Yksin kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meak

Vieras
Olen kolme päivää yksin kotona. Mitähän sitä tekis?
Töihin pitää mennä, mutta illoille vois keksiä jotain kivaa. Tänään meen lenkille ja huomenna verta luovuttamaan... Vielä olis aikaa tehdä muutakin.

Mä siivoaisin kämpän lattiasta kattoon ja loppuajan ottasin lököä. Kävisin saunassa ja ottaisn lonkeron joku ilta pyyhe päällä terassilla. Mä vaan olisin ja nauttisin :D

Mä siivoaisin kämpän lattiasta kattoon ja loppuajan ottasin lököä. Kävisin saunassa ja ottaisn lonkeron joku ilta pyyhe päällä terassilla. Mä vaan olisin ja nauttisin :D

Siivous sopiskin varmaan tälle illalle lenkin kanssa, samoin sauna ilman alkoa. Huomenna sitten siideri ja lököä, kun verenluovutuksen jälkeen ei saa riehua eikä saunoa.

Keskiviikkoilta olis vielä auki...

Tylsää, mutta mä ensin siivoaisin. Rauhassa ja perusteellisesti. Ja sitten.... tapaisin kavereita, shoppaisin, kävisin leffassa, katsoisin elokuvia äänen kanssa ja söisin vain mikro- tai pikaruokaa. :D Ja lukisin just niin paljon kuin vain haluisin ilman että kukaan tulee keskeyttämään just jännässä kohdassa :D

Tylsää, mutta mä ensin siivoaisin. Rauhassa ja perusteellisesti. Ja sitten.... tapaisin kavereita, shoppaisin, kävisin leffassa, katsoisin elokuvia äänen kanssa ja söisin vain mikro- tai pikaruokaa. :D Ja lukisin just niin paljon kuin vain haluisin ilman että kukaan tulee keskeyttämään just jännässä kohdassa :D

Mä en enää muista millasta on kattoo elokuvia äänen kanssa, pitäsköhän vetästä joku Tarantino putki vaikka. :D

Ruokaa mä en ollutkaan vielä edes ajatellut.

Kohta mulla on liikaa tekemistä tai sit perhe poissa liian vähän aikaa.

• Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija

Yhteistyössä