YH-äidit koko ajan kiimassa.

  • Viestiketjun aloittaja nautiskelija_
  • Ensimmäinen viesti
nautiskelija_
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.
 
ei yh
Alkuperäinen kirjoittaja nautiskelija_:
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.
joo on huomattu. ne on kiimassa kun ne ei saa, kun ei kelpaa kellekään...
 
pelimies677
Alkuperäinen kirjoittaja nautiskelija_:
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.
ne on vaan suuremmaksi osaksi varsinaisia tautipesäkkeitä. jakavat tavaaransa ihan kaikille.
 
mvp890
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunpaneskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos tarkoitatte...:
yh-äideillä yksinhuoltajia, niin heitä on kyllä aika harvassa, lähes kaikilla on nykyään yhteishuoltajuus.
yh-äiti = yhteishuoltajaäiti
juuri näin. kyllä yh-äiti on sellainen joka asustelee yksinään lapsiensa kanssa vaikkakin olisivat joka toinen vkl isällään. yh on yh, turha sitä on vääntää, ja pillua jakavat kaikille silti!
 
Kaahoo
Mulla oli eron jälkeen kieltämättä semmoinen villimpi vaihe, jolloin kävin usein viihteellä. Joka kerralla olisin saanut miehen mukaani, mitäpä sitä kieltämään. Halukkaita miehiä on kapakat täynnä, samoin halukkaita naisia.
Niin että mitäs ihmeellistä siinä nyt sitten on?
 
Jos tarkoitatte...
Alkuperäinen kirjoittaja mvp890:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunpaneskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos tarkoitatte...:
yh-äideillä yksinhuoltajia, niin heitä on kyllä aika harvassa, lähes kaikilla on nykyään yhteishuoltajuus.
yh-äiti = yhteishuoltajaäiti
juuri näin. kyllä yh-äiti on sellainen joka asustelee yksinään lapsiensa kanssa vaikkakin olisivat joka toinen vkl isällään. yh on yh, turha sitä on vääntää, ja pillua jakavat kaikille silti!
Niin tai sitten ne lapset voivat olla joka toinen viikko isällään... Välillä ottaa päähän tämä yh-äideistä puhuminen, kun siitä saa sen kuvan, ettei lapsen isä ota mitään vastuuta lasten hoitamisesta. Useimmiten asia on kuitenkin niin, että isät ovat kovastikin mukana lasten elämässä.
 
mvp890
Alkuperäinen kirjoittaja Kaahoo:
Mulla oli eron jälkeen kieltämättä semmoinen villimpi vaihe, jolloin kävin usein viihteellä. Joka kerralla olisin saanut miehen mukaani, mitäpä sitä kieltämään. Halukkaita miehiä on kapakat täynnä, samoin halukkaita naisia.
Niin että mitäs ihmeellistä siinä nyt sitten on?
ei tarvi silti olla reva levällään joka suuntaan! tietenkin jos haluaa tauteja ja lumpun maineen niin mikäs siinä
 
Tanya
Eikös tämä ole sama tyyppi joka jatkuvasti kirjoittelee tänne näitä aivan samanlaisia viestejä. Yrittää kai saada naiset provosoitumaan? Toistelee ilmaisuja kuten "Kyllä naisen pitää ottaa liemet nieluun, latinonaisten hyvä imupillu", jne. Heh heh.

Kovin katkera kaveri? :)
 
Yh-äiti!
Itse olen huomannut, että säälittävät seksinkipeät äijät ovat paras porukka meille yh-äideille.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat miehet ei ilmeisesti naisilleen anna, kun niiden akat lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin sinkkumiehiin oikein iskee sen jälkeen kun se kullia vonkaava ämmä on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia rupsahtaneita surkeita äijiä riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On kyrpä heti pystyssä ja aamulla ne heitetään pihalle.

 
kiivihedelmä
Nyt en ymmärrä. Sinä siis yrität koko ajan saada seksiä, mutta kun nainen haluaa ja antaa sinulle seksiä, hän onkin lortto? Selitäpäs vielä vähän tuota ajatusmaailmaasi..?
 
yh-äippä
Itse olen yksihuoltaja (lapset joka toinen viikko isänsä luona ja joka toinen viikko minun luonani). En tällä hetkellä halua mistään hinnasta seurustelusuhdetta, vaan nautin täysin siemauksin sinkkuudestani. Huom! Minun ja ex-mieheni suhde ei kaatunut seksin puutteeseen, vaan siihen, että rakkaus loppui eikä suhdetta ole järkeä jatkaa kaveripohjalta pelkistä rahasyistä. Kaikki suhteet eivät suinkaan päädy seksiongelmien vuoksi, mutta totta on, että jos parisuhteessa on isoja ongelmia, niin se jossakin vaiheessa heijastuvat myös seksiin.

En oikein tajua, että miksi muka seksikkyys ja seksin sekä läheisyyden halu olisi jotenkin tuomittavaa. Tosiasia on se, että sekä miehet että naiset haluavat seksiä. Jos naiset eivät haluaisi seksiä, niin aika nopeasti tämän ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.

Jos arvon miehetkin miettisivät nykypäivän tasa-arvoista suomalaista yhteiskuntaa, niin naisilla on samat oikeudet ja samat lähtötilanteet kuin miehilläkin. Ei se miehenkään maineelle ole hyvästä, jos jokaisen 16-70 -vuotiaan naisen matkaan lähtee riippumatta naisen humalatilasta, ulkonäöstä jne. Kyllä siitä mies saa nimenomaan epätoivoisen vaikutelman eikä suinkaan panomiehen vaikutelmaa. Kunnon panomies pitää vaimonsa sängyssä tyytyväisenä ja pysyy baarista pois kotonaan panemassa!!!
 
-Q
Muutama kommentti, 1. Yh-äidit on helppoja, mutta ei lähellekkään niin helppoja kuin perus juntti-miehet. 2. Parisuhteet loppuu mielestäni aina arkeen turtumisen takia. Elämä parin kanssa ei vain enää tunnu niin hohdokkaalta kuin 5 tai 10 vuotta sitten. Usein tässä vaiheessa sänky hommat loppuu, ainakin kotona, ja se on sitten viimeinen niitti.
 
mies & meisseli
Alkuperäinen kirjoittaja yh-äippä:
Itse olen yksihuoltaja (lapset joka toinen viikko isänsä luona ja joka toinen viikko minun luonani). En tällä hetkellä halua mistään hinnasta seurustelusuhdetta, vaan nautin täysin siemauksin sinkkuudestani. Huom! Minun ja ex-mieheni suhde ei kaatunut seksin puutteeseen, vaan siihen, että rakkaus loppui eikä suhdetta ole järkeä jatkaa kaveripohjalta pelkistä rahasyistä. Kaikki suhteet eivät suinkaan päädy seksiongelmien vuoksi, mutta totta on, että jos parisuhteessa on isoja ongelmia, niin se jossakin vaiheessa heijastuvat myös seksiin.

En oikein tajua, että miksi muka seksikkyys ja seksin sekä läheisyyden halu olisi jotenkin tuomittavaa. Tosiasia on se, että sekä miehet että naiset haluavat seksiä. Jos naiset eivät haluaisi seksiä, niin aika nopeasti tämän ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.

Jos arvon miehetkin miettisivät nykypäivän tasa-arvoista suomalaista yhteiskuntaa, niin naisilla on samat oikeudet ja samat lähtötilanteet kuin miehilläkin. Ei se miehenkään maineelle ole hyvästä, jos jokaisen 16-70 -vuotiaan naisen matkaan lähtee riippumatta naisen humalatilasta, ulkonäöstä jne. Kyllä siitä mies saa nimenomaan epätoivoisen vaikutelman eikä suinkaan panomiehen vaikutelmaa. Kunnon panomies pitää vaimonsa sängyssä tyytyväisenä ja pysyy baarista pois kotonaan panemassa!!!
En minä lähde jokaisen naisen matkaan, no jaa 16-30 vuotiaista hyvin suuren osan, 30-40 vuotiasta jo harvemman ja yli 40-vuotiaista harvan kanssa. Sisäfilettä sen pitää olla, ja nuori on sisäfilettä halvimman nötkötin hinnalla. Siinä kun 2 €:n Virolaisen kuoharipullon jakaa, niin nainen on hekuman huipulla.
 
ei kiitos
En minä lähde jokaisen naisen matkaan, no jaa 16-30 vuotiaista hyvin suuren osan, 30-40 vuotiasta jo harvemman ja yli 40-vuotiaista harvan kanssa. Sisäfilettä sen pitää olla, ja nuori on sisäfilettä halvimman nötkötin hinnalla. Siinä kun 2 €:n Virolaisen kuoharipullon jakaa, niin nainen on hekuman huipulla.
[/quote]

no on sun naismaku sitten todellakin halpaa, jos tuollainen kuoharipullo ie jo hekuman huipulle =) kertoo myös litkun tarjoajan tasosta erittäin paljon... :/
 
Aikuinen mies 40v
Naurettavia pellejä! Naisen en tuollaisille junteille antaisi vaan ennemmin vaikka sormettaisin koko loppuelämäni. Sitten vielä samat junttikundit itkevät jos esim. ulkolaiset miehet jotka osaavat käyttäytyä, vievät "heidän naisensa" .
 
en retostelisi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaahoo:
Mulla oli eron jälkeen kieltämättä semmoinen villimpi vaihe, jolloin kävin usein viihteellä. Joka kerralla olisin saanut miehen mukaani, mitäpä sitä kieltämään. Halukkaita miehiä on kapakat täynnä, samoin halukkaita naisia.
Niin että mitäs ihmeellistä siinä nyt sitten on?
Yksi juttu pistää silmään meinaan se että naiset jotenkin kuvittelevat olevansa jollakin tavalla erikoisia kun miehiä saavat mukaansa tai ympärilleen ravintoloissa. Mutta jokainen nainenhan saa aina ja koko ajan, yhtä hyvin ne rumimmat ja lihavimmat myös. Miehet ovat niin epätoivoisia olentoja keskimäärin, että suuri osa ottaa reijän kuin reijän jos sen ympärillä on nainen. Tyhjentää tarpeensa ja kiroaa sen jälkeen että hyi hitto kun tollaseenkin alennuin panetuksessa, no ensi kerralla parempi onni. Ja sitten nämä "ruusut" kuvittelevat olevansa varsinaisia miestennielijöitä kun miehiä pyörii ympärillä. Itse en moisiin alennu, minulla on taso jota alemmas en mene vaikka kuinka panettaisi, no onneksi saanti onkin parempaa paremmannäköisten naisten joukossa. Turha sillä munan määrällä on egoa yrittää pönkittää kun mies on jättänyt, pönkittäkää mielummin laadulla.

 

Yhteistyössä