Yhdyntäkö se ainoa oikea tapa aiheuttaa orgasmi... ei tosiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymi mies -72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymi mies -72

Vieras
Tästä aiheesta käytiin jo hieman keskustelua otsikon "Kuka myöntää,että 7cm vehje olisi sopiva?" http://kaksplus.fi/keskustelu/t1087562,25#m11462702 alla. Mutta totesin että parempi eriyttää tämä keskustelu tuosta koko asiasta.

Eli lainaten itsäni:
"Olenkin saanut sellaisen käsityksen että miehet luulevat että naiset saavat tyydytyksen pelkästään yhdynnällä, ja jotkut naiset eivät myönnä/tiedä/halua myöntää että eivät saa täyttä tyydytystä pelkässä yhdynnässä. Tämän takia kannattaakin kumppanin kanssa keskustella asiasta, sillä itse koen pelkän yhdynnän aika tylsänä jos kumppanilla ei ole kivaa, ja tästä syystä ihan klitorista sormilla hieroen (Huom! Tässä kuulemma pitää olla varovainen, toiset ovat PALJON herkempiä kun toiset, kannattaa jutella ettei mene pieleen).

Voisikin olla muuten ihan mielenkiintoista saada keskustelua (vaikka edes anonyymeinä;), että olenko oikeilla jäljillä sen kanssa, että naiset haluaisivat enemmän että mies tekisi muutakin kun vain tökkisi kepillään reikään.
Onko esimerkiksi täällä naisia jotka tietävät saavansa paljon paremman orgasmin jos mies sormeilee, eikä töki. "

Jotain oikeita asiaohjelmia katsoneena olen saanut käsityksen että jotkut naiset eivät välttämättä ole saaneet edes kunnon orgasmia, ja usein tämä johtunee juuri tuosta edellämainitusta asiasta. Mutta tämä on vain arvailua, siksi olisikin mielenkiintoista kuulla täällä miten nainen pitäisi tyydyttää.... Tiedä sitä sitten vaikka oppisi hyviä niksejä kotona käytettäväksi :)

Niin, ja itse en välttämättä ole kovin innostunut pelkkään tökkimiseen, se kun tuntuu niin "tavalliselta" ja tuntuu siltä että pelkästään se ei tyydytä naistani... vaikka miten hän sanoo että tuntuu hyvälle, mutta silti tuntuu siltä että jotain puuttuu.

valitettavasti kuulun tähän suureen osaan naisia, ketkä eivät saa g-pisteorgasmia, vaan tarvitsen klitorisstimulaatiota.
mutta ikinä en ilman orgasmia jää mieheni kanssa. :) eli siis mieheni on ymmärtänyt saman jutun kun sinä ap.
kuvittelin kyllä että nykyään ollaan seksin suhteen sen verran avoimia, että miehet normaalisti tietäisivät ettei se pelkkä rynkytys autuaaksi naista tee.

täällä ei pelkällä rynkkäämisellä irtoa mtn erikoisia.. kyl se pitää pikkukieltä sivellä siinä sivulla :D :ashamed: onkohan mussa taas jotai vikaa ko nyrkkinaintikaan ei toimi orkkuisia antamaan ? ON varmaan... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Parhaan orkun saan pelkällä tökkimisellä, klitorisorkut sitten asia erikseen. Mutta mies tietää jo mitä haluan ja olen siitä ihmeellinen nainen että osaan myös puhua :whistle:

Yleensä yhdynnässäkin klitoris tulee stimuloitua vaikka olisikin pelkkää tökkimistä. Riippuu tietty asennosta mutta useimmissa on näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parhaan orkun saan pelkällä tökkimisellä, klitorisorkut sitten asia erikseen. Mutta mies tietää jo mitä haluan ja olen siitä ihmeellinen nainen että osaan myös puhua :whistle:

Yleensä yhdynnässäkin klitoris tulee stimuloitua vaikka olisikin pelkkää tökkimistä. Riippuu tietty asennosta mutta useimmissa on näin.

Joo, tottaki, mutta jos sinne alkaa sormia samalla tunkemaan tai jotain muuta niin ei ole kiva. Se klitoriskiihotus pitää tulla siitä pelkästä liikkeestä.

Mielestäni yhdyntä on paras tapa saada kunnon orgasmi, että on pakko sanoa että se "kepillä tökkiminen" on parasta. Sormeilusta/suuseksistä saadussa orgasmissa ei ole mitään vikaa, mutta yhdynnässä saatu on paljon voimakkaampi ja kestää pitempään. Pakko on myös myöntää, ettei tuo yhdynnässä saatu orgasmi ole ollut mahdollista kaikkien petikumppaneiden kanssa, ainoastaan nykyisen mieheni kanssa... eikä kyse ole miehen koosta, vaan tunnepuolesta, koska seksin tärkein väline ovat aivot. Mutta totta on, että naiset jakautuvat tässä asiassa kahtia.
Itse olen henkilökohtaisesti kyllästynyt seksologien jauhamiseen siitä, että nainen ei välttämättä hae seksistä orgasmia vaan läheisyys riittää. Tämä on minun mielestä täyttä shittiä sillä läheisyyttä saa telkun edessä sohvalla, orgasmi on orgasmi ja jos sitä ei seksissä saa, en ihmettele yhtään jos jotkut naiset eivät sitten ole innokkaita harrastamaan seksiä. En varmasti itsekkään olisi innokas sekstaamaan jos tietäisin, ettei sitä orgasmia saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jutta:
Itse olen henkilökohtaisesti kyllästynyt seksologien jauhamiseen siitä, että nainen ei välttämättä hae seksistä orgasmia vaan läheisyys riittää. Tämä on minun mielestä täyttä shittiä sillä läheisyyttä saa telkun edessä sohvalla, orgasmi on orgasmi ja jos sitä ei seksissä saa, en ihmettele yhtään jos jotkut naiset eivät sitten ole innokkaita harrastamaan seksiä. En varmasti itsekkään olisi innokas sekstaamaan jos tietäisin, ettei sitä orgasmia saa.

ISO PEESI!!!!
järkyttävää että nykyään naisten seksiongelmiin annetaan neuvoksi että älä yritä orgasmia. mitenköhän helvetissä sen sitten saa, jos kumpikaan ei edes yritä? ja sitten ihmetellään haluttomuutta...

läheisyys on läheisyyttä, orgasmia se ei korvaa. se joka väittää että korvaa ei taatusti ole ikinä kunnon orkkua saanut.

Joo, tottaki, mutta jos sinne alkaa sormia samalla tunkemaan tai jotain muuta niin ei ole kiva. Se klitoriskiihotus pitää tulla siitä pelkästä liikkeestä.

Just näin!

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jutta:

ISO PEESI!!!!
järkyttävää että nykyään naisten seksiongelmiin annetaan neuvoksi että älä yritä orgasmia. mitenköhän helvetissä sen sitten saa, jos kumpikaan ei edes yritä? ja sitten ihmetellään haluttomuutta...

läheisyys on läheisyyttä, orgasmia se ei korvaa. se joka väittää että korvaa ei taatusti ole ikinä kunnon orkkua saanut.

Nimenomaa! Varmaan ne seksologit sun muut ammattilaiset jotka tuollaisia neuvoja jakelevat eivät tiedä orgasmista yhtään mitään. Minä ainakin lakkaisin seksin harrastamisen jos siitä ei seuraisi minulle mitään! Naiset eivät ole mitään miehen tyydytysvälineitä, meidänkin kuuluu nauttia ja läheisyys on sitten asia erikseen! Tuskinpa miehetkään olisivat innokkaita sekstailemaan jos siitä seuraisi vain läheisyyttä?

Voi olla että meillä lievä ylipaino aiheuttaa ongelmaa, ettei tuo klitoriksen alue pääse helposti kosketukseen, ilman että tuota aluetta erikseen huomioidaan. Voi olla että laihoilla naisilla tuo alue on paremmin esillä yhdynnän aikana, ja tällöin myös stimuloituu normaalissa yhdynnässä. Itse tykkäisin jos tuo hoituisi samassa yhteydessä, mutta mikäs teet...

Vaimolta olen kyllä sen käsityksen saanut, että hän kyllä pitää ihan normaali touhuamisesta, ja että se tuntuisi hyvältä... Mutta ei hän kyllä siitä samanlaista orgasmia saa, eikä läheskään niin voimakasta, kun suorasta klitoriksen hieronnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
valitettavasti kuulun tähän suureen osaan naisia, ketkä eivät saa g-pisteorgasmia, vaan tarvitsen klitorisstimulaatiota.
mutta ikinä en ilman orgasmia jää mieheni kanssa. :) eli siis mieheni on ymmärtänyt saman jutun kun sinä ap.
kuvittelin kyllä että nykyään ollaan seksin suhteen sen verran avoimia, että miehet normaalisti tietäisivät ettei se pelkkä rynkytys autuaaksi naista tee.

ollaan samassa veneessä :)
yhdynnässä en saa,mutta ittekseni saan myös g-piste orgasmin.ja tääkin toteutu vasta äskettäin ensimmäistä kertaa.

Itse henk.koht. en ole yhdynnässä saanut orgasmia kuin harvoin. :/ Tarvitsen siis sen klitoriskiihotuksen ja välttis en olleenkaan sitä "tökkimistä". ;)

MUTTA: Pelkkä orgasmin jahtaus vie minulta ainakin halut. Eli aina ei tarvitse saada. Mutta yhdyn myös siihen, ettei se läheisyys orgasmia korvaa! Joskus kaipaa jopa pelkkää orgasmia, ilman läheisyyttä. Eli nämä asiat ovat erikseen, toki yhditettynä parhaat. ;)

meillä orgasmin vahvuus riippuu myös asennosta. minusta on just hyvä jos "tökkiminen" ja klitoriksen stimuloiminen on sulassa sovussa kaiken muun kanssa. joskus voi sen pelkän niskan puraisukin aiheuttaa orgasmin,mutta tietysti siihen on tarvittu ennen sitä jo touhuamista.
meillä ei tykätä suuseksistä joten tämä "pissavehkeiden" yhteen hankankaus tavalla tai toisella on tuottanut tulosta..
myös nopeudella on väliä. kärvistellen hitasti vaikka vartti ja sit nopeeta polkkaa niin tulee ihan eri tulokset kuin vaikka toisinpäin.
mutta joo, olen kyllä ehdottomasti sen kannalla että seksiä harrastaessa voi tehdä muutakin ku tökkiä.

:attn: Unohtui tuosta edellisestä! Itselleni on ainakin tärkeintä (etenkin jos mies oikeasti haluaa kunnolla mut tyydyttää), että on oikeassa mielentilassa! Eli siis parhaimman orgasmin mulle voi aiheuttaa sanoilla. (Kiihottaa siis mun mieli) ;)

Esileikin pitää olla kohdillaan, saada se oikea tuntuma hommaan.. Orgasmin laukaisee monen jutun summa. Vartalon koskettelu lue: kiusoittelu, suutelu, suuseksi, yhdyntä asentoja vaihdellen jne. Meinaan tulla hulluksi kun kädet napataan kiinni, kiusoitellaan hupsulla viisiin ja vasta kun meinaa itku ;( tulla että anna sitä mu*** niin taatusti laukeaa..

Uusimmat

Yhteistyössä