Yhdistetty loma ja vaunujen hakureissu... Mikä olisi edullinen ja suht lähellä oleva matkakohde? (ajateltu on Puolaa j Saksaa, Sak

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esikoinen tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esikoinen tulossa

Vieras
Olen siis raskaana ja tarkoitus olisi lähteä elokuussa (silloin rv 28-30) kesälomareissuun. Samalla ajateltiin hakea myös yhdistelmävaunut, koska niitä saa todella paljon halvemmalla tuolta keski-euroopasta.

Mikä olisi kiva kesälomakohde? Toivomuksena olisi turvallisuus, halpa hitataso, halvat matkat, halvat ja hyvät vaunut... Kaupunkielämää, ehkä rantaelämää ja kulttuuria sekä ehdoton ykkönen hyvää ruokaa :-D. Kahdestaan siis ollaan lähdössä, lapsia ei vielä ole. Ja tietenkään matka ei saa olla kovin pitkä, kun jo tässä vaiheessa (rv 19) välillä maha ahdistaa joten silloin jo varmasti on aika tukala olla.

Ottaako lentokone minua enää kyytiin tuossa vaiheessa muuten?

Tottakait saat lentää, jos vain raskas mennyt normaalisti. Vaunut saa tulla koneessa ilmaiseksi vain, jos vauva matkassa mukana, joten kannattaa ottaa selvää, mikä on sitten rahdin hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja no varmaan ottaa mutta:
Haluatko itse ottaa riskin ja lentää?

?

Veritulppariski on aika suuri raskaanaollessa, lentäminen moninkertaistaa. Tulppa ei välttämättä sinua ehdi tappaa, mutta sikiön hyvinkin nopeasti.
Itse en lähtisi.

Entä jos menee laivalla Saksaan? Liikaa tärinää? liian pitkä matka ja jos synnytys käynnistyy niin ei ole kai mitään tehtävissä?

Yhteistyössä