Yh:t joilla neljä tai enemmän lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vähä ot. mut kyllä mä nostan hattua YH.lle!! varsinkin niille joilla on useampi lapsi. olen ollut nyt yksin kotona 2.n lapsen kanssa miehen viikon mittaisen työmatkan takia...ja lämmöllä minä oon teitä yyhoita aatellu..te teette tätä pitemmän kaavan mukaan ku minä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
vähä ot. mut kyllä mä nostan hattua YH.lle!! varsinkin niille joilla on useampi lapsi. olen ollut nyt yksin kotona 2.n lapsen kanssa miehen viikon mittaisen työmatkan takia...ja lämmöllä minä oon teitä yyhoita aatellu..te teette tätä pitemmän kaavan mukaan ku minä nyt.

No ohan siinä ero, että josko on aina ollut yksin tai on sit tommosen viikon. Ite oon aina ollut yksin kahden lapsen kanssa eikä tää mun mielestä oo mitenkään raskasta.

Mul oli aikanaan viis,asuttiin 4h ja keittiös ja olin tyytyväinen.
Sit muutettiin ok-taloon enkä ollut tyytyväinen yhtään.
Nyt asun kolmen pojan kans kerrostalokolmiossa enkä ole tyytyväinen nytkään.
Kämppä on siisti ja nätti mutta naapurit perseestä.
Vuokra-asuntoja kaikki.

Mulla on neljä lasta ja olen yh. Vuokralla asutaan 4h+k+s 90 neliön asunnossa. Muuten olen tyytyväinen, mut tässä talossa on joku perhanan vandaali joka tuhoaa pyöriä ja varastaa kaikkee tavaraa yhteisistä tiloista :/ vaikka ei tää nyt kai varsinaisesti tähän kuulu niin hieman syö asumisviihtyvyyttä.
Mutta muuten tosi tyytyväinen, talo on hyvällä paikalla, kaikki harrastusmahdollisuudet lähellä ei tarvi kuskailla lapsia :) uimahallit sun muut löytyy kävelymatkan päästä.
Yksi huone voisi olla lisää :D mut muuten ok ja oma pihaki olis kiva, mut sellasta se on.

Yhteistyössä