Yhteisen piha-alueen käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pihalla ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pihalla ?

Vieras
Saatiin uudet naapurit ja heidän lapsillaan tulee aina riitaa ja tappelu muiden pihan lasten kanssa :(
Eivät osaa käyttäytyä ja omat vanhemmatkin tunnustavat tilanteen. Nyt tuli ehdotus että jaettaisiin yhteisen pihan( nurmikenttä, keinut ja hiekkalaatikko)käyttövuorot asunnoittain . Jokaiselle oma päivä (5asuntoa) ja viikonlopun päivät kiertäisivät.
Mä olin ihan suu auki että TÄH . Jos heidän lapset eivät osaa olla kiusaamatta miksi toisten pitäisi kärsiä. Mä luulin aluksi että ehdotus oli vitsi mutta eipä ollutkaan.....

Pitikö sulla pokka kun kuulit ehdotuksen?
Mä olisin revennyt nauruun ja todennut että aaahaahaa, mahtava läppä, niin curlingvanhempimainen ettei tosikaan. Ja pyytänyt anteeksi kun olisin tajunnut että se olikin tosissaan :snotty:

Naapurin mukelot voi valita. Joko a) oppivat olemaan nätisti tai b) pysyvät poissa pihalta.

ei vaan huonosti käyttäytyvä lapsi poistuu omien vanhempien tai muiden vanhempien ohjaamana omaan kotiinsa keskustelemaan käytöksestään /jäähylle. T.psykologi-äiti

no empä oo moista kuullut:O! Siis onko jollain oikeasti pokkaa ees ehdottaa tollasta????Ihan älytöntä sanon minä!Sanotte vaan ihan suoraan että tää on yhteinen piha-alue johon jokaisella on oikeus tulla leikkimään kun haluaa ja ne jotka ei osaa siellä olla niin pysykööt poissa tai opetelkoot käyttäytymään!Eihän koulunpihallakaan tai päiväkodin pihallakaan tollainen toimis että häirikkölasten takia kaikki hommat pistetään uusiks ja jaetaan jotain käyttövuoroja.Niiden pentujen vaan pitää oppia olemaan ihmisiks.
voi järki älä jätä.ei oo niiden lasten vanhemmille kauhalla annettu!

Yhteistyössä