Yksin hääpäivänä

  • Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
dementicco
Itse naisena olen toivottoman huonomuistinen kaiken suhteen mutta olen alkanut laittamaan muistutuksia kännykkääni suurinpiirtein kaikesta vähänkään muistamisen arvoisesta ja nyt olen sekä minä että ukkokultani (plus muut lähellä olevat :) tyytyväisempiä.Kannattaa kokeilla!
 
dementiccolle
Alkuperäinen kirjoittaja dementicco:
Itse naisena olen toivottoman huonomuistinen kaiken suhteen mutta olen alkanut laittamaan muistutuksia kännykkääni suurinpiirtein kaikesta vähänkään muistamisen arvoisesta ja nyt olen sekä minä että ukkokultani (plus muut lähellä olevat :) tyytyväisempiä.Kannattaa kokeilla!
Kävin eilen ruokakaupassa ja katselin eteisen seinällä olevia ilmoituksia. Siellä oli kutsu dementikon läheisille johonkin infotilaisuuteen.

Kännykän varaan ei ihan kaikkea kannata laskea elämässään. Entä kun akku loppuu.
Yhtä toivoton tapaus kuin tämä kotitietokone. Välistä seisoo juntturassa ja sitten pitää painaa buuttausnappuloita.

Yritin äsken löytää netistä ranskankieliset Emmanuelle sanat ja ehkä ne löysinkin.
Sitä tässä hyräilen ja lykkään ulos lenkille lähtöä.
 
nai nen
miksi miehen pitää se onnittelu-lahjapuoli hoitaa? Eikö se oo tärkeintä, että jompi kumpi muistaa? Ja se antaa aamuhalaukset onnittelujen kera, kumpi ekana muistaa. Mä olen nainen, mutta saatan unohtaa jopa lasten nimipäivät, vaikka olisin pari päivää aikaisemmin ne muistanut, mutta MUA SAA MUISTUTTAA! Voin itsekin sanoa, että mulla onkin tänään nimpparit:) jos tuntuu, ettei kukaan muuten muista. Ei sillä, että niitä sen kummemmi haluisin viettää, mutta kyllä läheisten onnittelut tuntuu ihan kivalle. Joten mun ei oo tarvinnut ikinä tuntea mielipahaa siitä, ettei toinen muista merkkipäiviä, hyvä jos ite muistan. Enkä kestäis sitä, että merkkipäivästä kuukausikaupalla muistutettaisiin, johan siihen kyllästyy ennen koko päivää.
 
vierailija
Mieheni unohti meidän 15 v hääpäivän vaikka oli puhetta edellisviikolla ja aamullakin ilmoitin että tänään mennään syömään vähän parempaan paikkaan. .
Minunkin mieheni elämä pyörii vaan oman navan ympärillä.
 
vierailija
Onko se niin tärkeää muistaa ja huomioida jokainen hääpäivä? Entä jos se on vaan päivä päivien joukossa mitä ei siinä päivän tohinassa muista tai vaikka muistaisikin, niin ei sen kummemmin sanoin tai huomionosoituksin sitä noteeraa?
Eihän se sitä turhaksi silti tee.
 
vierailija
Onko se niin tärkeää muistaa ja huomioida jokainen hääpäivä? Entä jos se on vaan päivä päivien joukossa mitä ei siinä päivän tohinassa muista tai vaikka muistaisikin, niin ei sen kummemmin sanoin tai huomionosoituksin sitä noteeraa?
Eihän se sitä turhaksi silti tee.

On. Minä haluan vaalia ja huomioida liittoani myös niin. Pelkkä arki ei riitä, sitä kyllä vuosiin mahtuu, vaikka hääpäivää juhlisikin. Pian juhlimme 24-vuotishääpäivää.
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Mieheni unohti 25-vuotis hääpäivämme.. Lähti vaan töihinsä mitään puhumatta. Jotenkin tuntuu niin pahalta kun huomaa että itse on ollut kaikki nämä vuodet se innokkaampi osapuoli kaikenlaisessa romantiikassa.
Eikö miestä tosiaan kiinnosta mikään muu kuin arki.. Hän ei mitään merkkipäiviä muista jos en niistä muistuttele.
Nyt en enää jaksanut ja hänellä ei ollut tietoakaan merkki
päivästämme.
En minä mitään lahjoja vailla ollut.. Pelkkä halaus ja kiitokset näistä vuosistakin olisi minulle merkinnyt paljon..

Eikö miehet tosiaan pidä tällaista tärkeänä vai onko minun mieheni ainoa laatuaan..
Tuntuu hänen elämänsä pyörivän kovin tiiviisti oman navan ympärillä.
Olen tosi surullinen ja kyllästynyt.
Oltiin hotellissa hääsviitissä 10v hääpäivänvietossa vaimoni kanssa. Vaimo oli hämmästynyt kun olimme sängyssä niin ovi aukesi ja bestmanini tuli sisään riisui ja tuli sänkyyn kanssamme.
Täytyy valoittaa hieman, hääaattonamme bestman oli meidän kanssa sängyssä ja panimme morsiainta molemmat ennen häitä.
Kysyin vaimolta ja bestmanilta "tuleeko bestman hääsviittiin mukaan" silloin ei sopinut bestmanille.
Nyt sopi bestmanillekin eikä vaimo ollut pettynyt pullo samppanjaa jäissä ja kaksi miestä sängyssä.
Oli villi hhääyö.
Tästä on aikaa 11 vuotta ja yhä bestman käy panemassa vaimoani joka kuukausi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä