Yht/eronneet, mistä olette löytäneet kunnon miehen? Minä en varmaan ikinä tule löytämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iki-sinkkuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iki-sinkkuko

Vieras
Miehen kun tulisi olla älykäs, kunnollinen (lue: työssä käyvä ja asiansa hoitava), lapsista pitävä sekä välittää minusta aidosti. Kaipaan sellaista vanhanaikaista romantiikkaa, en p*llun perässä juoksevaa pelimiestä, joita tuppaan vain löytävän. :( Kaipaan miestä, joka vie minut leffaan tai syömään, jonka kainaloon voin käpertyä, jonka kanssa käydä lenkillä yhdessä, jonka kanssa Rakastella jne. En miestä, joka kuola valuen on takapuolessani kiinni ja nylkyttää jalkaa ja joka ei kykene älykkääseen keskusteluun. Saisi mies olla vielä hyvännäköinenkin. Ei tuollaista varmaan ole olemassakaan. Eksäni on työtäkarttava, viinaanmenevä panomies, joka ei välitä naisen tunteista pätkän vertaa. Onneksi on eksä. *syvä huokaus*

Minä löysin oman mieheni netistä. On työssäkäyvä, kunnollinen ja älykäs mies, joka rakastaa lapsiamme yli kaiken. Romantikko hänessä yllättää erikoisissa tilanteissa ehkä kerran vuodessa, mutta paras kaverini hän on ja toisiamme kovasti rakastetaan.

Yksinäisiä ja kunnollisia tavallisia miehiä on paljon, sen totesin, kun oman deitti-ilmoni laitoin, pari semmoistakin viestiä tuli, että ne saman tien tuhosin, mutt pääosin ihan mukavia miehiä.

No täällä yksi äiti jolla ei ketään miehiä kuvioissa, ei siis exääkään joka ottaisi lapsia tms... Oon itse aika sen tyylinen mitä kuvasit ja samanlaista miestä tietysti toivoisin, mutta karu todellisuus on jo kohta kolmen vuoden selibaatti ja yksinäisyys.

Baarista saisin aina laadukasta seuraa halutessani, mutten halua. Ja kyllä olet niiin oikeassa, kunnollisia miehiä ei vaan löydä!

No täällä yksi äiti jolla ei ketään miehiä kuvioissa, ei siis exääkään joka ottaisi lapsia tms... Oon itse aika sen tyylinen mitä kuvasit ja samanlaista miestä tietysti toivoisin, mutta karu todellisuus on jo kohta kolmen vuoden selibaatti ja yksinäisyys.

Baarista saisin aina laadukasta seuraa halutessani, mutten halua. Ja kyllä olet niiin oikeassa, kunnollisia miehiä ei vaan löydä!

Ja tarkoitin tällä nimenomaan sitä panoseuraa... Valitettavasti muusta laadusta ei sitten ole takeita. Eli en halua yhden yön juttuja ollenkaan.

Pidin nettiä vihoviimeisenä (epätoivoisena) keinona, mutta ei kai auta muu kuin taipua siihen. :( Reilun vuoden olen yksin kärvistellyt ja sitä ennen suhteessa pari viimeistä vuotta hyvin kylmää aikaa. Yhden yön juttuja en myöskään harrasta, koska mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen enkä pidä ajatuksesta, että joku haluaa käyttää minua vain yhden yön tarpeeseen. Ehkä suhtaudun seksiin "hiukan" vanhoillisesti.

Minä löysin omani yhteisen harrastuksen kautta. Minulla on myös hyvä ystävä joka löysi pitkällisen etsimisen jälkeen unelmien miehen netistä, että ei sitä kannata liikaa pelätä.

Mä löysin 7 vuotta sitten ihanan, raittiin , rakkaan ja ihanan mieheni , joka pitää mua ja lapsia kuin kukkaa kämmenellä, rakastaa ja tekee ruokaa, kotitöitä , ottaa kainaloon. "otti" 5 lasta ja mut. mahtavan ihana , rakas...Paikallis sanomalehden välityksellä...

Löysin oman mieheni 2,5v sitten baarista. Tutut varoittelivat että tuo se on kunnon pelimies ja siitä ei oo sulle kuin harmia, mutta jo muutamassa viikossa kävi ilmi että kateellisten panettelua kaikki ne jutut. Muutettiin aika pikaisesti yhteen.
Mies on mahtava isähahmo pojalleni ja meille on loppuvuodesta tulossa yhteinen vauva :)

Kaikkia lakeja vastaan ravintolasta ja plussia ihan roppakaupalla. Miinusta ei koko ukkelissa taida olla kuin yksi, muiden mielestä ei sekään miinus. Juuri kävi istuttamassa ulos parikymmentä kanervaa, sitä ennen oli siivonnut. Oli kiva tulla puhtaaseen kotiin =) Ja vieläpä on oikeesti hyvännäköinen, sellainen tavallisen hyvännäköinen - joka kauppareissu kääntyy jonkun naisen pää.. =/

Yhteistyössä