Yhdyntäkipuja hiivatulehduksen jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipuileva alakerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipuileva alakerta

Vieras
Eli mulla todettiin viikko sitten hiivatulehdus. Sain suun kautta otettavat lääkkeet. Kahtena peräkkäisenä päivänä yksi kapseli. ensin tuntui että oireet vaan yltyy, eikä lääke ala vaikuttamaan. Sitten hitaasti alkoi parantuminen ja pari päivää sitten huomasin että kutina on pois, valkovuoto muuttunut normaaliksi, mutta siltikin alapää vielä "oudon tuntuinen". Sellainen hieman arka kun esim. pyyhkii wc käynnin yhteydessä ja wc käynnin jälkeen jää myös sellainen polttava tune hetkeksi aikaa. Mutta muuten tuntui että tulehdus on ohi. Toissapäivänä harrastimme seksiä, ja voi luoja että se sattui!!!! Tuntui että emätin oli sisältä ihan tulessa!!! Se "hankaava" liike tuntui aivan hirveältä...Ihan kuin mun värkki olis sisältä vereslihalla.
Aiheuttaako hiivatulehdus emättimen sisään jotain limakalvo muutoksia, mitkä kestää parantua pidempään? Vai mistä mahtaa olla kysymys??

Onko kokemuksia että yhdyntä sattuisi hiivatulehduksen jälkeen?????

no tottakai se sattuu kun tosiaan ne limakalvotkin on ollu tulehtunu, hae canesten rasvaa apteekista ja laita sitä vielä parin päivän ajan sinne, olis kans syytä hoitaa miehes ettet saa heti uutta tartuntaa! ja tosiaan, emätin menee (ainakin mulla) vereslihalle jos harrastan seksiä hiivan aikaan.. ja kipeää tekee!