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:

Mä taas inhoan hirvikärpäsiä! :x
images

Noi on kans ku hämyjä joilla on siivet ja jotka tosiaan kaivautumalla kaivautuu vaatteiden alle, hyi puistatus!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
http://farm3.static.flickr.com/2048/1973346176_39104d40f9.jpg

Se vihreä oli tällänen! :x

Just tollanen..
Mies viel käski mun tappaa sen, niin jouduin läiskii sen selkää metrin pitusel styroksin palalla :D En muuten uskaltanu..

Yhteistyössä