YH-äidit koko ajan kiimassa.

  • Viestiketjun aloittaja nautiskelija_
  • Ensimmäinen viesti
Saalistaja
Kyllä vain, omankin kokemukseni mukaan yh-äidit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja vapaamielisempiä kuin lapsettomat tai aviossa/suhteessa olevat naiset.

Ja humalaiset yh-äidit antavat tehdä itselleen ihan mitä vaan. Ymmärrättekö jätkät, ihan mitä vaan!
Iloisella tuulella olevat yh-äidit voivat viedä humalaiselta jätkältä lompakot/rahat ym.ym. Ymmärrättekö äidit, lompakot/rahat ym.ym.
Eikä niistä humalaisista jätkistä sitten muuhun olekkaan??
 
Viimeksi muokattu:
Tutkija
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.

Useimmiten yh-äitejä onkin naiset jotka eivät kykene muuten elättämään itseään oikeella työllä vaan saavat sosiaalitukena kaiken vuokrasta ruveten sekä elatusmaksut. Sitte notkutaan kapakoissa ja työnnetään lapset hoitoon mihin sattuu tai jätetään itsekseen kotio. Miestä vaihtuu joka viikonloppu ja viikollakin ja joka lapsella on eri isä. On se miehellekki melkonen shokki kun herää aamulla ja sängyn vieressä seisoo rivi lapsia kysellen että ookkos sää meidän iskä.
 
Viimeksi muokattu:
Joskus yh-äitinä ollut
Itse olen huomannut, että YH-äidit ovat paras porukka.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat naiset ei ilmeisesti miehilleen anna, kun ukot lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin YH-naisiin oikein iskee sen jälkeen kun se pillua vonkaava ukko on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia ajettuja äitejä lapsineen riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On nielu, vittu ja kakkonen auliisti tarjolla.

Taidat olla henkisesti aika alikehittynyt, ei tuollaista tekstiä suolla yksikään järjellä varustettu mies. Ehkä sinulla on koko "järki" valahtanut jalkojen väliin.
 
Viimeksi muokattu:
No jopas
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Avioeron jälkeen vietin vuoden sinkkuelämää. Nettideiteiltä löysin monta panoseuralaista, baareihin ei olisi sen takia tarvinnut lähteä, ja mitä sitä etsimään kun miehet kävi hoitelemassa mua kotona, tai sitten niiden kotona. Pääsi paljon helpommalla ja halvemmalla, jäi moni sidukka juomatta ja narikkamaksut säästy:)))

Harmi kyllä se oli melko helppoa löytää seuraa, harmi siis teille miehet.

kuvasit itsesi aika "riittävästi".
 
YH-17V
kuvasit itsesi aika "riittävästi".
kYLLÄ auttajia on ollut liiankin kanssa, tuovat viiniä ja sitten haluava kimpassat kun joskus tulee kolmekin miestä samaan aikaan kun kersa on hoidossa Kyllä siinä on kestämistä, on vanhemmat äijät panevat parempi kun ei munaa ollenkaan. Saapa sitten vaippoja ostettua kun äijät viakran voimalla höyläävät porukassa, empä valita hyvää vaihtelua vaipanvaidon jälkeen. Sitte kyllä itse tarviksisin vaippaa kun valuu reisiä pitkin kun ovat kimppa kivaa tehneet.
 
Viimeksi muokattu:
pekka
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-äiti!;8960572:
Itse olen huomannut, että säälittävät seksinkipeät äijät ovat paras porukka meille yh-äideille.
Ovat koko ajan kiimassa ja pääsee heti panolle. Ei tarvitse koko iltaa baarissa jauhaa paskaa.

Se tässä on kummallista että ne samat miehet ei ilmeisesti naisilleen anna, kun niiden akat lähtee kävelemään tai jää kiinni vieraista ja ero tulee. Mikä kumma noihin sinkkumiehiin oikein iskee sen jälkeen kun se kullia vonkaava ämmä on vierestä ensin lempattu?

Eihän kukaan tuollaisia rupsahtaneita surkeita äijiä riesaksi ota, mutta kiva niitä on panna.
On kyrpä heti pystyssä ja aamulla ne heitetään pihalle.

tämä on kunnon naisen puhetta. moi
 
pminkkin@gmail.com
Siis eikös se nyt ole selvää, että jokainen joka on lapset kasvattanut on elänyt jonkinlaisessa puutteessa, kuka enemmän ja kuka vähemmän.

Pointti on vaan, että kun Suomessa on jo aika pitkään saanut naista tai miestä panna ilman että menee naimisiin tai muuhun parisuhteeseen niin vittuako (tai kyrpääkö) sitä ylipäätään menee naimisiin tai muuhun viralliseen suhteeseen jos ei se pitkän päälle kiinnosta.

Siis pillua tai kyrpää saa (ja ehkä lähitulevaisuudessa valtio järjestää vammaisille seksuaalitasa-arvoisuuden nimissä bordellin) ihan ilman virallista parisuhdettakin. Olen ehkä konservatiivinen (vaikka se ei ole koskaan estänyt pistämästä miekkaa moneen tuppeen) mutta jos kosioretkelle lähdetään niin vakavissaan pitää olla, ylämäet ja alamäet.
 
pminkkin@gmail.com
Siis eikös se nyt ole selvää, että jokainen joka on lapset kasvattanut on elänyt jonkinlaisessa puutteessa, kuka enemmän ja kuka vähemmän.

Pointti on vaan, että kun Suomessa on jo aika pitkään saanut naista tai miestä panna ilman että menee naimisiin tai muuhun parisuhteeseen niin vittuako (tai kyrpääkö) sitä ylipäätään menee naimisiin tai muuhun viralliseen suhteeseen jos ei se pitkän päälle kiinnosta.

Siis pillua tai kyrpää saa (ja ehkä lähitulevaisuudessa valtio järjestää vammaisille seksuaalitasa-arvoisuuden nimissä bordellin) ihan ilman virallista parisuhdettakin. Olen ehkä konservatiivinen (vaikka se ei ole koskaan estänyt pistämästä miekkaa moneen tuppeen) mutta jos kosioretkelle lähdetään niin vakavissaan pitää olla, ylämäet ja alamäet.
 
julmaa ja sairasta
Ainoa mies jonka tiedän livenä käyttävän vastaavia saastaisia yleistyksiä eronneista naisista on entinen naistenhakkaaja jolla on lähestymiskielto ex-naiseensa. Miehen ainoa tyydytys on nykyisin haukkua kaikki yksinhuoltajanaiset, jonka toivoo johtavan siihen että ex-nainen ei pääse koskaan enää seurustelusuhteeseen ja on aivan sekaisin siitä että ei pääse itse enää vainoharhaisena kyttäämään naisen jokaista askelta kuten aikaisemmin. Tuo nainen huolehtii lapsestaan yksin ja pelkää omaa varjoaankin helvetillisen avioliittonsa jälkeen, tuskin enää uskaltaa tutustua kehenkään mieheen.

Voi olla että tällä kuin monella muullakin palstalla eronneita naisia haukkuu yksi ja sama melko häiriintynyt, naisvihamielinen ja katkera mies jonka taustaa parisuhteessa ei tarvitse arvailla.

Huvittaa tosin nuo tekstit joissa mies kehuu harrastavansa satunnaisia suhteita ja kiimaista seksiä eikä tajua ITSE olevansa se "horo" joksi haukkuu naisia. Missä itsekriittisyys... :D
 
Kimalainen
Se on tämä kaksnelonen siitä jännä mesta, ettei taida kuuluisa Erkkikään tietää kukaa vetää trollia ja kenellä on ihan aidosti lähtenyt aatokset lapasesta... Mutta, jos ny ollaan leikisti tosissaan, niinku aikuisten oikeesti, niin jännän vähän on porukka heittäny kommenttia tosta lasten osuudesta kuvioon. (Paitsi tietty toi "oot sä meijän iskä?" -reps!-)

Et jos ny tosta seksistä vähän laajentaa, ni mites sen yh-äipän sit pitäis menetellä? Meinaan, kun vois moni äityli tahtoa toki muutakin kuin pikaista, mut ei se ole niin simppeliä "deittailla" kun on kotona niitä huollettavia jotka ei ehkä jaksais kerran kuussa kysyä siltä äijältä, että ootkos sä ny se faija sitten.

Kerran tapailin erästä yh:ta. Hänen lapsellaan oli ihan hyvä faija jo olemassa, joka oli vain muuttanut pois. Enkä nyt kauhean monta kertaa edes tuolla kyläillyt, mutta niin vaan tuli sieltä lapsen suusta se "isä" mulle pariin kertaan. Hämmentävää, muttei toki vaarallista. Mut meinaan että voi olla toi kuvio pienelle ihmiselle aikas vaikea hahmottaa.

Ja tohon liittyen sellainenkin pointti, että sitten kun minut komennettiin siitä suhteesta taakse poistumaan, (äippä oli löytänyt jonkun suuren rakkauden) niin huomasin että oli myöhemmin vaikeampi emotionaalisesti hyväksyä ajatus, ettei olisi enään missään roolissa tämän lapsen elämässä, vaikka olin mielestäni kovinkin ihastunut tähän naiseen silloin.

Että jos siellä paarissa niitä kiimaisia yh-mammoja oikeasti on, mistä sivumennen sanoen ei omalle kohdalle ole ainuttakaan osunut, niin kenties sitten ovat sitä silkkaa elämänviisauttaan. Kaikille parempi?
 
Pari kertaa kussa
kYLLÄ auttajia on ollut liiankin kanssa, tuovat viiniä ja sitten haluava kimpassat kun joskus tulee kolmekin miestä samaan aikaan kun kersa on hoidossa Kyllä siinä on kestämistä, on vanhemmat äijät panevat parempi kun ei munaa ollenkaan. Saapa sitten vaippoja ostettua kun äijät viakran voimalla höyläävät porukassa, empä valita hyvää vaihtelua vaipanvaidon jälkeen. Sitte kyllä itse tarviksisin vaippaa kun valuu reisiä pitkin kun ovat kimppa kivaa tehneet.
Kun saa kersan joskus hoitoon viikonlopuksi niin haluu nauttia kunnolla haluistaan. En viitsi kapakkaan mennä hakemaan ikäistäni!(18v) ja soitan tutuille viiskymppisille ukoille mmiehillä itkä tule ja panee pöydän koreaksi. Vaikka ovatkin vanhempia niin kolmestakin viikonloppussa saa kunnolla (kyrpää) moneen kertaan kun aina jollain seisoo pillerin voimin. Sitten on halut tyydytetty ja miehillä kun sai nuorta kimpassa.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Kun saa kersan joskus hoitoon viikonlopuksi niin haluu nauttia kunnolla haluistaan. En viitsi kapakkaan mennä hakemaan ikäistäni!(18v) ja soitan tutuille viiskymppisille ukoille mmiehillä itkä tule ja panee pöydän koreaksi. Vaikka ovatkin vanhempia niin kolmestakin viikonloppussa saa kunnolla (kyrpää) moneen kertaan kun aina jollain seisoo pillerin voimin. Sitten on halut tyydytetty ja miehillä kun sai nuorta kimpassa.

Kunnon Kuuno iski jälleen!
 
Viimeksi muokattu:
Deblina
Ah, so Coyote Ragtime Show wasn't the only one to use that technique ltelay. (I called it claymation at the time because that's what it reminded me of, but it was really stop-motion.)There is a lot of Haruhi to the GSNK ED, from the still shots, to the dancing, to the Yuki, but I also agree with Jason that they made the Lucky Star cheerleaders look like grade-schoolers.American TV ED's will rarely, if ever, do any better than blackscreen, thanks to the networks' insistance on overriding the credits with commercials.
 
Megaman
Mulla on kokemusta 3:sta yh-äidistä, joista 1 kiimainen (eli melkein heti piti päästä sänkyyn) ja 2 ei niinkään seksistä perusta.. tai ehkä perustaa huolellisen (yli 6kk?) tutustumisen jälkeen vasta. Itse olen yh-isä ja heille siis potentiaalinen kumppani. Itse etsin vain ja ainoastaan vakituista seuraa ts. parisuhdetta eli helpolla eivät minulta kikkendaalia saa. ;)
 
jänkäjoonas1943
Mulla on kokemusta 3:sta yh-äidistä, joista 1 kiimainen (eli melkein heti piti päästä sänkyyn) ja 2 ei niinkään seksistä perusta.. tai ehkä perustaa huolellisen (yli 6kk?) tutustumisen jälkeen vasta. Itse olen yh-isä ja heille siis potentiaalinen kumppani. Itse etsin vain ja ainoastaan vakituista seuraa ts. parisuhdetta eli helpolla eivät minulta kikkendaalia saa. ;)

Muista Ison kirjan ohjeistus:"kirottu on se joka ei auta kiimaista naista".
 
Viimeksi muokattu:
kooroentti
Eikös tämä ole sama tyyppi joka jatkuvasti kirjoittelee tänne näitä aivan samanlaisia viestejä. Yrittää kai saada naiset provosoitumaan? Toistelee ilmaisuja kuten "Kyllä naisen pitää ottaa liemet nieluun, latinonaisten hyvä imupillu", jne. Heh heh.

Kovin katkera kaveri? :)

kunnioitan teitä kaikkia joille lapsi on tärkein
 
Viimeksi muokattu:
ösdjlövljöljöjöld
juuri näin. kyllä yh-äiti on sellainen joka asustelee yksinään lapsiensa kanssa vaikkakin olisivat joka toinen vkl isällään. yh on yh, turha sitä on vääntää, ja pillua jakavat kaikille silti!
Yhteishuoltajaäidit ovat niitä, jotka pääsevät baariin, koska lapsi on välillä isällä.

Yksinhuoltajaäidit eivät käy koskaan baarissa, koska he hoitavat lastaan yksin 100% ajasta. Olen itse yksinhuoltaja, ja käyn ravintolassa kerran vuodessa, kun lapsi on yökylässä isovanhemmilla. Olen harrastanut seksiä viimeksi vuonna 2004.

Joku voinee luulla, että nainen joka ei "saa" seksiä, olisi enemmän halukas kuin muut, mutta asia on päinvastoin. Mitä pidempään mies on puutteessa, ilmeisesti sitä enemmän hänella on haluja (tai en tiedä onko niin?). Naisilla on juuri päinvastoin, että mitä kauemmin ilman seksiä, sitä vähemmän tekee enää mielikään, asia jää jotenkin pois mielestäkin kokonaan.

Siksi kannattaa iskeä baarista hiljattain eronneita naisia, eli sellaisia, jotka ovat tottuneet säännölliseen seksiin, mutta joilla ei yhtäkkiä enää ole siihen mahdollisuutta, mutta vielä tekisi mieli. Heitä ovat ilmeisesti ne YHTEIShuoltajat.
 
Viimeksi muokattu:
Jermujees
Alkuperäinen kirjoittaja ösdjlövljöljöjöld;11203217:
Siksi kannattaa iskeä baarista hiljattain eronneita naisia, eli sellaisia, jotka ovat tottuneet säännölliseen seksiin, mutta joilla ei yhtäkkiä enää ole siihen mahdollisuutta, mutta vielä tekisi mieli. Heitä ovat ilmeisesti ne YHTEIShuoltajat.
Juuri näin. Noitä naisia kannattaa iskeä, joista näkee että on tottuneet saamaan säännöllisesti. Niitähän panettaa jatkuvasti kun yhtäkkiä sitä kehnoakaan miestä ei olekaan haluja tyydyttämässä. Yleensä antavat vielä ilman kumia ja niistä helposti itselleen saa vakihoidon jos pelaa korttinsa oikein.

Ja ne TODELLA tykkää saada spermat sisään.
 
olli
Alkuperäinen kirjoittaja kireitä siimoja;8958759:
ja se tavara on levinnyt väljäksi kuin ladon ovi kun siitä on työnnetty läpi liuta kakaroita! yäk.
sehan on taas miehen vika pitaa hyvailla ja pitaa hyvana niin se pysy kunnos mina ainakin olen saanu aina ihanaa pillua nainen txt puh 0408736391 niin jutellan
 
asiastatietoinen
Alkuperäinen kirjoittaja kireitä siimoja;8958759:
ja se tavara on levinnyt väljäksi kuin ladon ovi kun siitä on työnnetty läpi liuta kakaroita! yäk.

Se pillu ei väljisty molopää vaan kiristyy pillun lihakset kireytyy kun lapsi on synnytetty yh-äideillä on kireempi synnytyksen jälkeen kun ennen synnytystä
 

Yhteistyössä