Yh:t tai sinkkumutsit! Kuinka usein käytte treffeillä ja mistä ne miehet löytyy? Ja millasia miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja new sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

new sinkku

Vieras
mietityttää tämä uusi tilanne. Olis kiva kuulla kokemuksia. Etsittekö yleensä miestä, jolla olisi myös lapsia? Mulla on sellanen mielikuva, että vois olla helpompaa treffailla sellaista jolla myös lapsia.

Kannattaisi ensin miettiä miksi olette sinkku yhäreitä, ja sitten harkita erittäin tarkkaan kannattaako teidän treffailla miehiä enää ollenkaan ? Keskittykää nyt niihin "Rakkauden hedelmiinne" entisestä suhteestanne...ai niin sori, nyt vasta jälkeenpäin huomasitte, että exännehän oli narsisti ! Uutta putkeen vaan, mitä sitä miettimään ! Elämä on lyhyt siskot =)

Ei sitä voi tietää, mistä hyvän kumppanin löytää. Mun kokemus miehestä, jolla on jo lapsia, oli sellainen,että "mun tytär on maailman ihanin ja ainoa lapsi, joka mahtuu mun maailmaan, en enää koskaan halua naista, jolla on jo lapsia. Ne on jotenkin ylimääräisiä".
Eli ei voi tietää, miten mies (tai nainen) ajattelee, ennen kuin siihen ihmiseen tutustuu kunnolla. Tsemppiä etsintään !

[QUOTE="...";25441209]Kannattaisi ensin miettiä miksi olette sinkku yhäreitä, ja sitten harkita erittäin tarkkaan kannattaako teidän treffailla miehiä enää ollenkaan ? Keskittykää nyt niihin "Rakkauden hedelmiinne" entisestä suhteestanne...ai niin sori, nyt vasta jälkeenpäin huomasitte, että exännehän oli narsisti ! Uutta putkeen vaan, mitä sitä miettimään ! Elämä on lyhyt siskot =)[/QUOTE]

Ääliö... :headwall:

[QUOTE="yyhoo";25441274]En käy treffeillä - "vihaan" miehiä... :kieh: Helpompaa olla ilman niitä retaleita! :snotty:[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä! Mitä sillä miehellä tekee? Tietää vaan lisää työtä ja ongelmia...

Ei sitä voi tietää, mistä hyvän kumppanin löytää. Mun kokemus miehestä, jolla on jo lapsia, oli sellainen,että "mun tytär on maailman ihanin ja ainoa lapsi, joka mahtuu mun maailmaan, en enää koskaan halua naista, jolla on jo lapsia. Ne on jotenkin ylimääräisiä".
Eli ei voi tietää, miten mies (tai nainen) ajattelee, ennen kuin siihen ihmiseen tutustuu kunnolla. Tsemppiä etsintään !

:( harmillista. Mun ois ainakin helpompi hyväksyä jonkun muun lapset näin lapsellisena itsekin kuin esim. ennen lasten saantia tuskin olisin helposti aloittanut suhdetta mieheen, jolla lapsia, koska varmaan itse täysin vapaana tekemään mitä vaan ei jaksais sellasta, ettei toinen pääsis aina niin joustavasti tekemään asioita. Tosin sillon nuorempana noi "asiat" oli biletys tms.

[QUOTE="...";25441209]Kannattaisi ensin miettiä miksi olette sinkku yhäreitä, ja sitten harkita erittäin tarkkaan kannattaako teidän treffailla miehiä enää ollenkaan ? Keskittykää nyt niihin "Rakkauden hedelmiinne" entisestä suhteestanne...ai niin sori, nyt vasta jälkeenpäin huomasitte, että exännehän oli narsisti ! Uutta putkeen vaan, mitä sitä miettimään ! Elämä on lyhyt siskot =)[/QUOTE]

Mutta jos ei ole halunnut miestä rinnalleen...vaikka mies on ollut hyvä ja on edelleen mitä ihanin isä lapselleen. Joskus sitä vain tietää, että nurkan takana on odottamassa sellainen elämä jota haluaa tavoitella.

• Tykkää
Reactions: sikinsokin

Yhteistyössä