Yks HUONEPELI?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Avaimia löytyny kaksi. Kaapin koodista puuttuu yksi numero.

Multaki puuttuu yks kokonaan (ala kolmio) mut en oikein tie tota pystykolmiotaka, kun en tie mitä sillä harmaalla ympyrällä missä on viiva sisällä, ni tarkotetaan..

ootko saanu sen laukun lukon auki tai palleroa kiinni?
ja mikäköhän se valkonen paperi on..?

Hitsi ku on taas nii paljo koodeja ja mä oon nii huono niissä..

Laatikossa kun on vihje siitä koodista keltaset pallot ja ne harmaat missä viiva, niin luulen että tarkottaa siinä paperissa olevaa kuvaa kaapista ja laatikostosta. Elikkä siis keltaset on ne vetimet ja harmaat on ne lukot. Mulla on siis ne yhteen, mutta koodi näköjään muutuu joka kerta kun laittaa väärin. Ekan kerran oli keltaset miinus ne harmaat.

Paperi menee oven alle, muttei sieltä tule mitään.

Matossa on keltanen kolmio, mutten siitä mitään numeroa saa vaikka oon kuinka koittanu tiirailla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mä en oo saanu kun 2 avainta ja 2 paperia, salkun ja paita.. kaapit oon saanu auki mut ei mitään muuta... kertokaa mitä pitää tehä

Paidassa on yks koodi. maalauksessa yks, televisiossa yks, kaksi muuta selitinkin jo aikaisemmin.

mä en oo saanu kun 2 avainta ja 2 paperia, salkun ja paita.. kaapit oon saanu auki mut ei mitään muuta... kertokaa mitä pitää tehä

Paidassa on yks koodi. maalauksessa yks, televisiossa yks, kaksi muuta selitinkin jo aikaisemmin.

sori mut en vaan ymmärtäny mitä tuosa ennemmin selitit

Toinen kolmio koodeista tulee siitä laatikosta (en muista kumpi). Siellä on keltaset pallot miinus tai plus harmaat pallot joissa viiva eli 7-2 tai 7+2, jollion koodi on joko5 tai 9 riippuen kumpi laskutoimitus sulla siellä laatikossa lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja paska:
mitä tolle kellolle pitää tehä? ja miten tuosta matosta saa numeron??

Kellon ajan saa lapusta, jonka saa lampusta. Se kelloon ja valot pois, niin koodin saa matosta.

paljonko se kellonaika on. kokeilin 11 20 mut ei anna

Siinä lapussa lukee vielä se 15 min eli lisäät sen kellon aikaan.

Toinen kolmio koodeista tulee siitä laatikosta (en muista kumpi). Siellä on keltaset pallot miinus tai plus harmaat pallot joissa viiva eli 7-2 tai 7+2, jollion koodi on joko5 tai 9 riippuen kumpi laskutoimitus sulla siellä laatikossa lukee.

ok eli nyt on koodi 7 (tähän väliin tulis tuo kello) 075

ok eli nyt on koodi 7 (tähän väliin tulis tuo kello) 075

Teitkö sen kello jutun?

Toi koodi on aina eri, siks siinä ei voi auttaa. Muukko kertomalla mistä ne kuviot ja numerot tulee

Yhteistyössä