Hae Anna.fi-sivustolta

yksin goalle keväällä

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä siukku, 31.03.2005.

1. siukku Vierailija

Mihinpäin kannattais lähteä jos on goalle lähdössä yksin rentoutumaan, ruskettumaan ja toki juhlimaankin..
    Joku sijainti olisi mukava missä tutustuisi myös muihin ettei ihan koko lomaa tarvitsisi yksin viettää..? Itse en paikasta tiedä juuri mitään.

matka-ajankohta touko-kesäkuun vaihde.. onko hyvä aika matkustaa?

Nuorille sopivia hotelliehdotuksia? Missä siis muitakin nuoria ennemmin kuin perheitä.
    En ole turhan ronkeli. Tuuletin, jääkaappi ja aamiainen olisi kuitenkin plussaa.. jos biitsi ihan hollilla allaskaan ei ihan välttämätön..

2. been there Vierailija

moi!
    muuten ihan hyvä idea,mutta turistikausi loppuu näinä päivinä. sitten on kuukauden päivät sika kuuma ja sit alkaa sataa, mun käsittääkseni just touko-kesäkuun tietämillä. Eli toi ajankohta ei välttämättä ole paras mahdollinen. Tulin just 2 vkoa sitten sieltä ja monet paikalliset sanoivat että paikka on täysin ""kuollut"" kun turistit katoaa, siellä sulkeutuu mun tietääkseni useimmat hotellit ja ravintolatkin. Goassa on paljon muualta intiasta tulleita sesonkityöntekijöitä,mutta nekin häippää muutaman viikon sisään! Ja kun siellä alkaa sataa, ni se sade ei välttämättä lopu moneen kuukauteen! Et kannattaa ehkä miettiä...!

3. girl Vierailija

olin alkuvuodesta goalla 2tähden hotellissa,lähes rannalla,yksinkertainen,mutta siisti hotelli(seaside rendezvous),uima-allas on ja yksinkertainen aamupala sisältyy hintaan..meni kylläkin matkatoimistoimiston kautta joten pelkän hotellin hintaa en tiedä,luultavasti ei päätä huimaava.
    n.10min taksimatkan päässä on Baga,josta löytyy paljon diskoja,ravintoloita ja paljon nuoria..
    olen kuullut että kun länsimaisten turistin sesonki päättyy,tulee goaan turisteja muualta intiasta?!
    oon myös lähdössä goaan 13.4-22.6 vapaaehtoistyöhön,jos oot pulassa,tai oot yksinäinen siellä,älä epäröi ottaa yhteyttä: [email protected] :)

4. mieti vielä Vierailija

tosiaan joo.kaikki rantabaaritkin laittavat pillit pussiin toukokuun ensimmäisellä viikolla ja monet kojut ja kaupat sulkevat ovensa sadekauden ajaksi.kannattaisi todella harkita matka-ajankohta uusiksi jos et halua viettää koko lomaa sateessa.

5. Indiafan Vierailija

Oheisessa linkissä kuvia monsuunista Goalla

http://www.indiamike.com/photopost/showphoto.php/photo/4161/sort/1/cat/all/page/1

6. pöö Vierailija

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et millasta vapaaehtoistyötä oot goalle menossa tekemään? minkä järjestön kautta ym.? ois kiva tietää..vois itseänikin kiinnostaa....

7. monsuuni Vierailija

Olet menossa kuumimpaan aikaan Goaan.
    Suosittelisin kesäkuun loppua kun monsuunisateet
    ovat saapuneet (yleensä). Sade raikastaa ja keventää kosteuden tuomaa ajoittaista rasittavuutta, turisteja on vähän
    ja hintataso alhaisempi. Ystäviä löydät varmasti tuolloinkin.
    Monsuunikautenakin riittää ihan mukavasti aurinkoisiakin päiviä!

8. Ei toimi tuo linkki Vierailija

9. hindustan Vierailija

Kausi on jo loppunut Goalla, ja sinne ei kannata mennä, paikat alkavat sulkemaan oviaan ja palveluita ei ole tarjolla. lisäksi siellä on tolkuttoman kuuma, koko ajan kuumenee ja kosteus on kova.
    lähde marraskuussa tai sitten paras aika lähteä on mielestäni helmi-maaliskuu!

10. Kt Vierailija

klikkaa linkkiä ja ota puolenvälin jälkeen ylimääräinen %20 pois, niin toimii.....

11. girl Vierailija

pääasiassa lähetystyötä,mutta myös työskentelyä aids-orpojen,katulasten jne.kanssa. lähetystyöjärjestö on nimeltään familycare, tämä familycare goa on lähetystyöperhe, joka auttaa näitä vähäosaisia orpokodeilla,klinikoilla jne. asun heidän kotonaan

12. Varpu Vierailija

Olin juuri yksin Intiassa siten, että olin 5 pv Bombayssa ja loput Goalla. Oli todella kuuma ja kosteaa, ei kannata mennä touko-kesäkuussa vaan vasta syksyllä lokakuussa seuraavan kerran. Jos menee vain Goalle, ei koe todellista Intiaa, vaan ainoastaan turisti-Intian. Suosittelisin, että ottaisit syksyllä pelkät lennot Hki-Mumbai-Hki ja sitten sisälentoja tai junia tai busseja erikseen. Matkustaminen on todella edullista siellä. Olin perhemajoituksessa Bombayssa, ja suosittelen sitä. Minulla oli talossa oma huone, suihku, oma uloskäynti jne, kaikki ok. Ja oli edullinen, alle 20 e per päivä ja siihen sis. aamiainen. Jos olet kiinnostunut, niin voisin antaa osoitteen.

13. Boonar Vierailija

Tadalafil is the longest-lasting medication of the plant drugs that have actually gotten the approval of the FDA and could be used for the therapy of male impotence. In various other cases taking cheap tadalafil 20mg with several of these medications may intensify a few of the negative effects you might experience. Impotence could have an effect on guys while still very youthful, and Tadalafil can aid them restore their sexual power while they are under the results of the procedure.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri