yhdyntä+veri

  • Viestiketjun aloittaja se
  • Ensimmäinen viesti
se
mikä lienee syynä?
pari kertaa yhdynnän jälkeen miehen kondomi on ihan verinen. yhdyntä tuntuu hyvältä, en ole kuiva, minusta tulee ihan vähä verta pikkuhousuun jälkeenpäin, ei tuoretta, enemmänkin tuhrua vaan...
pitäiskö huolestua?
 
pol
Olen myös vuotanut yhdynnän jälkeen verta.
Kohdunsuullani on polyyppi, joka hankauksesta kai ärtyy ja vuotaa. En ainakaan tiedä muuta syytä moiseen.

Olen menossa gynelle lähiaikoina ja sitten kai mahd. leikkaukseen. En olisi tiennyt koko kasvaimesta mitään, jollei asia olisi tullut ilmi rutiinipapassa. Ei tunnu eikä vaivaa muuten.
Olisiko sinullakin tällaista vaivaa?
 
Jane
Ei välttämättä ole kyse edes tulehduksesta. Itselläni ilmeni moista joskus ja vaiva poistui ihan itsekseen kun vaihdoin pillerimerkkiä. Minultakin otettiin papa ja klamydiatestikin tehtiin, kaikki negaa.
 
###
Mulla kanssa sama juttu, verta vuotaa lähes poikkeuksetta joka yhdynnän jälkeen.

Kävin just gynellä, ei missään mitään vikaa. Syynä luultavasti ohuet limakalvot. Vaikka kostun kunnolla, ei satu yms, niin limakalvo vaan narahtaa rikki jostain kohtaa.

 
ap
väliaikatietoa...

kuukautiset alko... vaikuttaa, että olis ollut vuotoa vk ennen kuukautisia ja sitten just edellisenä iltana kuukautisten alkua... nyt ei sitten oo (vielä) telmitty kuukautisten jälkeen... saa nähdä...
en ole aikaa gynekologille hommannu kun vaiva ei kuitenkaan (vielä) ole oikein vakuuttava...
 
Jaana
Minulla oli myös yhdynnän aikana ja jälkeen pientä vuotoa. Joskus myös kuukautisten välilläkin. Välillä tuntui kuin olisi virtsarakontulehdus. Otettiin kaikki mahdolliset kokeet. Kaikki negatiivisia. Kärsin tilanteesta lähes vuoden. Flagyl kuurilla 1/pv 10 pv ei auttanut. Lopuksi tulos oli kohdun limakalvotulehdus. Sitä ei näe pelkällä silmällä gynegologilla. Uusi kuuri Flagyl 2/pv 10 pv ja Zinnat 2/pv 10 pv. Jo tokeni paitsi tietenkin sain hiivan Zinnatista.
 

Yhteistyössä