Yksi pyöräilevä ukko kans arvosteli meidän pihaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentaa

Vieras
Sunnuntaina kun tultiin portista pihaan, yks erikoinen ukko polki ohi ja sano mennessään et ompa teillä pitkä nurmikko!!!Olin niin ällistynyt että en ensin älynnyt sanoa mitään, sitten sanoin perään että tervetuloa leikkaamaan jos on voimia ja aikaa, ei ikävä kyllä varmaan kuullut..Itse olin juuri ollut kovassa kuumeessa ja angiinassa, ja viimeisen kuukauden kaikilla ollut jotain mahatautia,korkea kuume ym. ja mies yrittäjä ja paljon pois (hän myös oli kahteen otteeseenkin kipeä)...Täytyy sanoa että ei ihan äkkiä ensimmäisenä ole tullut mieleen että nurmikko pitäisi leikata!!!!Ja ei ole ihan pienimmästä päästä meidän nurmikko..
Kyllä niin sieppaa tollanen, vaikka toisaalta pieni asia mutta kun sairasteltu ja koitettu jotain ruokaa saada pöytään, niin joku kehtaa huudella!
No vähän turha asia mutta tulipahan purettua.........Kiitos jos jaksoit lukea!

Kuinkahan moni meidän pihaa arvostelee, nurmikko on kylläkin leikattu mutta muuten hommaa riittäis. Ollaan siis rakennettu ja muutettu jo pari vuotta sitten, mutta piha ei ole vieläkään valmis. Eipä kumpaakaan oikein huvita touhuta sen kimpussa, kun on tuo vauva ja senkin jo tietää miten hetken tääkin aika kestää...

Yhteistyössä