YH-äidit koko ajan kiimassa.

  • Viestiketjun aloittaja nautiskelija_
  • Ensimmäinen viesti
Kaahootar
Laadullapa hyvinkin pönkittäisin, j o s olisi edes tarvetta pönkittämiseen. Kirjoitinkin että nimenomaan olisin halutessani saanut.
Erosin omasta halustani, mies ei jättänyt - jos sillä seikalla tässä yhteydessä mitään merkitystä on.
Sinä olet siis saattanut "saada minulta", jos olet laadukkaampaa ja paremmannäköisempää haeskellut. Olen juuri kuvailemasi oloinen nainen, pakko sanoa että kaunis ja hyvännäköinen, hyvin säilynyt 47v. Pitkät, luonnonkiharat hiukset, seksikäs vartalo ja varsin mehevä peppu, : )
Enkä huoli luusereita, vaadin laatua sekä itseltäni että mieheltä.

Nykyisin olen onnellisesti parisuhteessa, ja silloin harvoin (muutamia kertoja vuodessa) kun käyn ns viihteellä naispuolisten ystävieni kanssa, laitan tarkoituksella sormuksen vasempaan nimettömääni, vaikka en ole kihloissa tai naimisissa. Tällä keinolla saan olla pikkuisen enemmän rauhassa iskuyrityksiltä, : )
 
niin & näin
Alkuperäinen kirjoittaja en retostelisi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaahoo:
Mulla oli eron jälkeen kieltämättä semmoinen villimpi vaihe, jolloin kävin usein viihteellä. Joka kerralla olisin saanut miehen mukaani, mitäpä sitä kieltämään. Halukkaita miehiä on kapakat täynnä, samoin halukkaita naisia.
Niin että mitäs ihmeellistä siinä nyt sitten on?
Yksi juttu pistää silmään meinaan se että naiset jotenkin kuvittelevat olevansa jollakin tavalla erikoisia kun miehiä saavat mukaansa tai ympärilleen ravintoloissa. Mutta jokainen nainenhan saa aina ja koko ajan, yhtä hyvin ne rumimmat ja lihavimmat myös. Miehet ovat niin epätoivoisia olentoja keskimäärin, että suuri osa ottaa reijän kuin reijän jos sen ympärillä on nainen. Tyhjentää tarpeensa ja kiroaa sen jälkeen että hyi hitto kun tollaseenkin alennuin panetuksessa, no ensi kerralla parempi onni. Ja sitten nämä "ruusut" kuvittelevat olevansa varsinaisia miestennielijöitä kun miehiä pyörii ympärillä. Itse en moisiin alennu, minulla on taso jota alemmas en mene vaikka kuinka panettaisi, no onneksi saanti onkin parempaa paremmannäköisten naisten joukossa. Turha sillä munan määrällä on egoa yrittää pönkittää kun mies on jättänyt, pönkittäkää mielummin laadulla.
On se vähän noinkin. Mutta kauniimmilla on varaa valita - aika paljon enemmän onkin. Minusta se, että saa / saisi (lähestulkoon) aina mukaansa juuri sen kenet haluaa, eikä vaan jotakuta miestä, kertoo jo jotain...
 
vielä
en tiiä mihin tuo oletus perustuu että lapsen tehneillä on väljä pillu.en ole yksin yksinhuoltaja...kaks lasta oon kuitenki tehny ja tavara on kyllä aika timmissä kunnossa,voihan se tiety olla että jos itsestään ei huolehdi synnytyksen jälkeen,esim.pimppajumpalla niin voi kai löystyäkin...mun mies ei sit ole ainut joka on sanonu että tavara on tiukka...ei tarkoita sitä että olen pettänyt miestäni vaan sitä että olin eron jälkeen jonku aikaa vapailla markkkinoilla ja parin kans tuli oltua sinä aikana.itse kyllä katoin seurani tarkkaan ja kumpiki olivat MIEHIÄ jotka osasivat hommansa.siitä olen kyllä samaa mieltä että jotkut yh;t tyrkyttävät itteään,varsinkin ukkomiehille,kai katkeruudessaan ku oma ukko lähteny tai jotain...
 
KXZ
Kokemuksesta täytyy sanoa, että yh-äidit ja odottavat ovat parhaita ja kärkkäimpiä antajia. Mulla on tällä hetkellä kaksi säänöllistä hoitoa, jotka osaavat tyydyttää miehen tarpeet 100 %:sti. Ei tarvitse montaa päivää olla puutteessa, kun taas saa pillua ja tarpeilleen taivaallisen tyydytyksen. Kiitos teille ihanat naiset siitä:D
 
Make54
Alkuperäinen kirjoittaja kireitä siimoja:
ja se tavara on levinnyt väljäksi kuin ladon ovi kun siitä on työnnetty läpi liuta kakaroita! yäk.
Ei se mikään väljä tarvitse olla vaikka olis synnyttänyt kolme lasta. Olen tavannut sellaisen naisen jolla neljä lasta pillu on edelleen tiukan oloinen osaa käyttää pillua oikein. Synnyttämätön nainen voi olla väljän tuntuinen kun ei osaa käyttää lihaksiaan makaa kuin maho lehmä odottaa että mies tekee kaiken siitä nautinto pois.

 
Niin juuri
Hyi teitä seksinkipeät yh-äidit! Kehtaattekin! Kuulkaa, kun on lapset tehty ja mies pistetty pihalle, niin sitten onkin jo aika kasvattaa käpy jalkoväliin ja hautoa sitä siellä loppuelämä.

Kaikkea sitä lukeekin. Vai että vielä aikuinen ihminen haluaisi seksiä... pah.
 
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja Make54:
Alkuperäinen kirjoittaja kireitä siimoja:
ja se tavara on levinnyt väljäksi kuin ladon ovi kun siitä on työnnetty läpi liuta kakaroita! yäk.
Ei se mikään väljä tarvitse olla vaikka olis synnyttänyt kolme lasta. Olen tavannut sellaisen naisen jolla neljä lasta pillu on edelleen tiukan oloinen osaa käyttää pillua oikein. Synnyttämätön nainen voi olla väljän tuntuinen kun ei osaa käyttää lihaksiaan makaa kuin maho lehmä odottaa että mies tekee kaiken siitä nautinto pois.
Kokemattomien iankaikkisen vanhoja käsityksiä tuollaiset, että synnyttäneillä tavara on väljää.
Kysymyshän on siitä että nainen hallitsee alapään lihaksensa. Ja uskallan jopa väittää että 70-prosenttisesti naiset eivät osaa.
 
siitäs sait
Alkuperäinen kirjoittaja nautiskelija_:
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.
Taidat olla oikein kusipäiden kuningas kun mollaat yh-äitejä.Niillä tytöillä on muutenkin vaikeaa
yh-äidit hoitaa myös lapsellisten ukkojensa kersat.Sinäkin kirjoittaja varmasti olet joku peräkamaripoika joka asuu äidin ja saa kuninkaan palvelua.
 
pikkunen**
Alkuperäinen kirjoittaja Make54:
Alkuperäinen kirjoittaja kireitä siimoja:
ja se tavara on levinnyt väljäksi kuin ladon ovi kun siitä on työnnetty läpi liuta kakaroita! yäk.
Ei se mikään väljä tarvitse olla vaikka olis synnyttänyt kolme lasta. Olen tavannut sellaisen naisen jolla neljä lasta pillu on edelleen tiukan oloinen osaa käyttää pillua oikein. Synnyttämätön nainen voi olla väljän tuntuinen kun ei osaa käyttää lihaksiaan makaa kuin maho lehmä odottaa että mies tekee kaiken siitä nautinto pois.
make tietää;)
olen neljä kertaa synnyttänyt ison mukulan ja värkki edelleen tiukka. ja kun siihen lisätään lantionpohjalihasten käyttö on vieläkin tiukempi.
olisiko naisen koolla merkitystä? olen pieni(lyhyt,kapealanteinen,laiha)
 
selittäjä
oli jossain tutkimuksessa, jossa kalanaaraiden käytöstä tutkittiin. Jonain vuonna naaraat suosivat isoja uroksia ja taas välillä värikkäitä jne. Selitys oli siinä, että niin geeniperimä ei yksipuolistunut.

Sama tuntuu pätevän ihmisnaaraisiinkin, joiden mieltymykset muuttuvat iän myötä. Ensin pariudutaan yhdenlaisen miehen kanssa ja hetken päästä (ilman näkyvää syytä) tasan päinvastaisen kanssa. Melkoinen sotkuhan siitä yleensä syntyy, vaikka uusioperheiden onnea yritetäänkin ylistää.
 
onnellinen odottaja
Kamalaa tekstiä, kyllä tuolla baareissa lapsettomat naisetkin etsivät yhdenillan panoja siinä missä naiset joilla on lapsia. Ja muutenkin käyvät enemmän baareissa koska heillä ei ole pieniä lapsia huollettavina. Itse olen valinnut yh-elämän vain siksi että halusin lapsen enkä miestä. Tuskin lapsen syntymä muuttaa minua yhtäkkiä niin että alkaisin juoksemaan baarissa ja raahaamaan sieltä miehiä kotiini kun en aikasemminkaan sellasta ole harrastanu. Tietenkin meitä on joka lähtöön ja yleistäminen on naurettavaa! Ei voi sanoa että kaikki miehet toimivat juuri tietyllä kaavalla, ta kaikki koirat samanlaillä. Myös naisista ihme kyllä löytyy erilaisia persoonia.
 
onnellinen odottaja
Niin ja olen huomannut että naiset joilla on lapsia on myös enemmän arvot kohdallaan. Ei olla 25 vuotiaana enään vastuuttomia teinejä. Osataan ottaa muitakin huomioon kun pelkkä oma perse. Sama koskee useita miehiä, isyys pehmentää ja se ei ole huono asia ollenkaan!
 
faktum i rektum
Niin ja olen huomannut että naiset joilla on lapsia on myös enemmän arvot kohdallaan. Ei olla 25 vuotiaana enään vastuuttomia teinejä. Osataan ottaa muitakin huomioon kun pelkkä oma perse. Sama koskee useita miehiä, isyys pehmentää ja se ei ole huono asia ollenkaan!

Miten tämä liittyy sitten siihen yh-kimaraan. Mielestäni on aika vastuutonta raahata sohvalle asumaan niitä äijiä muutaman päivän tuttavuuden jälkeen. Kylllä siinä äiti ajattelee vain sitä omaa persettään eikä sitä, että se koti on myös lastensa koti. Edes ne lapsettomat " teinit" eivät ota puolituntematonta ukkoa kotiinsa asumaan, kuten yh:t tekee.
 
Viimeksi muokattu:
kokemusta
Yh-äideiltä todella saa helposti, koska saavat harvemmin tilaisuuden käydä ulkona. Joku oikea sinkku voi pihdata pitkäänkin ja etsiskelee jotain mitä ei ole olemassakaan.
 
minä, nainen
Yh-äideiltä todella saa helposti, koska saavat harvemmin tilaisuuden käydä ulkona. Joku oikea sinkku voi pihdata pitkäänkin ja etsiskelee jotain mitä ei ole olemassakaan.

Avioeron jälkeen vietin vuoden sinkkuelämää. Nettideiteiltä löysin monta panoseuralaista, baareihin ei olisi sen takia tarvinnut lähteä, ja mitä sitä etsimään kun miehet kävi hoitelemassa mua kotona, tai sitten niiden kotona. Pääsi paljon helpommalla ja halvemmalla, jäi moni sidukka juomatta ja narikkamaksut säästy:)))

Harmi kyllä se oli melko helppoa löytää seuraa, harmi siis teille miehet.
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Ensinnäkin koko tämä ketju on todella lapsellinen. Mitä se kenellekkään kuuluu, toisen seksualisuus. Ja kun Luoja meidät on tällaiseksi luonut niin näillä pitänee pärjätä, itse jokaisen.
Aika naurettavaa että kirjoitellaan yh-äideistä, muttei sanaakaan siitä että tuntuu ne miehetkin kovin herkästi lähtevän naisen kuin naisen mukaan. Suhteista tai muustakaan välittämättä.
Antakaa ihmisten nauttia siitä mitä meille on luotu.
 
nainen alle40
Voivoi. Kyllä yh: t tekee niin kovaa duunia, oli sitten miehiä tai naisia, että ei auttaisi kauheasti enää heitä enempää soimata mitä elämä tekee jo luonnostaan.

Yleensä vanhemmilla on taipumus ajatella lapsensa parasta. Ainut että myös itsestä olisi suotavaa pitää jonkinlaista huolta, ihan jo lastenkin takia. Ja se on varmasti totta, että yh:t tietää ettei aikaa ole tuhlattavaksi, koska lasten hoito vaatii niin paljon aikaa ja panostusta. Ymmärtäväisiä ihmisiä monesti yksinhuoltajat ovat.
 
Rivitalo
Naapurin rouva erosi mies lähti, jonkin ajan päästä kun isä haki lapset viikonlopuksi alkoi mies vieraita olemaan,pakosti tiedettiin oli melkoisia pirskeitä. Nyt on uusi vakituinen miesystävä löytynyt melkein asuu naapurissa. Sellainen ärsyttää naapuri on kovasti olevinaan yksinhuotaja? vaikka asuu miehen kanssa.
 
Vanhas-Masa
Kyllä vain, omankin kokemukseni mukaan yh-äidit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja vapaamielisempiä kuin lapsettomat tai aviossa/suhteessa olevat naiset.

Ja humalaiset yh-äidit antavat tehdä itselleen ihan mitä vaan. Ymmärrättekö jätkät, ihan mitä vaan!
 
neilikka
Kyllä vain, omankin kokemukseni mukaan yh-äidit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja vapaamielisempiä kuin lapsettomat tai aviossa/suhteessa olevat naiset.

Ja humalaiset yh-äidit antavat tehdä itselleen ihan mitä vaan. Ymmärrättekö jätkät, ihan mitä vaan!

Miten te jaksatte lukea näitä älyttömiä juttuja kuka antaa ja miten usein!Varsinkin kun suurin osa näistäkin jutuista on pelkkää puppua.Keskittyisitte mielummin parantamaan omaa parisuhdetta ja katoisitte peiliin niin ehkä kotonakin olisi oma nymfo kokoajan!
 
Viimeksi muokattu:
einuori
Itselläni olisi ollut vaikeuksia päästä seksissä alkuun, ellei eronneita naisia olisi ollut. Kaikilla ei ole vakituista tyttöystävää jolta saa jos odottelee kuukausikaupalla.

Vanhempana voi epäloogisesti moralisoida yh-äitien käytöstä, vaikka seksiä saadessa käytös ei haitannut. Sinkut ovat tottuneet seksittömyyteen, mutta yh jatkaa säännöllistä seksiä monien kanssa. Tietenkin yh yrittää koukuttaa jonkun seksillä elättäjäksi ja sellaisia aina tuntuu löytyvänkin.

Uuden miehen löytymisen jälkeen edellisen liiton lapset ovat taas etusijalla, vaikka yhteinenkin lapsi miehen pysymisen takaajaksi tehtäisiin. Melko hyväähän seksin pitääkin olla, jos se kompensoi haitan naisen exän ja hänen lapsensa kuulumisesta loppuiäksi perheeseen.

Yh:n luokse ei kannata jäädä aamuun, koska avaimia voi olla exällä ja kilpakosijoilla.
Nimim.kokemustaon
 
juuei
yh-äiti = yhteishuoltajaäiti
Tarkoitit kai, että yh-äiti = yhteishuoltajaäiti = varattu. Siksi lapsettoman miehen kannattaa keskittyä toisiin lapsettomiin naisiin, jonka kanssa voi suunnitella yhteistä elämää ja perhettä puhtaalta pöydältä, tai harrastaa vaikka seksiä ilman edellisten suhteiden tuomia rasitteita.

Yh voi yhtä hyvin hakea seuransa toisista yhteishuoltajista, jos vain siihen kykenee. Monesti vain ei tunnu kykenevän, kun pitää saada lapseton kumppani seksiin/suhteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kylläkyllä
Kyllä vain, omankin kokemukseni mukaan yh-äidit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja vapaamielisempiä kuin lapsettomat tai aviossa/suhteessa olevat naiset.

Ja humalaiset yh-äidit antavat tehdä itselleen ihan mitä vaan. Ymmärrättekö jätkät, ihan mitä vaan!

meilläkin naapurissa lähäriyh ja kyllä kuule lähtee pillua sekä muuta.
Sinkuilta ei koskaa saa niin kiimaista pillua kuin yh:lta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä