Yhtä asiaa mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt..

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Että miksi ihmiset valitsee esimerkiksi hesessä lapsille aina sen lastenaterian vaikka siellä olis mitä hirveetä rojua mukana. Hampurilaisateria maksaa 3,90e ja lastenateria muistaakseni yli femman, siksi että siitä saa jtn karmeeta rojua mukaan.

Tänäänkin kattelin kun joku oli ottanut lapsilleen lastenateriat ja mukana jotkut karmeet jumppapussit luultavasti hesen omalla logolla tai jotain. Se tyttö sitten sanoi "mä otan ton sit jumppaan kun meen". iskä katto siihen malliin ettet todellakaan.

Siis yök. Mä en ainakaan halua mitään ällöttävää hesburger-logoilla varustettua krääsää nurkkiini lojumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Että miksi ihmiset valitsee esimerkiksi hesessä lapsille aina sen lastenaterian vaikka siellä olis mitä hirveetä rojua mukana. Hampurilaisateria maksaa 3,90e ja lastenateria muistaakseni yli femman, siksi että siitä saa jtn karmeeta rojua mukaan.

Tänäänkin kattelin kun joku oli ottanut lapsilleen lastenateriat ja mukana jotkut karmeet jumppapussit luultavasti hesen omalla logolla tai jotain. Se tyttö sitten sanoi "mä otan ton sit jumppaan kun meen". iskä katto siihen malliin ettet todellakaan.

Siis yök. Mä en ainakaan halua mitään ällöttävää hesburger-logoilla varustettua krääsää nurkkiini lojumaan.

Ai äiti päättää mistä lapsi tykkää?

Karhuherra Paddington- tavaraa sieltä taitaa nyt saada.
Esim. jumppapusseja.

Harvemmin ostan lapsille lastenateriaa, mutta jos ostan niin ei mua haittaa jos lastenhuoneessa on joku lompakko tms jossa pieni Hese-logo, saatikka että määräisin minkä jumppapussin lapsi saa ottaa mukaansa jumppaan :D

Että miksi ihmiset käy hesessä?

Siis ihan oikeastiko se isä katsoi siihen tyyliin, ettet todellakaan ota.

Jotenkin vaikea uskoa. Tai sitten mun tuntemat miehet on vaan kovin erilaisia. En osaa kuvitella, että ketään heistä kiinnostaisi pätkääkään, millaisessa jumppakassissa lapsi kamojaan jumppaan kuskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ihan oikeastiko se isä katsoi siihen tyyliin, ettet todellakaan ota.

Jotenkin vaikea uskoa. Tai sitten mun tuntemat miehet on vaan kovin erilaisia. En osaa kuvitella, että ketään heistä kiinnostaisi pätkääkään, millaisessa jumppakassissa lapsi kamojaan jumppaan kuskaa.

Taitaa olla äitejä ne joita lapsensa jumppapussin ulkonäkö kiinnostaa ja mahd. häiritsee :D

Harvemmin ne lapsetkaan noista hampparileluista tykkää muuta kun sen hetken. Mun tyttö ei ainakaan ikinä leiki niillä. Siksipä tänäänkin sanoin että sä et tee tollasella roinalla yhtään mitään ja tyttö ei sanonut lainkaan vastaan. Mun mielestä lapsia voi opettaa miettimään mitä ne todella tarvitsee/haluaa ja mitä ei.

Ap pelkää, että hänet leimataan pikaruoan suurkuluttajaksi, jos hänen lapsillaan on leluissa ym. nippeleissä Hesen logo :laugh:
Ja pikaruokiensuurkuluttajahan on automaattisesti toisten silmissä kelvoton äidiksi ;) ;)
Anna hyvä ihminen toisten ostaa niitä lastenaterioita jos haluuvat. :D Suuret on sun surus... jooh..

Harvemmin ne lapsetkaan noista hampparileluista tykkää muuta kun sen hetken. Mun tyttö ei ainakaan ikinä leiki niillä. Siksipä tänäänkin sanoin että sä et tee tollasella roinalla yhtään mitään ja tyttö ei sanonut lainkaan vastaan. Mun mielestä lapsia voi opettaa miettimään mitä ne todella tarvitsee/haluaa ja mitä ei.

Voi opettaa mitä tarvitaan mitä ei. Mutta jos nyt puolen vuoden välein käy hesellä ja sen aterian romuineen ostaa niin tuskinpa sillä suurtakaan merkitystä on opetukseen.
Tietysti jos siellä alvariinsa lappaa niin ehkä on toinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja hesenkastike:
Ap pelkää, että hänet leimataan pikaruoan suurkuluttajaksi, jos hänen lapsillaan on leluissa ym. nippeleissä Hesen logo :laugh:
Ja pikaruokiensuurkuluttajahan on automaattisesti toisten silmissä kelvoton äidiksi ;) ;)
Anna hyvä ihminen toisten ostaa niitä lastenaterioita jos haluuvat. :D Suuret on sun surus... jooh..

Ap tuskin mainostaisi sitten siellä käyneensä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Voi opettaa mitä tarvitaan mitä ei. Mutta jos nyt puolen vuoden välein käy hesellä ja sen aterian romuineen ostaa niin tuskinpa sillä suurtakaan merkitystä on opetukseen.

Joo mutta jos sä tiedät et sun kersa ei tuu välittämään tuon taivaallista siitä rojusta ja se vaan häiritsee sun esteettistä silmää, niin miksi ottaa se ja maksaa vielä enemmän? ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Joo mutta jos sä tiedät et sun kersa ei tuu välittämään tuon taivaallista siitä rojusta ja se vaan häiritsee sun esteettistä silmää, niin miksi ottaa se ja maksaa vielä enemmän? ;D

Juu en varmaan ostaisi jos häiritsisi. Mutta ei häiritse minun esteettistä silmääni laisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Harvemmin ne lapsetkaan noista hampparileluista tykkää muuta kun sen hetken. Mun tyttö ei ainakaan ikinä leiki niillä.

Miksi ihmeessä oot sitten sellaisia ostanut? :D

Joskus sortunut ja vahingosta viisastunut. Lisäksi yhden naapurintytön äiti anto niitä tytölle yks päivä.. nyt ovat uffille menevässä pussissa..

Eilen käytiin Hesessä syömässä ja esikoinen valitsi itselleen Paddington-kukkaron. =) Ei häiritse mun esteettistä silmää lainkaan. =) Viime kerrasta on jonkin verran aikaa. Viimeksi käytiin mäkkärillä ja silloin siellä oli Olipa kerran elämä/ihminen-dvd.

No vaikka sä et siitä rojusta tykkäiskään, niin lapset luultavasti tykkää ja kai sitä nyt voi edes joskus antaa lapsen saada turhaa rojua

On muuten jännä; meidän neiti 5 v katsoo mitä vaihtoehtoja on ja useimmiten toteaa ettei halua lelua

Yhteistyössä