YK: Vakava ebola-varoitus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebola leviää räjähdysmäisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa ostaa FIT Biotechiä, ovat kehittämässä uutta ebola-hoitoa patentoimillaan menetelmillä. Heillä on paraillaan menossa osakeanti. Yritys ei ole pörssinoteerattu.
 
[QUOTE="noniin";30346696]Rajat kiinni ja neljän vuoden matkustuskielto koko kansalle![/QUOTE]

Ei kun Suomen hyysäripäättäjien mielestä, täältä pitää lähettää Afrikkaan lisää sairaanhoitajia avuksi ja tietenkin kaikki halukkaat saavat Suomesta turvapaikan. Olisihan rasistista kieltää tummaihoiselta ebolaa sairastavalta pääsy Suomeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöh;30346713:
Ei kun Suomen hyysäripäättäjien mielestä, täältä pitää lähettää Afrikkaan lisää sairaanhoitajia avuksi ja tietenkin kaikki halukkaat saavat Suomesta turvapaikan. Olisihan rasistista kieltää tummaihoiselta ebolaa sairastavalta pääsy Suomeen.

Hmmm vaikutat olevan hyvin kartalla näistä hommista. Kannatan asiasta selvää ottamista ennen kuin lietsot itsesi ja muut epätietoiset paniikkiin
 
Näinhän se ikävä kyllä on. Tartunnan saaneet ulkomaillakävijät ehtivät tartuttaa aika monta ihmistä, ennen kun he itse edes saavat oireita.
Mutta se voi olla jopa ihmiskunnalle pelastus. Miettikääpä, jos maapallon kansasta kuolee vaikkapa 70%, mikä on kys taudin kuolleisuus tällä hetkellä. Aika moinen määrä ihmisiä kuolisi pois. Jee! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöh;30346713:
Ei kun Suomen hyysäripäättäjien mielestä, täältä pitää lähettää Afrikkaan lisää sairaanhoitajia avuksi ja tietenkin kaikki halukkaat saavat Suomesta turvapaikan. Olisihan rasistista kieltää tummaihoiselta ebolaa sairastavalta pääsy Suomeen.

Voi juma, että sä jaksat kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen tota samaa paskaa. LOPETA NYT JO! Sä et ole yhtään hauska, ei kukaan naura sun typerille jutuilles.
 
Mä en tajua miksi täältä tai mistään muusta maasta pitää mennä sinne hyysäämään ja sitte tuodaan tauti omaan maahan?

Ei ketään sinne eikä ketään pois ennenku tauti kurissa.
 
Mielenkiintoinen artikkeli oli myös Hivin lisääntymisestä Suomessa yli 50 vuotiaiden miesten keskuudessa. Syy suojaamaton seksi Venäjällä ja Thaimaassa. Ongelma on myös se ettei ymmärretä hakeutua testeihin koska sairaus voi olla oireeton vuosikausia.
 
Mielenkiintoinen artikkeli oli myös Hivin lisääntymisestä Suomessa yli 50 vuotiaiden miesten keskuudessa. Syy suojaamaton seksi Venäjällä ja Thaimaassa. Ongelma on myös se ettei ymmärretä hakeutua testeihin koska sairaus voi olla oireeton vuosikausia.
Kyllä pitäisi testeissä käydä. Sehän tehdään verikokeesta eli ei pitäisi olla ongelma. Ja jos meinaa seksituristiksi lähteä eikä kumia halua käyttää, niin käy hakemassa estolääkityksen ennen matkaa. Eiköhän jokainen lääkäri sellaisen kirjoita, jos kertoo menevänsä harjoittamaan seksiä useiden prostituoitujen kanssa. Järkeä saa ja pitää käyttää. Ei tekosyitä.
 

Yhteistyössä