yhden palstalaisen miehen kannattais olla varuillaan. voi olla että vaimoa viedään kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastan sua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastan sua

Vieras
olen rakastunut tähän palstalaiseen, joka on naimisissa ja jolla on lapsia. yritän olla samaan aikaan paikoissa hänen kanssaan. viimeksi olimme ruokakaupassa, minä yksin ja hän miehensä kanssa. uimahallissakin katselen häntä. hänellä on kaunis vartalo. olen myös nainen.

Enpä muista milloin olisin viimeksi käynyt uimahallissa, joten en ainakaan minä, mutta...

Tangoon tarvitaan aina kaksi! Naisen pitäisi olla sekä ap:sta kiinnostunut että riittävässä määrin naisiin päin kallellaan, jotta ap:n suunnitelmalla olisi pienintäkään mahdollisuutta onnistua. Jollet ole selkeää kiinnostusta huomannut, että älä lyö vetoa turhan suurilla panoksilla... Ja vaikka olisit huomannut kiinnostustakin, niin kiinnostuskin saattaa olla pinnallista mihinkään johtamatonta lajia, vaikka ihastunut sen omassa päässään syvemmäksi kuvittelisi, tai nainen saattaa jo periaatteenkin vuoksi pitää kiinni nykyisestä suhteestaan.

olen rakastunut tähän palstalaiseen, joka on naimisissa ja jolla on lapsia. yritän olla samaan aikaan paikoissa hänen kanssaan. viimeksi olimme ruokakaupassa, minä yksin ja hän miehensä kanssa. uimahallissakin katselen häntä. hänellä on kaunis vartalo. olen myös nainen.

Voi jumpe!!!!!!! Olenko se minä?:D

Hmph, toisaalta....musta tuntuu et kyseessä on Mummeliisa. Täs vähän aikaa sitten yks hänen fani pyöri täällä kertomassa kuinka on stalkkeerannu Mummeliisaa kaupassa!

Ihkuu kun ihastuu noin, mut aika karmivaa tollanen stalkkeeraus. :stick:

[QUOTE="vieras";27204954]Aika sumeata logiikkaa tässä aloituksessa. :D[/QUOTE]

No älä :D

Voi jumpe!!!!!!! Olenko se minä?:D

Hmph, toisaalta....musta tuntuu et kyseessä on Mummeliisa. Täs vähän aikaa sitten yks hänen fani pyöri täällä kertomassa kuinka on stalkkeerannu Mummeliisaa kaupassa!

Ihkuu kun ihastuu noin, mut aika karmivaa tollanen stalkkeeraus. :stick:

itse asiassa olen nähnyt kaksi palstalaista. toisen uima-hallissa ja toisen usein vaatekaupassa.

Yhteistyössä