Yasmin pillerit ja kuukautisten pois jääminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiivitaavi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiivitaavi

Jäsen
08.09.2004
318
0
16
Olen syönyt noita pillereitä marraskuusta lähtien.Menkat ovat vaihdelleet normaaleista niukahkoihin.Laatta loppuu aina perjantaina ja seuraavana keskiviikkona alkaa vuoto.Paitsi nyt :o Mitään ei kuulu :headwall: Aiheuttaako nuo pillerit sen että menkkoja ei välttämättä tuukkaan vai mikä perse tässä nyt on? Raskaana en ainakaan oleta olevani.

Mullakin on jääny miltei kokonaan menkat pois kun aloin syömään uudelleen Yasmin-pillereitä.. Yhdet kunnon menkat tullu 6 kk aikana. Kauheat menkkakivut tulee taukoviikon aikana, mutta ei vuotoa. Ärsyttää.
Söin ennen raskautta Yasmineita ja silloin menkat tuli ihan normaalisti, senpä vuoksi tää onkin niin outoa.

Mä söin noita puolisen vuotta ja aluksi kierto oli ihan normaali, mutta sitten muuttui ihmeelliseksi. Esim. torstaina alkoi vuoto todella niukkana, perjantaina ei mitään ja taas lauantaiana vähäsen. Meni hermot totaalisesti. Lopetin ne aikaisemmin kuin oli suunniteltu ja ruvettiin yrittämään vauvaa. Ja siinä toisella kierrolla onnistuttiin.

Mutta pointti oli se, että ainakin mulla oli kierto aivan outo noiden pillereiden kanssa. Aikaisemmista merkeistä ei tuollaisia ongelmia ollut koskaan.

Tietääkö kukaan, et miksi sitten on kamalat kivut muttei tule vuotoa? Särkylääkkeitä joudun ottamaan taukoviikolla, niinkuin silloinkin kun menkat tulivat ihan normaalisti.
Olen menossa tutkimuksiin lähiaikoina, otetaan ainakin ultra ja jotain hormonitestejä. Harmittaa kun jossain vaiheessa olisi tarkoitus alkaa yrittämään toista lasta, mutta menkat puuttuu nyt jo!
Mä otan pillerit säännöllisesti, joten siitäkään mun vaiva ei voi johtua... hmmm?

Yhteistyössä