********Yksin odottajia?********

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuku1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miuku1980

Jäsen
01.10.2010
99
0
6
Moi,
Ajattelin kokeilla, olisiko täällä kohtalon sisaria. Eli siis itse erosin lapsen isästä tämän vuoden alussa ja olen nyt 24+4 raskaana. 6-vuotias poika on ennestään.
Aluksi tuntui ihan hirveältä(joskus syksyllä)ajatuskin jäädä yksin mahan ja vastasyntyneen kanssa, mutta nyt siihen ajatukseen on jo tottunut ja odotan innoissaan uutta tulokasta!
Pelottaa tietysti myös, että miten jaksaa. Onneksi on tukiverkkoa aika hyvin ympärillä.
Miten muilla? Miten olette ajatelleet synnytyksen hoitaa?
Minulla tulee sisko mukaan ja lapsen isäkin varmaan siihen lähistölle odottelemaan. Ekat viikot kotona pelottaa eniten, jos kaikki ei menekään hyvin... : /
Niin ja itse olen 30-v ja Pohjois-Pohjanmaalta!

mä sain sun ikäsenä ekan lapseni yksin ja kaikki meni tosi hyvin. onneksi vauva oli kiltti vaikka jonkun verran valvottikin. 6kk rupes kuitenki nukkumaan öitä läpi ja helpotti. mulla oli tukiverkot lähellä mut ei käytettävissä koska kaikki oli sillon vielä töissä. tukiverkot on tärkeet jaksamisen kannalta ja hyvä että sulla niitä on :) synnytyksessä mulla oli mukana mun äiti ja poika sattuki syntymään mun äidin syntymäpäivänä, hyvä 60-vuotislahja :D

tuolta keskusteluista löytyy yksinodottajille ihan oma linkki, sieltä saat varmasti ystäviä ja vertaistukea :) onnea sulle paljon odotukseen! :flower:

Yhteistyössä