Hae Anna.fi-sivustolta

Yksel- ravintola/MARMARIS

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Sydän, 29.12.2004.

1. Sydän Vierailija

Tietääkö kukaan Yksel restaurantin netti sivujen osoitetta?
    Ravintolan omistaa Mustafa Usta´nin Yeri ja ravintola on tosiaan Marmariksessa.
    ""kuuluisin"" työntekijä on nimeltään Ali ja ravintola on myös tunnettu Laivaretkistä.

2. J.L Vierailija

Vai omistaa???????????? vai tarkoitatko ravintolan kiineistöä??????????

3. J.L Vierailija

Joulukortti joka sieltä tuli ei ollut netti sivujan osoitetta,mutta katu osoite löytyy,ja puhelin numero..

4. Miekin Vierailija

Tuskinpa Alilla nettisivuja onkaan!!!

5. Matkalaukku Vierailija

Ykselissä on tietokone talvella pois käytöstä.Toukokuussa ehkä on auki.Viimekesänä heinäkuussa saivat auki koneen.Että näin voittehan te soittaa Alille jos on jotain tärkeää.

6. korjaus Vierailija

Ravintolan nimi on Yüksel, joka lausutaan ""jyksel"". Heillä ei ole omia nettisivuja.

7. Sydän Vierailija

Tiedän miten nimi kirjoitetaan ja lausutaan. Mutta kun mun koneella en saanu kirjoitettua oikein. KIITOS VAAN KORJAUKSESTA!!!!!!!!
    Hassua ettei muka ole netti sivuja, kun Ali ilmoitti että niillä on netti osoite!? Mutta kotiin lähtö kiireissä en muistanu sivujen osoitetta kysyä Alilta!

Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille! =)

8. * Vierailija

Jos se vaikka tarkoitti vaan meiliosoitetta? Mulla on ne yhteystiedot jossain hukassa... en oo kyllä ite kuulluu että olisi omia kotisivuja, mutta mistä sen tietää.. ainiin, ne pisteet u:n päälle saa enterin vierestä.. ;)

9. sydän jäi Vierailija

Kyllä vain on!

Olen sinne useita meilejä lähetellyt kesän jälkeen ja niihin on myös vastattu. Mutta omistajien kanssa minulla ei ole mitään peliä.
    [email protected] on osoite.
    Joskus mailit ei mene perille ja näin talviaikaan en ole meilejä lähettänyt kun ravintola on kiinni. Henkilökunta on omilla teillään talviajan.
    Ystävällisesti Marmariksen matkaaja

10. sydän jäi Vierailija

Tarkoitin siis meiliosoitetta, ei ole nettisivuja tietääkseni.

11. matkaaja Vierailija

Tietääkseni omistajia on kolme, ei yksistään Mustafa.

12. noora Vierailija

Ali on aivan mahtava ja se yksi ovi miehistä oli erittäin mukava ja hauska!!!
    laiva reissut oli erittäin ihania ja lämpimiä ja ..... taivaallisia!!!
    aijomme mennä ensi kesänä marmarikseen 2 viikoksi (TAAS)
    ja aiomme ehdottomasti käydä moikkaamassa alia ja varmasti myös mennään (risteilylle) ;)

13. AliBaba Vierailija

Tässäpä olisi se raflan nettisisivun osoite.

http://koti.welho.com/dtaskin/yuksel/

14. Sydän Vierailija

Mihin aikaan olette menossa Marmarikseen?Olen itse tilaamassa maanataina 10.1 matka, toukokuun lopussa sitten nostaisi koneeseen ja nenä kohti unelmaa.
    Ja ehdottomasti Alin risteilylle on mentävä ja monesti.
    Ikävä ja matkakuume jo pahoissa lukemissa täällä suunnassa. =)

15. noora Vierailija

olen matkaamassa sinne 30.7... menemme pandoora nimiseen hotelliin!
    ehdottomasti alin veneelle on pakko mennä ainakin 2 kertaa ellei enemmän :) sielä saa kaikista parhaiten aurinkoa koko loman aikana!!!
    ja käykää ihmeessä lomanne alussa turkkilaisessa saunassa.... aivan mieletön kokemus... saunan jälkeen aurinkokin arttuu paremmin ja säilyy... (kokemusta) :)
    hyviä lomailuja kaikille ja pitäkää hauskaa!!!
    ystävällisin terveisin noora

16. Ystävä Vierailija

Miksi laitoit Alin nimen? Ei oli Ali mukana näissä sivuilla.Mutta joku haluaa käyttää Hänen nimeä.Olet tosi raukka kun olat nimellä AliBapa.Minä soitan Alille ja kysyn tämän asian.Saatat jäädä ilman kahvia ja kongakkia.Miksi laitat nämä sivut tänne.Minä teen Hänelle uudet sivut ensikesäksi.Jotta näin.

17. ? Vierailija

Noora..!

Olitko viime vuonna heinäkuussa Anatoliassa?

18. noora Vierailija

en ollut!
    olin sielä 3.8 ja 2 viikkoa...
    kuinkas niin?? :)

19. ? Vierailija

Luulin tietäväni sut, mutta en sitten tainnut kuitenkaan.

Olitko viime vuonna (-04) siis Anatoliassa 2 viikkoa alkaen 3.8?
    Kaverisi kanssa?:)

20. noora Vierailija

joo.. olin ... tai siis meillä oli vähän isompi porukka kasassa!! ja emme oleet oikeestaan anatoliassa vaikka siellä oltiin päivät pitkät... :) yöt nukuttiin omassa hotellissa :)

21. ikävä minullakin Vierailija

Erästä Ykselin työntekijää. Ensi kesänä menen taas. Ali on perheellinen mies, joten kunnioittakaa naiset sitä. Annetaan hänen tehdä retkiään ja olla ""rauhassa"". T:siipirikko

22. ali112 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei! Olen Ali ja tunnen tämän toisen Alin. Olen käynyt turkissa ja tämä yakselin Alin. Hän on kiva :)
    EN OIKEESTI VALEHTELE!!! Tää on totta. Tiedän paikan yms. Kannattaa käydä basaarissa mikä nyt joku Monalisa puoti :) Minun setäni. Eli lisätietoo, nii kysyt vaa multa.

23. ali112 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis Ali ei ole setäni :) Vaan minun setäni omistaa sen Monalisa puodin :) Hyvät vaatteet ja halvalla lähtee. Kannattaa x)

24. Marzukka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.allaboutmarmaris.com/Yuksel%20Restaurant/Yuksel_Index_Finn.shtml

25. -Turkinmatkaaja- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jaaha,kevät ja sesonki lähestyvät kun häiriköt ilmaantuvat palstalle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri