YASMINELLE e-pillereistä.. apua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Olen syönyt nyt yhden liuskan Yasminelle-merkkisiä ehkäisypillereitä ja taukoviikko alkoi sunnuntaina, eli liuskan viimeisen pillerin popsin lauantaiaamuna. Olen elänyt siinä uskossa että nyt taukoviikon aikana tulisi olla kuukautiset, mutta niitä ei nyt sitten kuulu eikä näy. Tuon kolmen viikon ajan jolloin siis pillereitä täytyi syödä oli päivittäin pientä tiputtelua, joka on erittäin häiritsevää. Nytten pistää mietityttämään että missäs ne menkat luuraavat, kun käsitykseni mukaan en voisi raskaanakaan olla kun siis ehkäisyä käytän. Onko muilla samanlaisia kokemuksia kyseisistä pillereistä??

kyllä on!!!!!! Se eka liuska on just tuota. Itelläni vuosi se kolmisen viikkoo aika runsaasti ja tauko viikolla ei oikein mitään.. Mut sit se tasoittu kun söi vielä toisen kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä on!!!!!! Se eka liuska on just tuota. Itelläni vuosi se kolmisen viikkoo aika runsaasti ja tauko viikolla ei oikein mitään.. Mut sit se tasoittu kun söi vielä toisen kuukauden.

Eli sun kokemuksista päätellen tämä ärsytys siis laantuu ajan myötä.. huh.. sitä odotellessa. Meinaa jo vaipua ihan synkkyyteen!

mulla vuoto alkoi n.3-4 päivä taukoviikon alettua,alussa myös ihmettelin kun kesti ennen ku menkat alko,ja tiputtelu vuotoa alussa kesti pari kuukautta,nyt tasottunut tilanne. ja ohjeissahan luki et vuoto saattaa jäädä tulemattakin

Ekan liuskan aikana saattaa tulla tuota tiputtelu vuotoa, koska ne pillerithän alotetaan sillon kun menkat alkaa! Ja siksi saattaa jäädä kokonaan ne "ekat" menkat pois, mitkä pitäis olla siinä tauon aikana. Ja saattaa kestää hieman ennen kuin kroppa tottuu muutokseen. Kannattaa käyttää ainakin vielä varmuudeksi kortsua...