V
vieras
Vieras
ja sinä jaat persettä ja kutsut jonkun virolaisen äijän teidän yhteiseen sänkyyn? Oikeasti jotain rajaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska ja missä??Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
En ylpeile tällä, mutta tyytyväisempi olen nyt kuin eilen.
MIehen kanssa menee miten menee, arki ei meinaa sujua, vaikka rakkauttakin lienee jäljellä.
Sitten ollaan samassa veneessä.
Vaimon kanssa menee niin ja näin,arki pyörii,kaikki muu ei.
Eli meidän on tavattava![]()
Se voisi auttaa=)?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
MIehen kanssa menee miten menee, arki ei meinaa sujua, vaikka rakkauttakin lienee jäljellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska ja missä??Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
Se voisi auttaa=)?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sinä jaat persettä ja kutsut jonkun virolaisen äijän teidän yhteiseen sänkyyn? Oikeasti jotain rajaa!
Huora raahas viattomam virolaispoitsun mukaansa ja käytti hyväkseenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Itse maksoi juomani, minä olin se joka halusi hänet mukaansa ihan selkeästi, ei toisinpäin varmaan toimisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Halpa Huora:Virolainen maksoi etukäteen baarissa drinksuilla. Halvalla saiAlkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Ap, ootsä vielä linjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nähtävästi aapee oli huora, kun virolainen ei jäänyt
koko yöksi notkumaan.
"Vieras" näemmä haluaisi tietää, että jättikö virolaismies lähtiessään cash:iä..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska ja missä??Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
Se voisi auttaa=)?![]()
livechat ja vaikka heti?
sun nikki ois?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Seksi ja rakkaus on täysin eri asioita. Mutta jos kohdalle sattuu molemmat, se vasta ihanaa onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ölölölllllllll:Hahhaahaaa!Toi ap kirjottelee itse itsensä kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska ja missä??Alkuperäinen kirjoittaja avulias:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulais:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avulias:oletko sinä se joka lähdit baariin ja sait haluamasi?
Olen juuri se
Se voisi auttaa=)?![]()
livechat ja vaikka heti?
sun nikki ois?
sinun nikkisi??
Alkuperäinen kirjoittaja Muslimin vaimo:Pettäjille löytyy sopiva rangaistus kunhan sharia-laki astuu voimaan Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:Kukin tyylillään.. Mun naamasta kyllä näkis heti jos olisin vieraan miehen kanssa sängyssä käynyt. En tosiaan osais olla "normaalisti"oman miehen seurassa. Koko ajan varmasti olis meidän välissä se pettäminen, ja mies kyllä vaistoais heti jotain. Täytyy olla aika hyvä valehtelemaan, jos osaa olla aivan kuin mitään ei olis tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:Kukin tyylillään.. Mun naamasta kyllä näkis heti jos olisin vieraan miehen kanssa sängyssä käynyt. En tosiaan osais olla "normaalisti"oman miehen seurassa. Koko ajan varmasti olis meidän välissä se pettäminen, ja mies kyllä vaistoais heti jotain. Täytyy olla aika hyvä valehtelemaan, jos osaa olla aivan kuin mitään ei olis tapahtunut.
Kivitys on ainoa oikea tuomio pettäjille!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Muslimin vaimo:Pettäjille löytyy sopiva rangaistus kunhan sharia-laki astuu voimaan Suomessa.![]()
En toivo! Vaikka pettäminen onkin ällöttävää toimintaa, niin siltikään en ikimaailmassa haluaisi sen kuuluvan poliisille tai oikeuslaitokselle! Ihmiset selvittäköön asiansa keskenään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sinä jaat persettä ja kutsut jonkun virolaisen äijän teidän yhteiseen sänkyyn? Oikeasti jotain rajaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Muslimin vaimo:Kivitys on ainoa oikea tuomio pettäjille!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Muslimin vaimo:Pettäjille löytyy sopiva rangaistus kunhan sharia-laki astuu voimaan Suomessa.![]()
En toivo! Vaikka pettäminen onkin ällöttävää toimintaa, niin siltikään en ikimaailmassa haluaisi sen kuuluvan poliisille tai oikeuslaitokselle! Ihmiset selvittäköön asiansa keskenään!