Yaz-pillereiden käyttäjät, joilla kuukautiset ovat jääneet pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta uudelleen Cerazeten käyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta uudelleen Cerazeten käyttäjä

Vieras
Aloitin tässä juuri 3:n levyn kyseisiä pillereitä, eikä kuukautisia ole näkynyt.

Olotila on kuitenkin sellainen, kuin kuukautiset olisivat tulossa. Turvonnut olo, vatsaa juilii menkkamaisesti ja on siis ihan aran tuntunut.

Mietin tässä vain raskaustestin ostoa.

Lähinnä kiinnostaa, onko kenelläkään ollut vastaavaa, ilman raskautta?

Onko noi minipillereitä?? Mulla oli noilla cerazeteillä sama homma!! Ei tullut menkkoja 3 kk ja tein muutamaan otteeseen raskaustestin ja sit ku menin lääkäriin niin se sanoi että minipillereiden käyttäjillä saattaa jää menkat pois tai tulla pitkiä taukoja, vaihdoin kyllä sen jälkeen heti normi e-pillereihin.
Kaveri syö minipillereitä eikä sillä ole ollut menkkoja 3 vuoteen, ei se välttämättä terveellistä ole, tai en minä tiedä :D

Ei ole minipillereitä. Vaan normi e-pillereitä.

Mitään ongelmia ei ollut Cerazeten kanssa, tosin ei menkkojakaan reiluun 2 vuoteen.

Tyhmänä uskoin Gynen puheita, kun halusi vaihtaa Cerazetet pois. Nyt on kaikenlaista kremppaa, per(%#/&/()le sentään!

Olen syönyt 8,5kk Yazeja eikä menkkoja ole tullut. Tänään olin lääkärillä pyytämässä uutta reseptiä, en saanut. Sain lähetteen verkokeisiin, gynelle, sukupuolitautitesteihin, verenpainetutkimuksiin ja raskaustestiin. Vähän mietityttää mikä on vialla, luulin menkkojen jäämisen olevan normaalia, ainakin kun ennen pillereitä menkat oli tosi niukat ja epäsäännölliset... ???

Uusimmat

Yhteistyössä