yhteinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aika

Vieras
Ollaan puolitoista vuotta oltu yhdessä ja koko tämän yhdessä olemisen ajan tämä meidän yhteisen ajan käyttö ja suunittelu.Se eukossa ihmetyttää kun mitään yhteisiä menoja ei suunitella eikä kysytä multa mitään olisiko jotain mielessä tai mitä hän on ajatellu.esim jos mä kysyn vaikkapa viikolla mennäänkö viikonloppuna tansseihin,niin mä en saa siihen vastausta,eli kaikki menot tapahtuu viimekädessä mutta ei se kavereittensa kans tälläin pelaa,eukko kyllä pystyy sopii niiden kans ihan kuukauden päähänkin.Ja hyvä esimerkki on nyt tulevat kesälomat ,kun olen koittanu ehdolla jotain matkaa niin sekin asia on yhtä suurta ??????? merkkiä.Mitä tämmöisen naisen kans pitäisi tehdä?

No jos nainen ei pysty suunnittelemaan yhteisia menoja, niin suunnittele sina omasi. Kayt kaveidesi kanssa ulkona, matkustelet ja harrastat.

Jos nainen ei ota onkeensa, niin sitten kannattanee miettia, mita sina hanelle merkitset.

Kokeilepas samaa metodia naiseesi. Eli tee omat suunnitelmasi, äläkä edes kysy hänen mielipidettään. Mee omat menosi ja sovi kavereiden kanssa juttuja - ja kerro niistä samalla kun lähdet ovesta. Jos muija alkaa urputtaa niin sano, et sä käsitit, et tässä suhteessa toimitaan näin. Jos nainen ei ihmettele käytöstäsi voit vetää siitä omat johtopäätöksesi suhteenne jatkumisen kannattavuudesta.

Itse kyl sanoisin, et jos käyttäytyisin noin, ois se merkki siitä et kiinnostus mieheen ois loppunut. Toisin sanoen mulle ois se ja sama mitä se tekee. Ehkä saattais olla jo uus kiinnostuksen kohdekin kuvioissa... Ja jos mies käyttäytyis mulle naisesi tavoin, niin potkaisisin sen pellolle.

Kuules nyt. Kokemuksesta voin sanoa, että nainen ei välitä susta pätkääkään. Mä elin miehen kanssa 7 vuotta, jota ei tuon taivaallista kiinnostanut yhteiset menot vaan aina kavereiden kanssa menot oli tärkeempiä. Itse otin ja nostin kaverin pihalle.. parempi erota ajoissa, kun sitten lasten hankinnan jälkeen.

Yhteistyössä