M
Minä vain
Vieras
Eli söin ennen aina yhden laatan ja viikon tauko jne, nyt sitte viime kerralla alotin et söin kaksi laattaa ja tauko, tyhjennyvuoto tuli ihan samaan aikaan kun ensimmäisen laatan syönnissäkin, mutta nyt huomasin että se lopetus päivä muuttuu, että vaikka nyt jatkaisin yhen laatan syönnillä lopetus päivä on eri, ja haluan sen saman lopetus päivän, miten se nyt onnistuu? Lopettaisin pillerit keskiviikkona ja sunnuntaina tulisi tyhjennysvuoto jos nyt söisin vain tän yhden laatan niin tämä menisi näin ensi viikolla, mutta laskin eteenpäin niin sitten lopetus päivä olisikin lauantai. Toivon mukaan tajusitte mitä meinasin. Haluaisin jatkaa syöntiä kaksi laattaa ja viikon tauko, mutta myös haluaisin että viimeisen pillerin ottaisin keskiviikkona ja sunnuntaina tulisi se vuoto. Miten saan lauantaina vaihettua keskiviikkoon?
Ihan oikeesti, oon nyt ihan pihalla ja en ymmärrä taas mitään. Ei tullut aikasemmin ajateltua kun viime kerralla tuli iha ''oikeaan'' päivään vuoto vaikka olin syönyt se kaksi laattaa. Auttakaa nyt tietämätöntä. Kiitos.