yks tuttu mies oli kehottanut veljeään kysymään mua syömään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
näin eilen tän tutun miehen ja hän kysyi onko ****** pyytänyt sua syömään. olin aivan että :o mies sanoi että niin meidän ******. ja kysyi että etkös sä ole sinkku. vastasin että joo. no tämä mies sanoi, että oli veljelleen sanonu että kysyy mua syömään mutta ei ole tainnut veli uskaltaa. mä sitten vain nauroin tälle kun en tiennyt mitä sanoa!

mitä tästä nyt pitäis ajatella? se mies haluaa veljensä löytävän naisen itselleen ja ehdotti mua? siis eihän tuo tarkoita että se veli olisi mitenkää kiinnostunu musta

No mä en ottais sitä niin, et se sua treffikaveriksi ehdottanut veli olis kiinnostunut susta (ei millään pahalla). Mä aattelisin niin, että koska veli on hälle mitä luultavimmin todella tärkeä, niin hän haluaa löytää sille jonkun kivan naisen. Immarreltu toki sinuna olisin, sillä silloinhan se veli tarkoittaisi sitä, että hän pitää sinusta niin paljon, että haluaa sut samaan sukuun ja veljelleen. Olettaisin, että jos tämä mies olisi ite susta kiinnostunut, ni kysyis sua ite ulos, eikä ehdottais sua veljelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Janeni:
No mä en ottais sitä niin, et se sua treffikaveriksi ehdottanut veli olis kiinnostunut susta (ei millään pahalla). Mä aattelisin niin, että koska veli on hälle mitä luultavimmin todella tärkeä, niin hän haluaa löytää sille jonkun kivan naisen. Immarreltu toki sinuna olisin, sillä silloinhan se veli tarkoittaisi sitä, että hän pitää sinusta niin paljon, että haluaa sut samaan sukuun ja veljelleen. Olettaisin, että jos tämä mies olisi ite susta kiinnostunut, ni kysyis sua ite ulos, eikä ehdottais sua veljelleen...

no tota mäki ajattelin että se mies haluaa vain veljelleen jonkun naisen. mä en ole ikinä sitä miestä nähnyt kenenkään kanssa ja ikää kuitenki jo muistaakseni 31. se mies on vähä sellanen ujonolonen. mutta mukava

No, onks se ujompi veli sellainen, jota voisit aatella itelles? Ees yheks illaks? Jos ei ja koet, et ehotuksen tehny veli olis potentiaalisempi, ni ota ihmeessä härkää sarvista ja kysäise sitä. Nii vai onks sen veljen ja sun välillä esteenä sitten joku/jotain muuta? Anna mennä vaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Janeni ei nyt jaksa enää kirjautua:
No, onks se ujompi veli sellainen, jota voisit aatella itelles? Ees yheks illaks? Jos ei ja koet, et ehotuksen tehny veli olis potentiaalisempi, ni ota ihmeessä härkää sarvista ja kysäise sitä. Nii vai onks sen veljen ja sun välillä esteenä sitten joku/jotain muuta? Anna mennä vaan! :D

en mä tiedä olisko se ujompi veli sellanen jonka kanssa haluisin seurustella. se kysyjäveli on itse naimisissa että ei hän mua itselleen aatellu. veljeään hän on tässä aatellu nyt.

hmmm... No sit kannattaa kyllä miettii aika tarkasti kannataaks mennä, jos se ujompi veli vaikka kysymäänkin. mut toisaalta aika imartelevaa, että se kysyjäveli aatteli sua. Jos ei muute, ni kyllä tollanen itsetuntoa nostaa. Ei omalle veljelle ketä tahansa ehotella... Tai mä en ainakaa ehottelis.

noh pitää kuulostella mitä tapahtuu. siis se veli on mukava ja sellanen kiltti mutta tiedä sitte tulisko siitä kummempaa. ja voihan tosiaan olla ettei häntä kiinnosta ja veli vaan ehdottanu mua treffikumppaniksi.

Yhteistyössä