Yhdyntäkivut ja verenvuoto

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut..
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut..
Olen 20 vuotias nainen ja ongelmana on todella pahat yhdyntäkivut. Eilen yhdyntäkivut olivat todella rajuja ja heti yhdynnän jälkeen vuosin reilusti verta. Tänään virtsaaminen on ollut kirvelyn takia miltei mahdotonta. Viime yhdynnästä on aikaa pari vuotta ja silloin ensikertani oli todella kivulias mutta verta ei tullut. Voiko pitkä väli yhdynnän välillä olla syynä? Apua kaivataan. Olin vuosi sitten gynellä, toimenpiteet eivät sattuneet ja tampoonin laitto ym onnistuu hyvin. Kuitenkin yhdyntä on erittäin kivuliasta. Mikä avuksi? Kuivuus ei ole missään nimessä ongelma. Kiitos kaikille asiallisista vastauksista jo etukäteen. Miesystävälleni en asiasta maininnut mitään, purin hammasta aktin alusta loppuun.
 
YhdyntäKivut
Sinun olisi varmaan syytä mennä käymään gynekologin juttusilla. Itselleni tulee vain mieleen se, että sinulla on ahtaat paikat tai toinen vaihtoehto on jokin tulehdus. Itsellänikin on muutama yhdyntä ollut kivulias ja jonkin verran tullut sen jälkeen verta, mutta ne ovat johtuneet kuivista limakalvoista silloin (käyntin hormonaalista ehkäisyä, jonka sittemmin lopetin).
 
YhdyntäKivut
Varmaankin jotain emätinpuikkoa voisi käydä kysymässä apteekista, mutta jos vaiva hoidosta huolimatta jatkuu, niin mene ihmeessä gynekologille, tuo ei ole normaalia.
 
Minna
Oletko tullut ajatelleeksi että koska yhdyntä oli sinulle vasta toinen kerta(?) Voi kysessä olla immenkalvon repeäminen. Se voi aiheuttaa kovaakin kipua jälkeenpäin sekä verenvuotoa. Useasti ensimmäiset yhdyntäkerrat ovat kivuliaita. Jos kuitenkin kivut jatkuvat yhdyntäkertojen lisääntymisenkin jälkeen,kannattaa käydä gynellä varmistamassa että kaikki on kunnossa..
 
hyvääpäivää...
Miesystävälleni en asiasta maininnut mitään, purin hammasta aktin alusta loppuun.
Miksi ihmeessä et maininnut?! Minullakin on joskus sattunut yhdyntä, silloin olen heti sanonut että tänään ei onnistu. Kannattaako oikeasti vahingoittaa itseään miehen nautinnon vuoksi? Jos mies haluaisi jatkaa siitä huolimatta että sinua sattuu, niin sitten sen miehen saa laittaa kiertoon. Ei minun mieheni halua vahingoittaa minua millään tavalla vaikka hänellä itsellään tekisi kuinka mieli seksiä.
 
Viimeksi muokattu:
NeliApila87
Itse olen kärsinyt yhdyntäkivuista paljonkin ja olen kyllä suoraan sanonut miehelleni, että nyt ei onnistu, sattuu. Mies on ymmärtänyt mainiosti! Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää!
 
dalia
Minulla myos samanlaisia vaivoja, vaikka olen kokenut ja synnyttanyt nainen. Laakarini sanoi, etta kohtuni on taaksepain ja tuottaa sen takia kipua yhdynnassa. Viimeaikoina myos verentulo yhdynnan aikana on tosi runsasta. Testit on otettu eika mikaan pitaisi olla vinossa. Ehka kayn hakemassa toisenkin mielipiteen toiselta laakarilta. Normaalia se ei minun mielestani ole.
 

Yhteistyössä