Yhteen muutosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cut or not cut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cut or not cut

Vieras
Me ollaan "seurusteltu" vuosi, eikä ole ollut puhettakaan että muutettaisiin yhteen. Mies ei halua ilmeisesti osallistua arkeemme, ei käy edes kylässä silloin kuin lapsi on kotona, eikä muutenkaan. Minun on mentävä hänen luokseen jos halutaan aikaa vietää. Eihän tämä oikeaa seurustelua ole, eihän?

Mutta miten muut, kuinka nopeasti seurustelun alusta muutatte yhteen ja osallistutteko toistenne arkeen ennen sitä?

No voihan "huoh" - eiväthän kaikki voi täydellisiä kirjoittajia olla! Silloinhan ne, jotka eivät muuta kuin kirjoittaa osaa, voisi päteä. Voisikohan kielipoliisi huoh ajankuluksi vaikka etsiä työtä, jossa voi kirjoitusvirheitä korjata, ja olla puuttumatta asioihin jos ei ole vastattavaa itse kysymykseen.

Onko siis niin, että sinulla on miesystävä ja lisäksi lapsi aiemmasta suhteesta?

Me muutettiin miehen kanssa yhteen neljän kuukauden seurustelun jälkeen, mutta eipä tuo kyllä käynyt sitä ennenkään pariin kuukauteen kotona kuin tavaroita hakemassa.. :) Oon itse vähän tällainen seurustelija, että tykkään olla todella paljon yhdessä ja jakaa elämäni ja arkeni kumppanini kanssa, joten mulle ei tuollainen seurustelu kyllä todellakaan sopisi.

Oletteko keskustelleet miehen kanssa asiasta? Viestisi perusteella kuulostaa ehkä vähän siltä, ettei hän ole ihan täysin sinut lapsesi kanssa..? Ovatko mies ja lapsi tutustuneet kunnolla, tulevatko hyvin toimeen?

Me muutettiin yhteen noin kuukauden seurustelun jälkeen. Mitä järkeä olisi ollut asua erillään sen kauempaa kun haluttiin olla mahdollisimman paljon yhdessä ja saman katon allahan se onnistuu.

Sitä en tiedä miten olisi mennyt jos olisi ollut lapsia.

Me muutimme yhteen ihan heti, muutamassa viikossa, mutta en todellakaan suosittele. Olisi pitänyt nauttia seurustelun ihanuudesta pitkään ja rauhassa. Mutta jos sinusta tuntuu, ettei homma toimi, olet silloin aivan oikeassa. Joko koetat puhua asiasta tai asetat ehdot. Miehestä riippuen tietysti.

Yhteistyössä