yhteissaunat

  • Viestiketjun aloittaja ihanaaa
  • Ensimmäinen viesti
Matti_N.N
No eipä se yhteissaunominen niin kummallista ole, onhan sitä saunottu aikojen alusta alkaen, mutta tälle kesää sattu mökkeillessä tiukka paikka kun tuttava pariskunnan kanssa illanpäälle mentiin yhteissaunaan. Seisokissa oli pidättely, kun huomasin tuttavapariskunnan naisen posliiniksi ajellun pimpsan... eli sattuu sitä paremmissakin piireissä
 
uno.1@jippii.fi
Olimme naapurin pariskunna kanssa saunassa mulla oli paljon pienempi kun naapurilla-Mutta naapurilla oli tuppikulli.
Hänen vaimonsa yhden miehen nainen ei ollut koskaan nähnyt esinahatonta terskaa ei meinannut rouva saada silmiään irti minun esinahattomasta kyrvästäni
 
Saunoja
Toisille, jotka ovat passivisia, ei varmaan satu ihmeempiä - mutta aktiivisille välillä sattuu.
Pariin kertaan on porealtaassa tullut molemminpuolista käsipeliä ja sitten ollaankin oltu myöhemmin toistemme kimpussa.
Toisella kerralla (aviossa olevat) siskokset halusivat seuraa ja toinen kävi höyrysaunassa käsiksi kaluuni vaikka oli jonkin verran väkeä lauteilla - tosin oli jonkin verran höyryä peittona. Lopuksi päädyttiin heidän hotellihuoneeseen.
Toisella kerralla nainen hieroi kaluani siellä porealtaassa ja sitten otti suihin (tämä ei ole alaikäisten paikka lukea) ulkona vähän syrjäisemmässä paikassa - ja seuraavana päivänä olin jo hänen luonaan.
Aktiivisuudessa ja passiivisuudessa omat molemmissa omat hyvät ja huonot puolet (esim. "ei rauhaa kai milloinkaan saa, ken lempeä vain janoaa").
Paras kai jos osaa juttelulla asiallisesti aloittaa eikä ylitä sovinnaisuuden rajoja (siis ettei nainen/mies tunne itseään kiusatuksi).
 
Vedetär
Minä en tykkää kimppasaunoista. Joskus kaveriporukalla sellainen olisi ollut mahdollista, esim. juhannuksena mökillä. En kuitenkaan halua olla mieheni miespuolisten kavereiden tuijotettavana ja arvioitavana. Osa on niin ällöjä tyyppejä, etten haluaisi olla edes vaatteet päällä samassa huoneessa. Ja toisaalta olen sen verran mustasukkainen miehestäni, etten halua muiden naisten katselevan häntä. Silmänruokaa hänestä kyllä riittää, mutta haluan nautiskella siitä ihan vain itse. ;)
 
Juuei
Mitäs pahaa noissa kimppasaunoissa on, itse olen montakin kertaa ollut eikä kyllä ole seksi mielessä, vaan saunominen. Tokihan siinä tulee nähtyä jos jonkinnäköistä naisen kroppaa, mutta mitä sitten, samalla laillahan naisetkin sitten näkevät miesten vartaloita ja jotain muutakin siinä sivussa. So what...
 
mie33
Vaimo käy joskus valkealan höyrysaunassa ja kertoo että on vaikea olla katsomatta kun joku mies seisoo siinä vieressä juttelemassa ja kalu on juuri kasvojen korkeudella. Kait se siitä jotain kicksejä saa.
 
yhteislöylyissä
Kaveriporukassa jossa on tietenkin miehet mukana - käytiin saunomassa. Ja kun oltiin otettu vähän viinaakin, niin kaikkihan sinne saunaan änkesivät. Miehet kyllä sanoivat että kalut alkavat seisomaan väkisinkin. En tosin katsonut heidän vekottimiaan vaikka näin sanoivatkin. Kyllä he katselivat tosin naisten kroppia kieli pihalla..
 
Lååte
...ainakaan mulla kimppasaunassa. Nimittäin kerran jouduin, tosi epähuomiossa, menin nimittäin väärästä ovesta saunaan. Kyseessä oli siis höyrysauna, enkä nähny mitään kun kiertelin paikkaa etsimässä. Ritsit oli suurinpiirtein täynnä. No lopulta tilaa löytyi sen verran että sain perseeni survottua ja sit likinäkösenä rupesin kattelee keitäs täällä oikein on. Saunahan oli täynnään akkoja, sen minkä hahmoista erotin ja vierustoverit, naisia myös, hymyilivät höyryn läpi melko leveesti. No, minä pienimunaisena tietenkin koitin vaihvihkaa sulloa entistä pienemmäksi kutistunutta nysääni läskisten reisieni väliin. Minun kunto ei kestä pitkää saunomista, joten olisin jonkun ajan päästä halunnut lähteä pois, varsinkin kun näytti etä höyry jostain syystä vähenee, ilmeisesti jotain vikaa tuli höyrystimeen. Mutta minkäs teet, en ilenny nousta kurttuni kanssa liikkeelle, kun joka puolelta tuojotti eukkoja minuun päin ja näkyvyyttä alkoi olla aika mukavasti. Ei tullut mieleen katsella akkojen varustuksia saati että olisi seisomaan ruvennu. Siinähän kävi lopulta niin että pyörtyä kemahin lauteille ja niinpä tietenkin akat siirsivät minut suihkun puolelle ja tietenkin naisten puolelle. Joku kävi hakee uimavalvojan paikalle ja sehän oli tietysti myös nainen. Vittu, kun siitä heräsin, ympärillä alastomia naisia, munasta ei näkynyt kuin karvat, pyörryin uudelleen. Siitä en enää toipunut vaan minut kiikutettiin sairaalaan ja sieltä sain lähetteen ja suosituksen peniksen pidennykseen. Kyllä hävetti. Ikinä en enää saunaan mee, enkä käy edes pesulla.
 
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte:
...ainakaan mulla kimppasaunassa. Nimittäin kerran jouduin, tosi epähuomiossa, menin nimittäin väärästä ovesta saunaan. Kyseessä oli siis höyrysauna, enkä nähny mitään kun kiertelin paikkaa etsimässä. Ritsit oli suurinpiirtein täynnä. No lopulta tilaa löytyi sen verran että sain perseeni survottua ja sit likinäkösenä rupesin kattelee keitäs täällä oikein on. Saunahan oli täynnään akkoja, sen minkä hahmoista erotin ja vierustoverit, naisia myös, hymyilivät höyryn läpi melko leveesti. No, minä pienimunaisena tietenkin koitin vaihvihkaa sulloa entistä pienemmäksi kutistunutta nysääni läskisten reisieni väliin. Minun kunto ei kestä pitkää saunomista, joten olisin jonkun ajan päästä halunnut lähteä pois, varsinkin kun näytti etä höyry jostain syystä vähenee, ilmeisesti jotain vikaa tuli höyrystimeen. Mutta minkäs teet, en ilenny nousta kurttuni kanssa liikkeelle, kun joka puolelta tuojotti eukkoja minuun päin ja näkyvyyttä alkoi olla aika mukavasti. Ei tullut mieleen katsella akkojen varustuksia saati että olisi seisomaan ruvennu. Siinähän kävi lopulta niin että pyörtyä kemahin lauteille ja niinpä tietenkin akat siirsivät minut suihkun puolelle ja tietenkin naisten puolelle. Joku kävi hakee uimavalvojan paikalle ja sehän oli tietysti myös nainen. Vittu, kun siitä heräsin, ympärillä alastomia naisia, munasta ei näkynyt kuin karvat, pyörryin uudelleen. Siitä en enää toipunut vaan minut kiikutettiin sairaalaan ja sieltä sain lähetteen ja suosituksen peniksen pidennykseen. Kyllä hävetti. Ikinä en enää saunaan mee, enkä käy edes pesulla.
hauska tarina,vaikka tarina vaan olikin :)
 
pesulle
Missä noita kimppahöyrysaunoja on?
En ole innokas kylpylöissä kiertäjä, mutta muutamissa paikoissa, joissa olen käynyt on erilliset höyrysaunat miehille ja naisille.
 
kummaa tää nykyaika
Me on kans tehty tätä. Kerran yx tyyppi tuli eukon perässä sen viereen istuun ja alettiin jutella sen kans. Se oli ihan viilee kundi (vaik oliki kakskyt vuotta meit vanhempi) ja mentiin sit myöhemmin yhdes meidän kämppään siin kylpyläs. Silvälin kun se paino mun eukkoo, mä vedin käteen ainakin kolmesti ja sit kun oli mun vuoro, niin se kuvas meiän panon videolle ja sit on kateltu kerta jos toinenki. Aamul oli vähä outo olo, mut kyl me on menty höyrysaunoihin senki jälkeen. Eukko on ihan villinä, et on mentävä, eikä se ny munkaa mielest niin karseet ollut, vähä uutta ja outoo - ja kiihottava vaa

en tajua mitä hevetin tyydytytä tuottaa miehelle katsoo kun toine mies nai vierasta eukkoo
 
Viimeksi muokattu:
TÖHÄN AIKAAN
hahahaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte;9511532:
...ainakaan mulla kimppasaunassa. Nimittäin kerran jouduin, tosi epähuomiossa, menin nimittäin väärästä ovesta saunaan. Kyseessä oli siis höyrysauna, enkä nähny mitään kun kiertelin paikkaa etsimässä. Ritsit oli suurinpiirtein täynnä. No lopulta tilaa löytyi sen verran että sain perseeni survottua ja sit likinäkösenä rupesin kattelee keitäs täällä oikein on. Saunahan oli täynnään akkoja, sen minkä hahmoista erotin ja vierustoverit, naisia myös, hymyilivät höyryn läpi melko leveesti. No, minä pienimunaisena tietenkin koitin vaihvihkaa sulloa entistä pienemmäksi kutistunutta nysääni läskisten reisieni väliin. Minun kunto ei kestä pitkää saunomista, joten olisin jonkun ajan päästä halunnut lähteä pois, varsinkin kun näytti etä höyry jostain syystä vähenee, ilmeisesti jotain vikaa tuli höyrystimeen. Mutta minkäs teet, en ilenny nousta kurttuni kanssa liikkeelle, kun joka puolelta tuojotti eukkoja minuun päin ja näkyvyyttä alkoi olla aika mukavasti. Ei tullut mieleen katsella akkojen varustuksia saati että olisi seisomaan ruvennu. Siinähän kävi lopulta niin että pyörtyä kemahin lauteille ja niinpä tietenkin akat siirsivät minut suihkun puolelle ja tietenkin naisten puolelle. Joku kävi hakee uimavalvojan paikalle ja sehän oli tietysti myös nainen. Vittu, kun siitä heräsin, ympärillä alastomia naisia, munasta ei näkynyt kuin karvat, pyörryin uudelleen. Siitä en enää toipunut vaan minut kiikutettiin sairaalaan ja sieltä sain lähetteen ja suosituksen peniksen pidennykseen. Kyllä hävetti. Ikinä en enää saunaan mee, enkä käy edes pesulla.
 
Mies190cm
rauhalahden kylpylään Kuopioon. Esittelen naisille itseäni ja kiva olisi nähdä kiihottuneen naisen levittelevän mulle. Menen huomenna ja toivon etten jää kylmäksi! Anna rohkeasti vain merkkiä, mikäli haluat nähdä sooloilua...
 
vierailija
Kaikki, jotka asuttu paikkakunnilla, joissa on yhteissauna, niin käykää ihmeessä!

Naisena kostuu ihanasti kun saa katsella kovenevia kaluja....
Sojottavat kalut pysyy pitkään päiväunelmissa
kävin ennen ed kaupungisss joskus aamu uinnilla saunassa oli vain naisia kalu roikkuu puolessa reidessä niin keräsi katseita muttei tapahtunut mitään , istuin oikein vehkeet levällään oli tietty katsottavaa ja näin että seurasivat sivusilmällä muttei puhetta ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä