Yhdenillan huumaa, raskaus, pohdintaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaiks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaiks"

Vieras
Joulun alla tuli vietettyä tovi jos toinenkin erään puoltuntemattoman kanssa. Kumia käytettiin, osa ajasta, neljännellä kerralla meni jo ilman. Tyhmää, tiedän!

Nyt mä sitten olen raskaana, tänään se kaksi viivaa tikkuun tuli :/

Mulla on jo ennestäään kaksi lasta, en mä halua enempää!!! Mies haluaa, mutta haluaa myös perheen ja me ei voida oikeastaan sietää toisiamme muuten kuin noin fyysiseltä puolelta.

Eli miehelle en kertoisi, en. MUTTA.

Mies on veljein avioliiton kautta osa meidän sukujen välisiä juhlia sun muita. Osaisikohan se vetää johtopäätöksiä? VOisiko lapsi niin selvästi näyttää häneltä?

mitä mä teen???

Huh, tulipa taas oppitunti ehkäisyn tärkeydestä. Ja sinä aiot pitää lapsen? Lapsihan voi siis olla ihan ilmetty isänsä, tai sitten ei. Mutta onhan tuossa monta muuta asiaa vielä mietittävänä ennen sitä. Voi, voi!

Lapsi voi tosiaan näyttää isältään niin paljon että tyhmempikin tajuaa kenen muksu on, mikäli yhtään osaa yhdistää teitä yhteen. Jos et kerran halua lapsia niin mietippä jaksatko oikeasti kantaa tuollaista taakkaa sen 9kk:n lisäksi lopun elämääsi, vai oletko valmis perustamaan ko. hepun kanssa perheen. Tee päätökset omista lähtökohdistasi.

Perustaisitko siis uuden perheen tämän satunnaisen seksikumppanin kanssa vai valehtelisitko mihellesi, että lapsi on hänen? Mä putosin ihan kokonaan kärryiltä..

No kyllä mun mielestä miehelle pitää kertoa jos aiot lapsen pitää. Koska pitää muistaa että lapsella on oikeus isään. Itse tulin myös tuntemattomalle raskaaksi yhden illan jutusta ja lapsen päätin pitää ja miehellekin kerroin, tottakai.
Ja mitä sitten vaikka tuo lapsen isä haluaisi suhteen ja perheen sun kanssasi? Ei siihen ole pakko suostua. Niin munkin tulevan lapsen isä kyseli että haluaisinko hänen kanssaan suhteeseen, mutta en halua.