Yh-äidit pääsee helpomalla :)

  • Viestiketjun aloittaja Toinen mielipide
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai että pääsee helpommalla. Olen yh, oikeasti yh, oikeasti yksin. Juurikin äsken jouduin olemaan palkattomana pois töistä kun ei ollut hoitajaa lapselle, kipeälle lapselle, koska työnantajan mukaan 3 päivää on aikaa etsiä lapselle hoitaja, ja sillä selvä. No eipä tauti lähtenyt kolmessa päivässä ja vaihtoehtona oli olla palkattomana pois töistä. On helppoa viedä lapsi hoitoon päiväkotiin illalla että pääsee tekemään yö vuoron, on se helppoa. Ja että on muutenkin niin helppoa kun yksin aamulla lähdet, viet lapsen hoitoon, menet töihin, juokset töistä hakemaan lapsen, kuuntelet sen kiukun kun lapsesta tuntuu ettei äiti ole koskaan kotona, menet kauppaan, teet ruoan, siivoat ja tiskaat, sitten alkaakin jo iltahommat ja pitää mennä nukkumaan. On se helppoa, ja kun tulee se hetki että viet lapsesi hoitoon huonolla omalla tunnolla vapaa päivänäsi niin nukkuminen on ensisijainen asia joka on mielessä.
Joten voin kertoa, oon tää niin helppoa.
Oliskin edes se viikonloppu iskä.
Tuo aloittaja voisi erota ukostaan ja kokeilla mahtavaa helppoa yh elämää .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No kuule aikaa on juu,mutta rahaa ei. Olen yh ja teen raskasta työtä. Ja kyllä,on kivaa,kun ei ole miestä riesana. Mutta lapsi käy isällä. Rahaa ei öle itsellä edes ulkona syömiseen. Saati baariin. Sitä ihmettelen kanssa sisarissa eli jotkut yh.t juo ja ravaa laivalla ja baarissa. Ei riitä rahat minulla .
No ei riitä mullakaan. Ylläpidän autoa yms. Ruuat,lapsen harrastukset maksaa. Mutta nautin tästä elämästä. En edes kaipaa laivalle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä