Yksin kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja civindal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

civindal

Jäsen
31.07.2007
603
0
16
Mä en osaa olla yksin kotona, ja mua risooo!!

Mies on äänittämässä, eli sinällään ns ihan luvan kanssa poissa, mutta ärsyttää. Puhelin on tietty kiinni hällä, enkä yhtään tiedä tuleeko tänään, ja jos tulee niin millon.

En osaa olla yksin, meillä on vielä aika iso koti, niin tuntuu jotenkin TOSI tyhjältä. Kaikenlisäks oon hiukka vainoharhainen ja rupeen helposti kuvitteleen kaikenlaista, kun täällä kolisee tai puhisee (tuuli)... :/

Tykkään olla yksin välillä, hetkittäin. Sillee muutaman tunnin vaikka.. Mutta en myöskään osaa nukkua yksin kovin hyvin. On hämäävää ku ei kuule ihmisten ääntä eikä voi keskustella kenenkään kanssa moneen tuntiin.

Mitä ihmiset tekee yksin?
MIten ihmiset oppii olemaan yksin?

Minä tulen hulluksi ellen saa olla yksin. Ja yli 4 vuoden kotiäitiyden jälkeen se olikin jo lähellä, kun ei ikinä saa olla kotona rauhassa, vain oman päänsä kanssa.
No nyt sitä yksinoloa saa työmatkan verran, eli 35 min suuntaansa, mutta sittenkin liikenteen seuraaminen häiritsee...

Siis kyllä mäkin yksin haluan olla mutta en liian pitkään, enkä öisin.. :ashamed:
Noo, nyt se ukko soitti että on piakkoin täällä.

Kyllä mun tähän pitäis tottua kun muusikon otin, ja tiedän jo vanhemmilta millasta on muusikon kera. :D

Löysin suklaavanukasta jääkaapista, sekin toki helpotti oloa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Mitä ihmiset tekee yksin?
MIten ihmiset oppii olemaan yksin?

Mä asuin yksin ekassa omassa kämpässä, ja sitten vuoden kun silloinen kundikaveri oli intissä.

Kyllä sitä oppi yksin olemaan.

En muista mitä silloin tein yksin. Nykyään, siis silloin harvoin kun näin pääsee tapahtumaan:
-Siivoan kämpän kaikessa rauhassa.
-Syön kaikkea sellaista, mitä kukaan muu perheenjäsen ei suostu syömään, eikä siksi koskaan tule tehtyä (tulista kasvisruokaa tms.)
-Kuuntelen musiikkia, jota kukaan muu ei halua kuunnella. Niin kovalla, että normaalisti lasten takia ei tulisi kysymykseen.
-Käyn saunassa, teen jalkakylvyn, kuorinnan, hiuksiin syvähoidon yms.
-Lipitän punaviiniä (jos en ole raskaana).
-Luen.

Lyhyesti, kaikkea sitä mitä ei nykyään liian usein voi tai ehdi tehdä kun tämä sirkus pyörii ympärillä.
En pane pahakseni, vaikka kerran-pari vuoteen sattuu yksi tai kaksi yötä ihan yksikseenkin.

Mä teen yksin vaikka mitä. Jos tuntuu että on liian hiljaista pistän joko tv.n tai radion taustalle soimaan, yleensä kyl viihdyn hiljaisuudessa. Joskus jos karmii liikaa niin jätän vessaan valon päälle :D

Yhteistyössä