Yksi syy miksi en pidä kesästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Tai siis yksi syy muiden joukossa.

Mä en pidä siitä, että useimmat ihmiset ovat kuin jossain joukkotranssissa, johon tuntuu kuuluvan mm sellainen ajattelutapa, että kaikki ulos uskaltautuvat haluavat kuulla, mitä heidän ulkonäöstään tai vartalostaan tai yhtään mistään ovat mieltä.

Mua ei kiinnosta, mitä vieraat ihmiset ajattelevat ulkonäöstäni, sitä ei tarvitse minulle kertoa. En myöskään ole ulkona siksi, että haluaisin olla näytillä tai arvosteltavana, vaan siksi että kulkeminen paikasta a paikkaan b vaatii ulkona olemista :kieh:

Siis ihan tosissaan. Olen joka päivä todella huonolla tuulella kun tulen töistä. Matkan varrella on ihan liian monta terassia/puistoa/humalaista ihmistä, joiden mielipiteet eivät minua kiinnosta, joten voisivat pitää ne omana tietonaan. Pitävät itseään taivaanlahjoina ja eivät ilmeisesti ymmärrä sitä, että eräät meistä eivät ole esittelemässä itseään, eivätkä kiinnostuneita kuulemaan muiden arvioita itsestään, koska eräät meistä tietävät kyllä itsekin miltä näyttävät.

Perkele. Onneksi on olemassa kuulokkeet ja musiikkia soittava puhelin. Haistakaa paska kaikki terassien iloiset ihmiset, toivottavasti kaljassanne on kärpäsiä.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hahaaa:
sä varmaan sitten olet se kukkakeppi paksun kaverin seurassa :D

Moneksi minua on kutsuttu, mutta kukkakepiksi ei kertaakaan. Eikä ole ollut kyllä syytäkään. Olen se paksu, ilman kukkakeppiä, tai ehkä olen syönyt epähuomiossa sen kukkakepinkin.

Muoks, nyt luin tuon toisen ketjunkin. No en ole kukkakeppi enkä ainakaan sen ketjun paksukainen, huomiota on monenlaista eikä kaikki aina ole niin kivaa ja ystävällistä :/

Yhteistyössä